Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francinee schreef:Hoii!
Ik ben al een tijdje op zoek naar bruine rijlaarzen en kwam de Mondoni Kendal & Kingston tegen.
Vind ze allebei heel mooi, beetje jammer alleen dat die kortingsactie net is afgelopen...![]()
Maar goed, ik vroeg me af hoe deze laarzen vallen bij de kuit? Ik heb namelijk best smalle kuiten (33 cm als ik het meet) en toen ik laatst laarzen ging passen bij de Epplejeck waren heel veel laarzen te ruim bij de kuit.. En aangezien de divoza niet heel erg in de buurt zit zou het fijn zijn als ik weet wat me te wachten staat.Alvast bedankt!
Citaat:Bij de laarzen staan maattabellen dus daar zou je even kunnen kijken voor de maten
_Alarm_wlkp schreef:Ik wou heel graag de Mondoni Blyth bestellen voor wedstrijden en de nieuwe Field voor de trainingen maar met 2 weken geleden een bestelling te plaatsen van iets anders liep alles in het honderd en liet de service ook dik te wensen over...
Service laat echt dik te wensen over en denk dat ik maar op een ander laarzen ga bestellen
DesertOrchid schreef:Wel grappig dat de Wakefields gisteren nog 119,95 kosten en nu is de prijs (excl. korting) ineens 139,95. Met korting zijn ze nu dus nog geen tientje goedkoper dan gisteren