cindypony123 schreef:@benthevigox ja klopt ! wilde voor een rustig ogende outfit gaan aangezien mijn pony bont is!
[ Afbeelding ]
Snap het helemaal ! Leeuk beestje !!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cindypony123 schreef:@benthevigox ja klopt ! wilde voor een rustig ogende outfit gaan aangezien mijn pony bont is!
[ Afbeelding ]
gliss schreef:marsyl schreef:Hebben jullie ervaring met Montar rijbroeken? Heb er eentje op het oog maar nog nooit Montar gehad
Ik heb nu twee Montar ribbroeken. Wit en antraciet, high-waist met siliconen grip.
Ik ben echt super tevreden over deze broeken. Wil eigenlijk niets anders meer![]()
Maten vallen normaal. Ze zijn ook qua lengte perfect.
roosje78 schreef:Mooi setje, Michelle! Off topic, hoe ging je wedstrijd?
roosje78 schreef:Vraag: heeft er iemand ervaring met Horsea? Ik heb nu al twee keer een vraag gemaild mbt een jasje, maar ik krijg geen antwoord. Er staat ook niets op de site of fb dat ze niet bereikbaar zijn of op vakantie. Dus mocht iemand wat weten, graag!
S_a_f_a_r_i schreef:[ [url=m/YYBpmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jjcPLk.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fRaqcE.png]Afbeelding[/url] ]
Ik start vaak in deze setjes
Ik heb zwart/wit zwart/roze en zwart/bruin.
Zwart witte jasje is van Harrys horse dekje kingsland
Andere jasje is van Manfredi met wisselbaar kraagje en dekje van Imperial riding met roze bies. Ik draag hierbij mijn Kep italia, lipica, derby of mijn deniro laarzen.