Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hannelover schreef:Dat dekje heb ik ook zien hangen vond hem echt gaaf!
Michelle77 schreef:Met mn nieuwe dekje!
Zag m gister en MOEST m erbij hebben. Diegene die het andere paard vd eigenaar rijdt heeft m met zwarte rand en vond m echt erg mooi. Zie ik m gister hangen op de wedstrijd.... In het blauw! Perfect bij mn cap en plastron.
Kon me niet inhouden haha as usual...
[ [url=m/BwSaeg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JRNoAu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jester_ schreef:Ik zou dan denk ik voor een zwart jasje gaan. Of kijken of je ergens een blauwe cap op de kop kan tikken. Van hh had je bijvoorbeeld die cap met blauw en cognac, dan heb je toch meer een geheel
Michelle77 schreef:Ik ben vrij klein dus dan kan het net.
Vind mijn kentucky eigenlijk nog het allermooist, maar past gewoon niet meer bij mn lijf. Is zo getailleerd. [ [url=m/J6OLwY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alice13 schreef:Maar de voet is toch ook veel te groot?? Gaat echt niet mooi worden meid en je hebt gewoon recht op je geld terug! Eventueel kuit iets wijdt kan een schoenmaker wel verhelpen maar je wilt nu een complete laars verbouwen. Ik denk dat ik met 8 jaar schoen verkoop ervaring, kleding opleiding en nu veel te maken met orthopedisch schoeisel wel een redelijke inschatting kan doen. Ik zou er niet aan beginnen. De lieftallige verkoop probeert van haar probleem het jouwe te maken.