Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Hmm, het zijn natuurlijk andere schoenen, maar ik heb de Cross Rider winterschoenen laatst gekocht in de winkel, en daar had ik maat 40 van terwijl ik normaal 38 heb. Soms een keer 37, soms een keer 39, net hoe het valt, maar de gevoerde schoenen van Kramer lijken toch allemaal wel klein te vallen. Ik had meerdere gepast in de winkel. Deze van jouw link natuurlijk weer niet
Texas02 schreef:Nee, ik ben ook niet lang, ik heb dat probleem met alle rijbroeken. Ze hebben geen rijbroeken voor korte mensenWelke kleur weet ik nog niet, ik vind die Vineyard eigenlijk prachtig maar daar kan niet zo veel bij volgens mij. Grijs vind ik ook altijd makkelijk. Walnoot staat er nu niet tussen, maar die wil ik ook sowieso niet. Ik heb op dit moment zwart, donkerblauw en grijs, die heb ik afwisselend aan. Als wat ik nu heb minder wordt wil ik dan toch deze gaan proberen! Mijn Mondoni broeken hebben dat trouwens ook, de grijze valt normaal, de zwarte iets ruim en de blauwe iets klein. Ze passen wel allemaal, maar apart hoor..
Siamsmeesje schreef:Vraagje hierover, omdat ik de versie met leren zit nog op het oog heb. Wat voor stof is het? Is het beetje zo'n joggingstofje zoals veel Decathlon broeken of meer een sportstof zoals veel andere rijbroeken? Op de fotos lijkt het dar eerste namelijk, maar weet niet zeker.Texas02 schreef:Ik heb de vorige keer deze gekocht: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-rijbroeken/Grip-rijbroeken/high-waist-grip-rijbroek-Juliane
Cambionn schreef:Vraagje hierover, omdat ik de versie met leren zit nog op het oog heb. Wat voor stof is het? Is het beetje zo'n joggingstofje zoals veel Decathlon broeken of meer een sportstof zoals veel andere rijbroeken? Op de fotos lijkt het dar eerste namelijk, maar weet niet zeker.
Siamsmeesje schreef:Nouja, weet ook niet of joggingstof echt de juiste term is, maar was de beste die ik kon verzinnen. Zoals ik zei, vergelijkbare stof met de meeste standaard Decathlon broeken (zoals de 100 en de 140). Maar dat werkt natuurlijk ook weer enkel als je de Decathlon broeken kentWat noem je een joggingstof? Ik vind het stevig materiaal met lekker veel rek, ook niet te dun en strak genoeg om voor mij prettig te zitten. Het is het soort stof wat ik eigenlijk voor al mijn rijbroeken altijd heb gezocht. Ik heb het liefst een wat dikkere stof voor mijn rijbroeken, want de broek van Felix Bühler die ik een paar maanden geleden had geprobeerd vond ik veel te dun. Echt niet fijn
Van mijn joggingbroeken lijkt de stof totaal niet op deze rijbroeken
different1 schreef:Ik zag die kleur ook, en vraag me af of het mooi staat op een vos?(nu donkervos, geschoren is ze vrij licht)
Normaal heb ik zwart, groen en blauw maar wil ook weleens iets anders en vind dit zo'n mooie kleur!
naranja1 schreef:different1 schreef:Ik zag die kleur ook, en vraag me af of het mooi staat op een vos?(nu donkervos, geschoren is ze vrij licht)
Normaal heb ik zwart, groen en blauw maar wil ook weleens iets anders en vind dit zo'n mooie kleur!
Denk het wel. Ik heb hem net gekoch we hebben op stal een vos. Wil wel als ik er ben en hem binnen heb een fpto voor je maken.
felicity schreef:Na altijd horseware dekens gehad te hebben.
Maar met een paard wat binnen 2 weken zijn amigo bravo 12 plus deken weet te slopen en waar Rambo zorgt voor schuurplekken.
Een uitstapje gemaakt na een Felix Buhler deken. Vorige week vrijdag besteld en gisteren binnen gekomen.
Ik was sceptisch kan toch niet veel zijn voor dit geld.
Bij het open maken van het pakket viel mij al op hoe zwaar hij aan voelde vergeleken met mijn Amigo's.
De buitenstof voelt echt heel stevig aan (1680 den).
Hup deken mee naar stal en passen.
En warempel hij ligt ook fantastisch.
Ik ben heel benieuwd hoelang hij deze heel houdt.
[ Afbeelding ]