Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Ik heb deze jas
[ Afbeelding ]
Is erg goed waterdicht, van dat soort zeiljassen stof. En lekker warm. Helaas wel een beetje te groot, had een maat groter genomen omdat de meeste bovenkleding klein valt bij Kramer.
Maar wel bruikbaar.
Nou zoek ik dus zo'n zelfde jas, vooral zelfde soort stof, maar dan niet gevoerd, meer een zomer of herfst jas zeg maar. Maar ik vind het zo lastig te zien of het nou dezelfde stof is van een foto.
Texas02 schreef:Bestellen jullie jassen en evtl ook schoenen gewoon online in de hoop dat het past en met het risico dat alles retour moet, of gaan jullie dan echt naar de winkel? Ik wilde eigenlijk naar de winkel maar ik vind het ergens zo zonde van de benzineEn als je daar dan bent zie je ook nog eens te veel, wat dus echt niet de bedoeling is..
Tinka schreef:Ik heb deze jas
[ Afbeelding ]
Is erg goed waterdicht, van dat soort zeiljassen stof. En lekker warm. Helaas wel een beetje te groot, had een maat groter genomen omdat de meeste bovenkleding klein valt bij Kramer.
Maar wel bruikbaar.
Nou zoek ik dus zo'n zelfde jas, vooral zelfde soort stof, maar dan niet gevoerd, meer een zomer of herfst jas zeg maar. Maar ik vind het zo lastig te zien of het nou dezelfde stof is van een foto.
Texas02 schreef:Tinka schreef:Ik heb deze jas
[ Afbeelding ]
Maar wel bruikbaar.
Ik wil deze jas graag bestellen, maar ik twijfel over welke maat. Van de meeste kleding heb ik van bijvoorbeeld de C&A L, maar bij Kramer het meeste xxl en sommigen XL. Ligt aan de stof. En mijn jas van vorig jaar van Kramer is ook xxl. Zou ik dan bij deze jas ook op xxl moeten gokken? Of valt hij echt heel ruim (ook om de taille) en neem ik beter xl? Er moet wel nog een (hele) dikke trui onder passen, want ik ben een echte koukleum
En heeft iemand toevallig al iets in de kleur Dark Violet gekocht? Zou ik dan een foto mogen van hoe de kleur in het echt is? Hoeft niet per se een jas te zijn hoor. Maar ik twijfel dus ook tussen Dark Violet en Navy
miereneter schreef:Ik moet even lyrisch doen over mijn nieuwe winterdeken van Kramer. Ik heb twee Smartexdekens van Bucas, maar wilde nog 1 slagje warmer omdat paard vanaf deze winter 24u/7 buiten blijft. De Smartexen passen aardig én zijn het enige spul wat hij niet sloopt, maar zijn zo duuuuur. Onderdekens blijven bij hem niet lekker liggen.
Dus op goed geluk eentje van Kramer besteld, de Felix Bühler Perfect Fit, highneck versie. Ook nog wat korting, helemaal fijn. En het is me toch een mooie, stevige, goede deken. Kwaliteit lijkt me niet onder te doen voor Bucas en Horseware. En hij past echt pérfect, nog nooit zo'n goede pasvorm voor paard gehad. Enfin, ik ben dus héél aangenaam verrast, had het eigenlijk niet verwacht.
(Ok, de waterdichtheid zal nog moeten blijken, maar heb er vertrouwen in.)
felicity schreef:Ik heb alleen maar Amigo bravo 12 dekens voor mijn paarden. Ik zat nu te kijken naar de Felix Buhler perfect fit dekens zonder hals. Die zijn kwa prijs toch net iets leuker. En moet er meedere hebben.
Ben dan ook blij te lezen dat hij jou zo goed bevalt.
Hoe vallen de maten? Mijn ene paard draagt 6.3 moet ik dan de 135 hebben?