Heel gaaf zeg! Zo'n kleurtje (bordeauxrood) zou denk ik niet staan bij een blauwe cap en dan zwarte laarzen?
Maar wel bij een zwarte cap en laarzen!
Tsplendid
Geplaatst: 20-08-16 11:30
Komt weer een keer binnen vallen!
Eindelijk foto's van mijn sets op mijn nieuwe paard.
In het blauw:
En in het grijs: (let niet op de mooi getimede foto)
Weet nog niet zo zeer wat ik mooier vind qua kleur. Ene kant grijs is specialer/aparter maar andere kant blauw misschien wel chiquer. Ben wel van plan om de blauwe set in de toekomst aan te passen, laarzen zien er niet echt mooi meer uit en de cap is ook verbannen voor trainingen .
Ik vind de blauwe ook mooier Persoonlijk vind ik dat grijs een beetje te donker en niet echt mooi op een bruin paard, zie zoiets liever op een schimmel of vosje
Persoonlijk vind ik de streepjes op het blauwe jasje niet zo mooi en de combinatie met de laarzen maakt het voor mij te druk. Grijs vind ik zo erg mooi staan.
Laurie
Geplaatst: 20-08-16 20:17
Blauw! Staat veel frisser en kleurt mooier bij je paard Zou als je naar nieuwe laarzen gaat kijken wel iets neutraals uitzoeken.
Ja ga sowieso voor zwarte laarzen, deze sets waren bij mijn vorige paard mooi maar bij deze wil ik het klassieker maken. Denk in de toekomst ook een nieuw jasje/cap.
Mooie setjes komen voorbij @tsplendid vind de blauwe erg mooi!!!!
Vraagje zie vaak mensen die een aparte wedstrijd cap hebben?? Ik rijd gewoon met m'n (enige) cap die ik ook in trainingen gebruik. Maak m wel netjes schoon en berg m goed op na gebruik training. Maar een extra cap dus niet.
Ik heb Charles Owens voor wedstrijden, maar die gebruik ik ook voor als ik ergens anders ga trainen ed. Thuis heb ik een HH Challenge, die zit goed, is wasbaar en een stuk koeler, maar ik vind ze foei lelijk.
Kaula
Geplaatst: 22-08-16 08:39
Ja ik heb er twee, een kep voor wedstrijden en heb sinds kort mijn hh ingeruild voor een samshield voor trainen. Mijn cap glipt nog weleens uit mijn handen, dus heb er liever 1 die ik echt netjes houd erbij.
Vraagje voor degenen met een Geblingt plastron, welke hoogte hebben jullie? 4, 4,5 of 5 cm? En hebben jullie tips voor het opmeten van de halsomvang? Alvast bedankt!
Um...gewoon meten hihi.En m wat los om je hals meten. Vaak tellen ze er zelf 2 cm speling bij. Ik heb ook 1 cap voor dagelijks gebruik en 1 voor op wedstrijd. Beide caps van 80€ ongeveer, trouwens.
Was mn plastron beetje beu, was met wassen helemaal verkleurd (niet handig in een oranje jasje stoppen en die de was indoen...) dankzij de was skills van mn man en ontkleurder van HG weer helemaal wit, op een randje na. Dus tzt wil ik een andere.
Maar ik ga proberen die zelf te maken, dus dacht ga deze gewoon al leuk versieren haha
Het rondje ih midden is niet helemaal naar mn zin gelukt, qua vorm en kleur. Maar voorlopig even zo laten en binnenkort misschien zelf ad knutsel.