Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Simbaa schreef:Haha, ik weet niet of dit de beste plek is om ze te verkopen, gezien je berichten over deze laarzen
Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi
Simbaa schreef:Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi
Simbaa schreef:Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi
magic_lover schreef:Volgens mij zit er ook echt (helaas) wel Verschil bij wie/welk aanmeetpunt je ze hebt laten aanmeten.
Ik heb het bij marije zelf laten doen, verschillende merken/modellen. En nooit problemen gehad met niet passen.
Alleen door mijn eigen toedoen (aankomen/afvallen)
Citaat:Mijne zijn na een paar aanpassingen nu nog steeds niet goed .....
Ik heb gewoon geen vertrouwen meer dat ze na de zoveelste keer opsturen wel goed zullen zijn....maar je geld terug krijgen kan ook niet...dus ik denk inderdaad ook dat ik ze maar te koop ga zetten
Voor mij dus ook nooit meer Celeris....
xDaPhNex schreef:Citaat:Mijne zijn na een paar aanpassingen nu nog steeds niet goed .....
Ik heb gewoon geen vertrouwen meer dat ze na de zoveelste keer opsturen wel goed zullen zijn....maar je geld terug krijgen kan ook niet
Dat kan wel, maar je zult je rechtsbijstand moeten inschakelen. Je kan een bedrijf in gebreke stellen als consument zijnde. Celeris gaat het je inderdaad niet vanzelf geven, weet ik uit ervaring.
germie schreef:Het is gewoon eu, dus kopersbescherming. Dus moet het goed zijn. Past het niet en na 3 keer nog niet, dan mag je de koop ontbinden. Bij de verkoper. Die moet het dan uitvechten met Celeris.
CoRiNa1983 schreef:germie schreef:Het is gewoon eu, dus kopersbescherming. Dus moet het goed zijn. Past het niet en na 3 keer nog niet, dan mag je de koop ontbinden. Bij de verkoper. Die moet het dan uitvechten met Celeris.
Klopt maar dan moet je wel bewijs hebben dat je nog steeds dezelfde maat heb als bij het meten, dus je moet niet aangekomrn zijn of zo. En als het meten langer geleden is dan een half jaar dan ligt de bewijslast van de meting bij de consument niet meer bij de meter/verkoper.