Celebi schreef:Ik zou het zo laten denk ik. Retourkosten zijn weer een paar euro. En je moet weer voor een minimaal bedrag bestellen wil je gratis verzending hebben, dus dan betaal je weer een paar euro. Uiteindelijk is het verschil nihil én wat voor mij uiteindelijk een belangrijke factor is: ik voel me er dan rot over dat er voor mij 2x extra een pakket is verzonden (milieu) omdat ik dan die paar euro wilde besparen. Om die redenen heb ik altijd mijn verlies genomen. Maar ik baalde er ook altijd van hoor.
Zeker de keer dat ik (elders) op zondagavond supplementen bestelde en ze dit natuurlijk pas maandag zouden verzenden en die maandagochtend hadden ze echt een gigantische korting op dat dure supplement. Dat is de enige keer dat ik had gemaild omdat mijn pakket immers nog niet verzonden was maar daar wilden ze niks voor betekenen en toen heb ik inderdaad de volle mep betaald omdat het 'al niet meer geannuleerd kon worden'.
Ja mee eens hoor. Kost ook alleen maar tijd en geld om weer naar het postkantoor te gaan. Ik stuur ze gewoon een mailtje en dan zien we wel wat de uitkomst word. Kan het natuurlijk altijd proberen.