Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:50

Mooie laarzen hierboven!

Mijn laarzen zijn klaaaar!! :D
nu even kijken wanneer ik ze kan ophalen, ben zeer benieuwd haha

Pattyy_

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:45

Wauw hele mooie lakkers!!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:48

Heel mooi EDE. Staat erg mooi bij je lange benen. :j

Ik ga straks sparen voor nieuwe laarzen die qua kleur mooi bij m'n nieuwe 2 kleurige bruine zadel passen. Dat zadel krijg ik volgende week, er moet ook nog een hoofdstel bij, voorlopig hebben ik dus nog wel genoeg om voor te sparen. :D En dan ook nog een nieuwe helm en een nieuw rijjasje...

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:54

Wauw die lak dressagio's zijn gaaaf!!!

Over het probleem met piepen: piepen ze toevallig bij een kunststof (wintec) zadel? Mijn zusje had eerst een wintec en daar piepte alle laarzen bij.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:32

@regenpier: nee.. met het zadel van Hulsebos piepen de laarzen, met mijn stubben zadel geen last. Allebei lederen zadels. Met mijn lederen chaps geen last van piepen.

@KarinvdM: haha mooi verlanglijstje! Heb je al een lot voor de oudejaarsloterij? :P

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:33

Ooh oke, dan zou ik het niet weten!

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:34

Dankjewel, ben er heel blij mee :) Op mijn zwartje staan ze ook heel mooi :)

Piepen deden ze in het begin wel maar daar heb ik nu geen last meer van :)
Ik heb ne Passier, op een ander zadel rijdt ik niet met deze laarzen.
Had ze heel snel, op 5weken belde ze al dat ik ze mocht komen ophalen :D

Oh Karinvdm: Ik zit met hetzelfde probleem, wil te veel :') Wil nog trainingslaarzen, nieuw zadel en hoofdstel. Nieuwe Kep is wel al besteld, ook lak :D
Laatst bijgewerkt door E_D_E op 07-12-13 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:41

Wauw 5 weken is wel heel snel! Gemiddeld is denk ik 8 weken? Ik moest een half jaar wachten door heel veel pech.

En wat betreft het piepen. Ik bedacht nog dat ik misschien te veel poets? Ik maak nu mn laarzen niet meer aan de binnenkant schoon, daar waar het tegen het zadel komt. Heb wel het idee dat het piepen minder is geworden. Hoe vaak poetsen jullie je laarzen en zadel?

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:42

Mooi die laarzen! Ik wilde die eigenlijk ook maar vond ze van dichtbij toch te glimmend. (En bij twijfel is dan +/- €800 heel veel :+ ) maar zo op het paard vind ik ze wel weer heel mooi staan.

Mijne komen begin januari binnen als het goed is. Mat zwarte dressiago's met extra hoge boog en lak sierrandje.

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:46

€800 kosten ze niet ze. Heb mijn juist 600 betaald :)

Ik gebruik de mijn alleen op wedstrijd, heb de binnenkant ook nog maar 1x gepoetst.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:06

Oh hier in Drunen zou ik dat wel kwijt zijn geweest.

Laklaarzen ook gebruiken met trainen zou ik ook echt niet doen inderdaad. Beschadiging is zo gemaakt.

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 10:13

Ik maak de mijne elke keer na het rijden schoon met een cleaner. En dan 1x per week ook invetten!

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 00:15

Ik heb een vraagje hier :D

Wat zijn de maten als er in de laarzen 37 MC L staat?

dagmarS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:31

Ook mijn De Niro`s zijn binnen, erg blij mee! *\o/*
Ga ze gebruiken voor wedstrijden. Hoe poetsen jullie DeNiro`s?

