Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 17:57

Celebi schreef:
Ik zou het zo laten denk ik. Retourkosten zijn weer een paar euro. En je moet weer voor een minimaal bedrag bestellen wil je gratis verzending hebben, dus dan betaal je weer een paar euro. Uiteindelijk is het verschil nihil én wat voor mij uiteindelijk een belangrijke factor is: ik voel me er dan rot over dat er voor mij 2x extra een pakket is verzonden (milieu) omdat ik dan die paar euro wilde besparen. Om die redenen heb ik altijd mijn verlies genomen. Maar ik baalde er ook altijd van hoor.

Zeker de keer dat ik (elders) op zondagavond supplementen bestelde en ze dit natuurlijk pas maandag zouden verzenden en die maandagochtend hadden ze echt een gigantische korting op dat dure supplement. Dat is de enige keer dat ik had gemaild omdat mijn pakket immers nog niet verzonden was maar daar wilden ze niks voor betekenen en toen heb ik inderdaad de volle mep betaald omdat het 'al niet meer geannuleerd kon worden'.

Ja mee eens hoor. Kost ook alleen maar tijd en geld om weer naar het postkantoor te gaan. Ik stuur ze gewoon een mailtje en dan zien we wel wat de uitkomst word. Kan het natuurlijk altijd proberen.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:49

Texas02 schreef:
Wel veel tevreden mensen over de jassen dus! Weet iemand ook of ze lang mee gaan of dat ze na 2 jaar weer aan vervanging toe zijn? Bij mij is het vaak de rits die stuk gaat op de één of andere manier. Dat zijn dan vaak jassen van de Kik hoor, dus misschien andere kwaliteit, maar de skijassen van de Kik zijn waterdicht, winddicht en lekker warm. Alleen niet lang.

bij mij gaat hij al langer dan 2 jaar mee en draag hem toch echt dagelijks in de winter en ben niet bepaald zuinig ermee :D

Sintara

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 11:05

Mijn jas ging ongeveer 3 jaar mee, maar wel dagelijks gebruikt rondom de paarden en klussen in huis enzo. Vind ik wel netjes

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 11:38

Mijn goedkope Cranenbroek jas doet het al sinds 2017 :') Daarvoor had ik een Harry's Horse daar heb ik ook jaren meegedaan. Harry's Horse is ook een prima merk hoor, ik heb ook nog een fleecevest uit 2006! https://boktimg.nl/img/m/Ed6vuW.jpg (1e foto is van 2006 en de laatste 2 foto's zijn dus uit 2024)

Heb de catalogus ook binnen jjjeejjjjj..Die nieuwe westernprintjes zijn wel leuk! Maar eigenlijk nog steeds niets nodig en na de teleurstelling van de kwaliteit van de Stonedeek vesten weet ik niet of ik de kleding bij Kramer nog aandurf! Deze vind ik nog steeds <3 : https://www.kramer.be/Themas/Western-ri ... rl-One-Ear maar zou het wel fijn zijn voor het paard / ik bedoel dat er haartjes klem gaan zitten tussen de kralen? Iemand die deze toevallig heeft?
Laatst bijgewerkt door Coentjuh op 30-08-24 11:47, in het totaal 2 keer bewerkt

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 11:43

De spijkerbroeken van Stonedeek (Abby) vind ik wel heel fijn en stevig.
Maar heb ook een vest van Stonedeek en die zit wel heel lekker maar deed heel snel pillen. Zonde.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 11:45

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in, ik heb die met roze strass op de billen, hele mooie broek!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:22

Hier ook een kramer fan, nieuwe catalogus ontvangen en sommige dekens zien er ook wel heel mooi uit.

Iemand ervaring mee?

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 15:05

Zat net door de catalogus te bladeren. Ik vind het mooi dat er veel green-tea shirts bij lijken te zijn gekomen. Ik hou van donker groen, maar veel had enkel pastel opties wat betreft groen en pastel is zo niet mijn ding.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:07

Iemand ervaring met de Felix Buhler ice boots? Per paar voor €24.90, dat is nogal een verschil met de officiële Ice vibes. Werken deze net zo goed qua koelfunctie?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:15

De ice boots van Kramer zijn natuurlijk ook niet te vergelijken met de ice vibes. Bij de ice vibes heb je ook nog trilplaten bij de beschermers zitten. Maar als je ze puur voor het koelen zoekt lijken deze mij ook prima :j

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:36

Ik weet dat ze alleen een koelfunctie hebben inderdaad, maar ben vooral benieuwd of ze goed koud worden en blijven

CchannyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:40

Als je ze niet voor de trilfunctie wilt. Kan je ook gewone transport of peesbeschermers doen en dan icepacks gebruiken voor mensen :) Ik gebruik dat ook bij mijn paard.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 07:37

Miriam91 schreef:
Iemand ervaring met de Felix Buhler ice boots? Per paar voor €24.90, dat is nogal een verschil met de officiële Ice vibes. Werken deze net zo goed qua koelfunctie?

