Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IxL schreef:Mijn cardiffs zijn binnen. Super harde maar bloedmooie laarzen. Zal morgen een foto maken. Krijg alleen de rits met moeite dicht. Hij gaat zo stroef! Ook als ik hem gewoon zo dichtdoe zonder dat ik hem aan heb. We zullen zien
annelieke92 schreef:IxL schreef:Mijn cardiffs zijn binnen. Super harde maar bloedmooie laarzen. Zal morgen een foto maken. Krijg alleen de rits met moeite dicht. Hij gaat zo stroef! Ook als ik hem gewoon zo dichtdoe zonder dat ik hem aan heb. We zullen zien
Als je ze houdt moet je even wat wd40 spray of kaarsenvet aandoen. Gaan de ritsen veel soepeler
Kyrseltje schreef:Ik ben gisteren bij Divoza Enschede geweest en die hadden nog een hele berg Cardiffs staan. Volgens de verkoper zijn het heel moeilijk te verkopen laarzen omdat hij zo smal is, ook bij de enkel. Dus misschien zou je bij een Divoza bij je in de buurt kunnen kijken wat zij nog hebben.
Walrus schreef:fjordjes schreef:Ben net terug van de zadelmaker, hij kon de rits die er nu in zit verplaatsen naar buiten zodat de rits breder word en hij gaat ze oprekken. Ben benieuwd.
Oke, wil jij mij misschien dan ook nog een foto versturen van het resultaat
Dan kan ik even bekijken of ik het zelf ook iets vindt om te laten doen.