Yunomi: Na ruim vijf maanden toch regelmatig gebruik (tot 5 keer per week) zien ze er nog heel goed uit. Als je iets nodig hebt om het sparen op te schorten, zijn het prima laarzen!
Qizz
Geplaatst: 12-05-10 22:10
[quote="Bienotje"]Juventus, wat zijn de andere maten?
quote]
bedoel je van de Petries? (sorry, dacht net dat je de Fields bedoelde) Ik pak ze er even bij,..
voet 4.5, hoog 47, kuit 35, 2 (weet niet waar die voor staat) ze zijn ietsje wijder door de rits die erin gezet is,..
Jeaulijn
Geplaatst: 13-05-10 11:25
Bij de mondoni field junior op de foto zit je dat er ook van die dingen voor de sporen op zitten. Zit dat ook op de nieuwe modellen van de laarzen voor volwassenen? Ik heb dat namelijk niet.
Ik heb mijne nu ongeveer een jaar, vorig jaar met hemelvaart droeg ik ze voor het eerst haha. Mijn laarzen zien er goed uit! Alleen de binnenkant van de kuit waar de beugelriemen langs gaan is versleten, maar na 10 lagen schoensmeer zie je er bijna niks meer van. Dat is het enige.
Ik vind trouwens wel dat de voetmaat groot uit valt, maar misschien is dat ondertussen ook al wel weer veranderd. Ik heb nu maat 38 en de kuit en hoogte zijn goed, maar bij de voet is bij eigenlijk iets te groot, maar een zooltje of dikke sokken maken het minder.
Alleen zou ik ze geen tweede keer kopen, het was meer om te kijken hoe laarzen me zouden bevallen, dus mijn volgende paar mag wat kosten
Vere_x
Geplaatst: 13-05-10 14:08
Bruin is nog niet binne Misschien ondertussen wel
Bienotje
Geplaatst: 13-05-10 14:23
Die van mij hebben niets voor de sporen zitten
Bezig met inlopen, gister met rijden was toch nog niet echt prettig. Vooral in mijn knieholte zitten ze nog hoog en strak. Gaat dit ooit nog beter worden?
Bienotje
Geplaatst: 13-05-10 15:11
Foto met mobiel dus slechte kwaliteit, maar dit zijn de mijne dus nog nieuw (tijdens inlopen)
En ja, ze zijn inderdaad mooi hoog in de knieholte en dat voel ik duidelijk
Martine_Levi
Geplaatst: 13-05-10 15:19
hahaha! Mooi hoog in de knieholtes, onder het motto: wie mooi wil zijn moet pijn li jden! dat is dus ook een van de redenen dat ik mn Petries niet meer draag: ook te hoog! Maar lekker eigenwijs als ik ben, toch vandaag de Mondoni's besteld in dezelfde maten als mn Petries! Dat wordt weer afzien!
Het is maat 38, gewoon de volwassen versie. Ik kan me ook niet voorstellen dat de kinder versie aan kuit en hoogtemaat zou voldoen. Die is volgens mij niet in verschillende varianten verkrijgbaar. De gewone field wel..
Kaula
Geplaatst: 13-05-10 23:24
Nou je hebt een lotgenoot... hier ook blauwe strepen in me knieholtes
ik zag dat de kindermaten wel kuitmaten en hoogtes in de gids hadden staan,.. maar ik heb bv 37 als voetmaat en die zijn echt veel te laag als ik de cm's zie. Maar ik las hier wel weer dat bijv. 45 cm bij deze laarzen en 45 cm bij Petries weer heel anders uitvielen,.. is de 45 bij Mondoni dan bv 48 bij Petrie of andersom?
Mafiagirl
Geplaatst: 14-05-10 10:52
deze laarzen zijn in de winkel toch best duur?:D als je die laarzen koopt moet je ze twee de hands kopen misschien kun je in een dresuur winkel kopen de heimolen?
deze laarzen zijn in de winkel toch best duur?:D als je die laarzen koopt moet je ze twee de hands kopen misschien kun je in een dresuur winkel kopen de heimolen?
?????????????????
100 euro voor laarzen duur????????????????? Dat is wel het grappigste wat ik ooit heb gehoord...
Vanmorgen Divoza maar eens gebeld, na drie weken moeten die laarzen toch wel terug zijn? Nee, ze waren er nog niet, maar de dame aan de telefoon ging er vanuit dat ze echt elk moment konden komen. Dus ik dacht; Nah, dan wacht ik nog even af. Er werd verder ook niet gezegd dat er gezocht zou gaan worden etc. Vanmiddag ben ik gaan paardrijden, zet het paard later weer in de wei, krijg ik telefoon. Divoza! Mijn laarzen waren per ongeluk blijven liggen in een auto, maar ze waren terecht. Ik kon ze ophalen. Dus ik ben meteen naar Divoza gereden. Er hing nog wel een kaartje aan, met dat de kosten €7,- waren. Dus ik gevraagd of ik dat moest betalen of dat het onder de garantie viel. "Ooh joh, neem maar gewoon mee."
Wat is jullie ervaring met de Mondoni Plain rijlaars? Ik wil ze graag bestellen, gezien mijn petries mij niet goed meer zitten (ligt niet aan de petries hoor! ) en toch graag weer leren wil, leken deze mij een optie!