Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:11

Hieperdi schreef:
Weet iemand hoelang de levering duurt? Ik heb vrijdag besteld maar zoals het eruit ziet krijg ik ook vandaag niks binnen. Het ligt nog in duitsland

Mo, 19.08.2024, 11:01
Die Sendung wurde elektronisch angekündigt. Sobald die Sendung von uns bearbeitet wurde, erhalten Sie weitere Informationen.

Ze hebben een verzendlabel online aangemaakt maar het product is nog niet verstuurd.
Zodra als dat het pakketje bij DHL of waar ze het verzendlabel hebben aangemaakt binnen is.
Dan krijg je weer meer info.
Sowieso duurt het vaak het verzenden vanuit Duitsland naar Nederland

Hieperdi

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 12:21

Kan niet wachten *\%/*

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 09:29

Excalibur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 15:26

Ik heb zo te lezen de oude versie van die deken. Heb een 0 grams en 200 grams. Mijn bevallen ze heel goed. Goede pasvorm, goed waterdicht en stevig.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 16:09

Ik heb inmiddels 2 rijleggings en 1 rijbroek binnen. Via kramer besteld. Maat is top maar ik vind ze wel wat synthetisch/polyester aanvoelen :'). Edit: Ha ik zie nu pas inderdaad op de labels polyester staan :+ Nou had ik ook geen Montar kwaliteit verwacht maargoed. Hou ze wel want ze zijn wel heel leuk en passen goed

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 19:37

Excalibur schreef:
Ik heb zo te lezen de oude versie van die deken. Heb een 0 grams en 200 grams. Mijn bevallen ze heel goed. Goede pasvorm, goed waterdicht en stevig.

Dat klinkt goed. Ik heb er hier 1 staan die rare dingen doet met zijn dekens :')
Op het eerste oog zie je niks aan de dekens maar ze zijn binnen no time zo lek als een mandje.

Deze is nog betaalbaar en stevig zeggen ze.

Excalibur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 21:28

Mijne is nog jong en heeft afgelopen winter voor het eerst een heel seizoen een deken opgehad.

Hij staat samen met een ander paard buiten. Het zijn geen echte slopers maar ze willen nog wel eens in een deken bijten. Mijn beide dekens zijn nog heel.

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 16:07

Weet iemand hoe de kwaliteit is van de Showmaster Brilliant dekjes? De ES look-a-likes, zeg maar

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 16:44

Daar ben ik ook benieuwd naar, die zijn best mooi! Leuke kleurtjes ook!

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:11

Ik heb de nieuwe catalogus binnen! Vanavond maar even lekker doorbladeren *\o/*

Iva31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:13

Waar hebt u de catalogus gevonden?

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:14

In mijn brievenbus :+
Je kan je daarvoor aanmelden op hun site.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:51

Een vriendin appte me ook al dat ze hem gekregen heeft en zag al leuke dingen. Ik heb eigenlijk het meeste al wel op de site gezien, maar ik zal de catalogus ook wel in de bus hebben dan. Dan zie ik hem zaterdag wel :j Ik denk dat ik wel een keer het Showmaster Brilliant dekje in Dark Turquoise wil kopen, dat is denk ik de kleur die ik al een poos wil.

Afbeelding

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:07

Hier de catalogus nog niet binnen maar wel al mijn pakketje met nieuwe kleding van de wintercollectie.

Vind het dit jaar echt een hele leuke collectie, shop wel alleen voor mijn zelf aangezien ik geen peeskappen gebruik en voor dekjes gebruik ik alleen LeMieux.

