Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ook na enkele jaren gebruik). Verder heb ik er ook echt niets bijzonders mee gedaan, regelmatig gepoetst en ingevet en gewoon mee gereden (ik neem aan dat rijlaarzen wel tegen opspattend (nat) zand bestand zouden moeten zijn, anders zou je enkel in een binnenbak mogen rijden in de winter
)
) is het zo raar dat ik dit verwacht van een laars? Voor €160 verwacht ik toch echt wel wat beters
. Als het slechts een stiksel was had ik zelfs de moeite niet gedaan om ze op te sturen, dat repareerde ik zelf wel, maar een rits die van in het begin slecht was ... moet ik dan echt een goede rits gaan kopen én zelf vervangen? Waarom moet ik dan nog nieuwe laarzen gaan kopen :s
Zat me ineens te bedenken dat het wel erg zuur zou zijn als ze nu niet blijken te passen als ik ze uiteindelijk toch krijg
ikkelies schreef:Even langs de schoenmaker! Ik heb dit ook gehad. Er zit een soort balletje in het mechanisme van de rits wat dan niet goed zit. De schoenmaker gaf er 1 klein tikje op en de rits heeft daarna nooit meer open gestaan!
En het was helemaal gratis
.

Vandaag niet van gekomen om te bellen, morgen maar weer proberen.