

iets verrimpeld. ben er ook niet echt súper zuinig op geweest

bevallen me prima
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         Potter_P schreef:Ik heb deze laarzen ook sinds een paar maandjes.
de eerste keer met rijden vond ik ze al vreselijk.
m'n rechterlaars is van een heel stuk verkeerd leer gemaakt.
hij is onwijs gekreukt en ingezakt.
rechts aan de buitenkant is het leer wat over de 'schoen' is getrokken
helemaal gerimpeld.
Terug naar winkel(zoetermeer) gegaan.
Mening van winkelpersoneel: staan te vochtig en worden niet goed onderhouden en je rijdt met sporen.
Ten eerste had ik er nog niks aan gedaan en ten tweede staan ze in een verwarmde zadelkamer
dus wat nou te vochtig?
Toen na veel 4e en 5e naar het hoofdkantoor opgestuurd.
week later terug gebeld: niks aan te doen. jammer voor je.
Hoe klantvriendelijk wil je zijn?!
Laatst was de zadel maker van "divoza' bij mij op stal op naaar m'n zadel te kijken
en hij heeft m'n laars meegenomen voor verder onderzoek.
volgende dag terug gebeld: niks aan te doen. dikke pech!
kom je laars maar halen(haha, even van nieuwveen naar zoetermeer heen en terug voor 1 laars??)
Kortom, ik ben helemaal klaar met divoza met de laarzen erbij!!
                                                         
 Had ik ze net een beetje ingelopen...                                                         
                                                         Janine1990 schreef:Ik denk dat klantvriendelijkheid ook een heel stuk met de houding van de klant te maken heeft.
Ik ben super geholpen, echt meer dan top...
Sporen heb ik 0,0 problemen mee en ik rij er altijd mee. Vind het nog steeds heerlijke laarzen.
Overigens denk ik dat het wel een tip is om de laarzen niet in een laarzentas te bewaren, maar gewoon open bewaren. Ik heb ze in zo'n grote boodschappentas (heet het zo?? ik weet niet) van Decokay en er is helemaal niets mis met de laarzen.
Datjaa schreef:Potter_P schreef:Ik heb deze laarzen ook sinds een paar maandjes.
de eerste keer met rijden vond ik ze al vreselijk.
m'n rechterlaars is van een heel stuk verkeerd leer gemaakt.
hij is onwijs gekreukt en ingezakt.
rechts aan de buitenkant is het leer wat over de 'schoen' is getrokken
helemaal gerimpeld.
Terug naar winkel(zoetermeer) gegaan.
Mening van winkelpersoneel: staan te vochtig en worden niet goed onderhouden en je rijdt met sporen.
Ten eerste had ik er nog niks aan gedaan en ten tweede staan ze in een verwarmde zadelkamer
dus wat nou te vochtig?
Toen na veel 4e en 5e naar het hoofdkantoor opgestuurd.
week later terug gebeld: niks aan te doen. jammer voor je.
Hoe klantvriendelijk wil je zijn?!
Laatst was de zadel maker van "divoza' bij mij op stal op naaar m'n zadel te kijken
en hij heeft m'n laars meegenomen voor verder onderzoek.
volgende dag terug gebeld: niks aan te doen. dikke pech!
kom je laars maar halen(haha, even van nieuwveen naar zoetermeer heen en terug voor 1 laars??)
Kortom, ik ben helemaal klaar met divoza met de laarzen erbij!!
O jeetje, daar moeten laarzen toch over kunnen als je met sporen rijdt?
Dat vindt ik iig erg slecht van divoza!
Niicole__ schreef:Janine1990 schreef:Ik denk dat klantvriendelijkheid ook een heel stuk met de houding van de klant te maken heeft.
Ik ben super geholpen, echt meer dan top...
Sporen heb ik 0,0 problemen mee en ik rij er altijd mee. Vind het nog steeds heerlijke laarzen.
Overigens denk ik dat het wel een tip is om de laarzen niet in een laarzentas te bewaren, maar gewoon open bewaren. Ik heb ze in zo'n grote boodschappentas (heet het zo?? ik weet niet) van Decokay en er is helemaal niets mis met de laarzen.
Opzich heb je over dat eerste deels gelijk, kijk wat ik momenteel mee maak kan ik als klant niets aan doen; Eerst sturen ze de verkeerde maat naar mij toe, bel ik op van hoe en wat, verteld ze mij dat als ik de laarzen de dag zelf nog zou terug sturen, ik ze voor zaterdag zou hebben, maar ik heb dus nog niets (zondag en maandag wordt niets bezorgd) dus dat wordt nu afwachten wanneer ze komen, dat is dus niet echt afspraken nakomen, verder was een pagony start binnen 5 min. gebruik geknapt, terug gestuurd, na 2 week nog niets vernomen van Divoza, bel ik, waren ze hem kwijt!
2 dagen erna had ik een nieuwe, die ook niet goed was!
Verder een verkeerd kleur sjabrak gekregen..
Dat ligt dus allemaal bij Divoza haha!
 En dat ligt inderdaad bij divoza. 
 Dan moet je toch eerst eens kijken naar je eigen houding. 
                                                         
 Ben anders zo bang dat het leer misschien gaat scheuren. De schacht laat ik zoveel mogelijk met rust. Ik neem mijn laarzen na het rijden meestal even af met een licht vochtig doekje omdat de buitenbak nogal stoffig is..
                                                         
 nouja ik ben ik ik 
  dus zei mooooi niet jullie gaan die maken heb een jaar garantie nee zei die meneer niet aan die rits ik zei wat niet aan die rits sta over 10 minuten met die laarzen voor jullie deur en jullie doen er maar wat aan dus ik kwam daar aan en zei deze zijn kapot en moeten gemaakt worden kreeg weer die meneer er voor drukte mijn bonnetje onder zijn neus en hij zei oke moest even wat invullen en kreeg ze binnen een week weer terug. Maar het is toch belachelijk dat je eigenlijk zo tekeer moet gaan....nu gaan ze alsnog elke keer over de helft open en heb er toen maar kaarsenvet tussen gesmeert(helpt echt) en zitten weer helemaal toppie.                                                         Janine1990 schreef:Nou ik vind het toch wel heel opmerkelijk dat mensen dit letterlijk te horen krijgen... Om eerlijk te zijn geloof ik daar helemaal niets van.
Een rits die open zakt kan je vaak zelf maken, even het ritsje aanknijpen met een tangetje.
 ik koop alleen nog goedkope dingetjes onder de 50 euro bij divoza als dit kapot gaat nouja jammer dan bel niet snel weer