Erg blij met mijn nieuwe winterjassen, zitten weer top. :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:39

Welke jassen heb jij genomen? Ik wil misschien later dit jaar een winterjas kopen, zag dat er wel mooie bij zitten. Twee dames van stal hebben een lange winterjas van Kramer en zweren erbij. Heerlijk warm en toch fijn om mee te rijden zeggen ze. Ik twijfel nog of een lange jas fijn zal zijn met rijden. Zou dat niet in de weg zitten? Ik wil dan wel even naar de winkel toe om te passen. Online bestellen met jassen lijkt me best lastig.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:44

Texas02 schreef:
Welke jassen heb jij genomen? Ik wil misschien later dit jaar een winterjas kopen, zag dat er wel mooie bij zitten. Twee dames van stal hebben een lange winterjas van Kramer en zweren erbij. Heerlijk warm en toch fijn om mee te rijden zeggen ze. Ik twijfel nog of een lange jas fijn zal zijn met rijden. Zou dat niet in de weg zitten? Ik wil dan wel even naar de winkel toe om te passen. Online bestellen met jassen lijkt me best lastig.

ik heb de davos en ben een echte ijspegel :brr: :brr: en moet zeggen zou niet zomaar overstappen op wat anders, heb een regenjas voor erover aan te doen met regen maar wat een top jas!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:45

Ik heb een jas van felix buhler via kramer, tussenjas.
Ik vind hem wel groot vallen, heb normaal s en bij deze xs

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 15:48

Ik heb deze 2x gekocht:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... -Emelie-II

De jas zelf bestaat al langer bij hun maar ze hebben nu nieuwe kleurtjes. Ik heb normaal maat M en deze ook in een M gekocht. Vond hem iets groot vallen maar past prima.

Met de lange jassen geen ervaring, die vind ik altijd vreselijk om aan te hebben haha. Tijdens het rijden heb ik ook nooit een jas aan, is voor mij alleen nodig tijdens het voeren en mesten.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 15:49

Wat zouden jullie doen?

Ik heb zaterdag dit vest/jas besteld voor €30. Nu is hij in de aanbieding voor €17,95. Gewoon zo laten, retouren en opnieuw bestellen of een mailtje eraan wagen?

Iemand ervaring hiermee? Is natuurlijk best een verschil €13.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 16:36

roosjenat schreef:
Wat zouden jullie doen?

Ik heb zaterdag dit vest/jas besteld voor €30. Nu is hij in de aanbieding voor €17,95. Gewoon zo laten, retouren en opnieuw bestellen of een mailtje eraan wagen?

Heb je dan ook de groene genomen?
De andere kleuren zijn allemaal duurder

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 17:08

Een mail sturen :j

(Voor beide de minste kosten, vaak doen ze dat wel)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 17:31

Rivjenn schreef:
roosjenat schreef:
Wat zouden jullie doen?

Heb je dan ook de groene genomen?
De andere kleuren zijn allemaal duurder

Ja klopt, heb inderdaad de groene besteld. Die was zaterdag ook nog €30 -O-

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 17:32

Nibbit schreef:
Een mail sturen :j

(Voor beide de minste kosten, vaak doen ze dat wel)

Ga dat inderdaad maar doen, is altijd het proberen waard.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 17:40

Ik zou het zo laten denk ik. Retourkosten zijn weer een paar euro. En je moet weer voor een minimaal bedrag bestellen wil je gratis verzending hebben, dus dan betaal je weer een paar euro. Uiteindelijk is het verschil nihil én wat voor mij uiteindelijk een belangrijke factor is: ik voel me er dan rot over dat er voor mij 2x extra een pakket is verzonden (milieu) omdat ik dan die paar euro wilde besparen. Om die redenen heb ik altijd mijn verlies genomen. Maar ik baalde er ook altijd van hoor.

Zeker de keer dat ik (elders) op zondagavond supplementen bestelde en ze dit natuurlijk pas maandag zouden verzenden en die maandagochtend hadden ze echt een gigantische korting op dat dure supplement. Dat is de enige keer dat ik had gemaild omdat mijn pakket immers nog niet verzonden was maar daar wilden ze niks voor betekenen en toen heb ik inderdaad de volle mep betaald omdat het 'al niet meer geannuleerd kon worden'.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 17:46

Wel veel tevreden mensen over de jassen dus! Weet iemand ook of ze lang mee gaan of dat ze na 2 jaar weer aan vervanging toe zijn? Bij mij is het vaak de rits die stuk gaat op de één of andere manier. Dat zijn dan vaak jassen van de Kik hoor, dus misschien andere kwaliteit, maar de skijassen van de Kik zijn waterdicht, winddicht en lekker warm. Alleen niet lang.