Mijn laarzen zijn klaaaar!!

nu even kijken wanneer ik ze kan ophalen, ben zeer benieuwd haha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iriis_ schreef:Ik heb een vraagje.. Heeft iemand hier haar laarzen bij Freddy's in Nieuwegein besteld? Hoe is dit bevallen? Ik heb ze zelf net daar besteld dus ben eigenlijk wel benieuwd!
Pattyy_ schreef:Wow Dagmar die zijn prachtig! Kun je me vertellen wat je er voor betaald hebt met die lak details? Mag via pb
Ik maak de mijne schoon met de cleaner van Petri en daarna de cream er over heen.
Belker schreef:Ik heb ze daar besteld en kan ze nu ophalen.
Ik heb geen idee welke ik heb besteld, gewoon fijnzittende kalfsleren laarzen, zwart, simpel maar dan wel met het embleem met de italiaanse vlagoftewel, het goedkope label op de dure laarzen.
Iriis_ schreef:Ik heb een vraagje.. Heeft iemand hier haar laarzen bij Freddy's in Nieuwegein besteld? Hoe is dit bevallen? Ik heb ze zelf net daar besteld dus ben eigenlijk wel benieuwd!
Plukje schreef:Iriis_ schreef:Ik heb een vraagje.. Heeft iemand hier haar laarzen bij Freddy's in Nieuwegein besteld? Hoe is dit bevallen? Ik heb ze zelf net daar besteld dus ben eigenlijk wel benieuwd!
Ik heb mijn De Niro's bij Freddy gekocht. (standaardmaat, dus op voorraad).
Ik ben altijd erg tevreden over Freddy, maar ik snap heel goed dat het een man is die sommige mensen op de zenuwen kan werken.
Met veel spullen wil ik het net even anders dan de standaard is, dus als ik weer iets heb bedacht wat lastig verkrijgbaar is dan ga ik naar Freddy en regelt hij het voor me. Volgens mij vindt hij het wel grappig dat ik af en toe weer met iets geks de hoek om kom zetten.
Ik zou met alle vertrouwen laarzen door hem laten bestellen.