Een echte miskoop zijn deze Mondoni Plain Rijlaarzen!!
Ik heb ze in december gekocht en had na een half uurtje lopen in huis een blaar op mijn voet, dat wil je niet weten! Pas 3 weken later (toen mijn blaar was geheeld, waar ik nu een litteken van heb) kon ik ze weer aan, maar dat kan gebeuren dacht ik toen! Bij Divoza werd mij trouwens verteld dat dit 100% lederen rijlaarzen zijn. Helemaal blij met mijn aankoop!Totdat ik er mee ging rijden...! Na een halfuurtje rijden had ik enorm last van zweetbenen (nee geen voeten, maar echt scheenbeen/kuit) als ik de laars uit doe sijpelt het vocht zo naar beneden! Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt met mijn vorige leren rijlaarzen!
Ik contact opgezocht met Divoza, via de mail en langs gegaan. Bij de 1e mail kreeg ik te horen dat er in de laarzen kunststof (!!!!) is verwerkt en ik KL showsokken aan moest doen, nou die gekocht en daar meteen gevraagd of de laarzen van 100% lederen rijlaarzen waren en ja hoor.. volgens het personeel waren ze nog steeds van 100% leer! (apart als het hoofdkantoor zegt dat er kunststof in verwerkt is..) Meteen daarna heb ik weer een mailtje naar het hoofdkantoor gestuurd ddat het personeel dus niet op de hoogte is van het product wat zij verkopen en dat ik op het verkeerde been ben gezet met mijn 100% lederen rijlaarzen! Daar was niks aan te doen.. ik kon 15% korting krijgen op een ander paar!!
En boven alles... het leer wordt aan de binnenkant heel gauw lelijk! Ik vind het erg zonde van mijn geld (100 euro + de sokken + de benzine van 100 km), tijd en energie
Kortom mer dan 100 euro door mijn neus geboord!

En helemaal niet blij met mijn laarzen!
Nu heb ik bij mij in de buurt Petrie Olympic aan laten meten, kan niet wachten tot dat ik ze in mijn bezit heb