Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissYvette4u schreef:Coentjuh schreef:https://www.kramer.be/Themas/Western-ri ... npad-Kenny Iemand ervaring met deze westernpad? Zou een 75 lengte moeten hebben en de rest is allemaal groter/langer wat ik verder online bij andere shops vind
Is het een fijne/goede pad om mee te rijden?
MissYvette4u schreef:Celebi schreef:Mijn tweede jas al van Kramer waarbij de rits het begeeft. Herkent iemand dit van hun jassen?
Ja meerdere keren helaaswat echt jammer was want t waren keifijne jassen.
Klantenservice was top, jas werd zonder problemen vervangen. Maar ja, werd te gek als dat iedere paar maanden moest
supertammy schreef:Kan ook andersom zijn hoor, ik ben 1,80m en de lengte zit vooral in m'n benen. Dus niet bepaald de gemiddelde lengtemaatIk heb de Noemi sinds het voorjaar. Fijne broek! Moest even wennen aan het zitvlak en de naden naast je knie, maar hij zit fijn.
Grappig detail: ik vind de broek best lang. Ik zal wel korte pootjes hebben.
Celebi schreef:Die van mij sluit mooi aan zonder super strak te zijn, terwijl hij eigenlijk dus iets te kort is (en mijn knie dus "te laag" in de broek). Nou zijn mijn knieëen en onderbenen weer niet zo breed in vergelijking met mijn heup, waardoor dat mogelijk opgevangen wordt. Heb daardoor eigenlijk nooit problemen met de pasvorm van rijbroeken, behalve dat kniegrip iets hoger zit (maar ook dat maakt niet heel veel uit gezien mijn laars erop aansluit waardoor ik niks kwijt raak, enkel tot wat hoger bij heb).Hoe vallen die broeken bij jullie rond de knie? Door mijn lengte zijn ze vaag te ruim en los rond mijn knieën. En veel te lang, maar dat is op te lossen door ze een stukje om te slaan. Er zijn maar weinig broeken die ik pas. De leggings heb ik al iets meer slagingskans maar ook daar blijft het lastig hoor.