Afbeelding

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:33

Heel mooi! :j

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:48

Iriis_ schreef:
Ik heb een vraagje.. Heeft iemand hier haar laarzen bij Freddy's in Nieuwegein besteld? Hoe is dit bevallen? Ik heb ze zelf net daar besteld dus ben eigenlijk wel benieuwd! :o

Ik heb ze daar besteld en kan ze nu ophalen.
Ik heb geen idee welke ik heb besteld, gewoon fijnzittende kalfsleren laarzen, zwart, simpel maar dan wel met het embleem met de italiaanse vlag :D oftewel, het goedkope label op de dure laarzen.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:26

Laarzen, of het nou de niro's zijn of een ander merk. Altijd poetsen met schoenpoets!!! NIET met zadelzeep/zadelvet. Want een rijlaars bestaat uit hele dunne laagjes leer die op elkaar zijn geplakt. En in zadelzeep/zadelvet zit iets (naam kwijt) wat die lijm oplost, dus als gevolg dat er lucht bellen onder het leer komt.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:50

Wow Dagmar die zijn prachtig! Kun je me vertellen wat je er voor betaald hebt met die lak details? Mag via pb :j

Ik maak de mijne schoon met de cleaner van Petri en daarna de cream er over heen.

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:44

Heel mooie laarzen hierboven! Zou zoiets nog wel willen voor trainingslaarzen :-D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:35

Pattyy_ schreef:
Wow Dagmar die zijn prachtig! Kun je me vertellen wat je er voor betaald hebt met die lak details? Mag via pb :j

Ik maak de mijne schoon met de cleaner van Petri en daarna de cream er over heen.

Mijn advies, alleen gebruiken voor jouw petrie laarzen. Die care set wordt ook gebruikt voor andere merk laarzen maar helaas pakt dat anders uit. (Petrie gebruikt ander soort verf)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:49

Ik gebruik die nochtans ook op m'n deniro's...
Oeps..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:53

Belker schreef:
Ik heb ze daar besteld en kan ze nu ophalen.
Ik heb geen idee welke ik heb besteld, gewoon fijnzittende kalfsleren laarzen, zwart, simpel maar dan wel met het embleem met de italiaanse vlag :D oftewel, het goedkope label op de dure laarzen.

Haha oke! Ik ben benieuwd.. Zaten jouw laarzen bij het aanmeten al gelijkt goed pas? Of zou hij er nog iets mee doen als ze binnen zouden komen? (dat is bij mij namelijk wel het geval en ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit uit zal pakken :D )

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:02

Bij mij zaten ze goed, maar ze moesten op de voet en bij de kuit iets opgerekt worden. Ik ehb extreem smalle kuiten (33cm) en bree voeten met hoge wreef. Maar ik kon er zo mee rondlopen. Geen probleem. En hij moet het embleem vervangen. Ik wil op alles de italiaanse vlag hebben, ik ben italiaan. :)

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:27

Iriis_ schreef:
Ik heb een vraagje.. Heeft iemand hier haar laarzen bij Freddy's in Nieuwegein besteld? Hoe is dit bevallen? Ik heb ze zelf net daar besteld dus ben eigenlijk wel benieuwd! :o

Ik heb mijn De Niro's bij Freddy gekocht. (standaardmaat, dus op voorraad).

Ik ben altijd erg tevreden over Freddy, maar ik snap heel goed dat het een man is die sommige mensen op de zenuwen kan werken.

Met veel spullen wil ik het net even anders dan de standaard is, dus als ik weer iets heb bedacht wat lastig verkrijgbaar is dan ga ik naar Freddy en regelt hij het voor me. Volgens mij vindt hij het wel grappig dat ik af en toe weer met iets geks de hoek om kom zetten.

Ik zou met alle vertrouwen laarzen door hem laten bestellen.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:36

Plukje schreef:
Iriis_ schreef:

Ik heb mijn De Niro's bij Freddy gekocht. (standaardmaat, dus op voorraad).

Ik ben altijd erg tevreden over Freddy, maar ik snap heel goed dat het een man is die sommige mensen op de zenuwen kan werken.

Met veel spullen wil ik het net even anders dan de standaard is, dus als ik weer iets heb bedacht wat lastig verkrijgbaar is dan ga ik naar Freddy en regelt hij het voor me. Volgens mij vindt hij het wel grappig dat ik af en toe weer met iets geks de hoek om kom zetten.

Ik zou met alle vertrouwen laarzen door hem laten bestellen.

Aaah fijn om te horen! Hij is inderdaad erg werkwillig en wil je graag helpen om iets bijzonders/ moois te maken wat naar je smaak is! Hij heeft mij ook erg fijn geholpen. Ik twijfelde alleen een beetje over de maat van de laars die ik nu besteld heb. Deze gaat hij namelijk nog oprekken voor mij net zoals bij Belker. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat uitpakt.

Maar dit klinkt in ieder geval al erg positief!