Wij gebruiken de "iceboots" van de ej.
Werkte er makkelijk qua koelen vd pees

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 07:44

Texas02 schreef:
Wel veel tevreden mensen over de jassen dus! Weet iemand ook of ze lang mee gaan of dat ze na 2 jaar weer aan vervanging toe zijn? Bij mij is het vaak de rits die stuk gaat op de één of andere manier. Dat zijn dan vaak jassen van de Kik hoor, dus misschien andere kwaliteit, maar de skijassen van de Kik zijn waterdicht, winddicht en lekker warm. Alleen niet lang.

Bij mij gaan ze ongeveer 2 jaar mee, maar ik mishandel ze wel en was ze vaak :+
PK jassen en e.d. hetzelfde. Mijn lemieux en anky jassen zijn eigenlijk de enige die een stuk langer mee gaan. Maar die kosten ook veel meer.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 08:21

Het gaat wel om een paardrij jas, die worden bij mij ook wel mishandeld en vaak gewassen _O- Maar even kijken atraks. Gelukkig duurt het nog even voor de echte winterjas nodig is, het is zo'n uitgave vind ik. Als ik zo'n lange wil ten minste, die zijn toch wel een stuk duurder :+

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:31

Ik had een halflange winterjas. Draag hem nog steeds graag. Valt ruim maar daardoor kan er ook een dikke trui of bodywarmer nog onder en laagjes zijn in de winter als je aan een koude bak stilzit wel echt een must. Vanaf de derde winter werd wel de waterdichtheid wat minder ondanks wassen met speciaal wasmiddel en maar 1-2x per winter wassen. Maar datzelfde had ik ook met andere waterdichte jassen. Ritsen etc zijn nog altijd helemaal goed.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:36

darkadia schreef:
Ik had een halflange winterjas. Draag hem nog steeds graag. Valt ruim maar daardoor kan er ook een dikke trui of bodywarmer nog onder en laagjes zijn in de winter als je aan een koude bak stilzit wel echt een must. Vanaf de derde winter werd wel de waterdichtheid wat minder ondanks wassen met speciaal wasmiddel en maar 1-2x per winter wassen. Maar datzelfde had ik ook met andere waterdichte jassen. Ritsen etc zijn nog altijd helemaal goed.

Welke had jij?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:48

Rizette schreef:
darkadia schreef:

Welke had jij?

Rijparka Lisa, gekocht in 2019. Die bestaat niet meer maar lijkt het meeste op deze:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... jparka-Zoe

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:26

De zoe heb ik, sinds 3 jaar nu. Fijne watervaste warme lichtgewicht jas die idd ruim valt.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 09:50

Heeft ook een goede beoordeling.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:07

Wel een hele mooie jas, de Zoe!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:24

Ik wil die komende winter weer gaan aanschaffen ook. Had een andere van horze afgelopen jaar maar die zit een stuk minder lekker. Wel is die wat dikker. En heb nog een lange van covalliero waar mijn regenjas overheen kan voor als het echt koud en nat is haha.

vbu1016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:55

Ik heb een Lotta winterjas van 2 jaar oud, maar ben niet meer zo een fan van dat gladde stofje en het bijhorende zoef zoef geluid. Ik zag nu in de cataloog de rijparka Anouk. Heeft iemand deze al gezien in real life? Is deze mogelijks iets matter van stof?

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 12:32

Ik heb deze jas

Afbeelding

Is erg goed waterdicht, van dat soort zeiljassen stof. En lekker warm. Helaas wel een beetje te groot, had een maat groter genomen omdat de meeste bovenkleding klein valt bij Kramer.
Maar wel bruikbaar.
Nou zoek ik dus zo'n zelfde jas, vooral zelfde soort stof, maar dan niet gevoerd, meer een zomer of herfst jas zeg maar. Maar ik vind het zo lastig te zien of het nou dezelfde stof is van een foto.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 13:40

Oh, dat is ook een mooie jas zeg! Die lijkt me eigenlijk wel wat..

Ik heb de catalogus nog steeds niet.. Hoop dat hij nog wel komt..