ruiters met overgewicht?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: ruiters met overgewicht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:40

Weten jullie wat ik wel grappig vind?

Die banner onderaan de pagina, 12 kg afvallen? 10 kg, eraf zonder moeite, Sonja bakkeren Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:41

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:41

Urielle: Ik vind het er ook niet verkeerd uit zien!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:42

runningkawa schreef:
er staat er ook 1 tussen van 4-8 kilo aankomen Tong uitsteken
http://www.bodystore

Nou die vond ik niet zo toepasselijk tussen al deze dierenbeulen Vork

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:42

Breitling schreef:
Urielle vind je een hele mooie combinatie Haha!

Dank je wel, en Emilia en Mistral ook.
Ik vind mezelf te dik, en volgens sommigen in dit topic ben ik ook te zwaar voor mijn paard.
Dat laatste durf ik te betwijfelen, want ik ben misschien dik maar mijn jonkie loopt wel hartstikke lekker!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:44

creool schreef:
Breitling: Ik vind het er absoluut niet storend uitzien maar ben je het met eens dat je niet dikker moet worden en bij voorkeur iets lichter?

bedoel je soms zoiets Haha! http://www.mijnalbum.nl/Foto=AKLNOEL3

als je iets terug had gelezen had je namelijk gezien dat ik vorig jaar 20 kilo ben afgevallen ik woog eerst 106 en op deze foto 86. moet zeggen dat er wel weer iets bij is gekomen maar weeg geen 106 meer Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:46

Breitling schreef:
creool schreef:
Breitling: Ik vind het er absoluut niet storend uitzien maar ben je het met eens dat je niet dikker moet worden en bij voorkeur iets lichter?

bedoel je soms zoiets Haha! http://www.mijnalbum.nl/Foto=AKLNOEL3

als je iets terug had gelezen had je namelijk gezien dat ik vorig jaar 20 kilo ben afgevallen ik woog eerst 106 en op deze foto 86. moet zeggen dat er wel weer iets bij is gekomen maar weeg geen 106 meer Knipoog

Dat vind ik dus een hele mooie foto. Imo heb je zo je figuur perfect voor elkaar, niet te veel niet te weinig en mooi passend bij het paard.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:47

Ik doe ook even mee Lachen Ik heb ook wat overgewicht (hoeveel precies weet ik niet, maar het is erover) en ben zo'n 1m61-62 groot en heb maat 42. Ik heb een Arabier van 1m50 op de kop. Ziet dit er dan echt verkeerd uit?

Afbeelding

Ik vind hem namelijk goed bij me passen Lachen Ik hou gewoon niet van erg grote paarden en een pony vond ik dan weer te klein. Dus ben ik voor een klein paard gegaan.

Verder ben ik het erover eens dat het niet om het plaatje moet gaan, maar om het paard en of die het aankan. De voorbeelden die ik op de laatste paar pagina's kon zien, vond ik allemaal wel kunnen en leuk om te zien.
Wa ik wel jammer vind, is dat mensen met overgewicht vaak in hoekjes geduwd worde

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:47

Breit heeft gewoon een mooi figuur op die foto's *jaloers* Mijn 20kg van 2 jaar geleden zijn er ook weer aangekomen dankzij 2 ongelukken en dus niets fatsoenlijk kunnen sporten.. Maar gewoon elke dag even lekker bewegen, gezond eten en zo af en toe jezelf eens verwennen zorgen er wel voor dat je gewoon niet (veel) zwaarder wordt.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:48

Zelf als je nog 15 kilo aankomt ziet het er goed uit tiene!! Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:50

odetteke schreef:
Zelf als je nog 15 kilo aankomt ziet het er goed uit tiene!! Haha!

Ja maar dan ben je alweer een dierenbeul Bloos Haha!

creool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:50

Breitling schreef:
creool schreef:

bedoel je soms zoiets Haha! http://www.mijnalbum.nl/Foto=AKLNOEL3 absoluut beter! ja, dat bedoelde ik!
als je iets terug had gelezen had je namelijk gezien dat ik vorig jaar 20 kilo ben afgevallen ik woog eerst 106 en op deze foto 86. moet zeggen dat er wel weer iets bij is gekomen maar weeg geen 106 meer Knipoog Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Sorry... dat ik niet helemaal bij was![/quote]

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:51

edit; ik houd mijn mond wel
Slapen Slapen Slapen
Laatst bijgewerkt door Farouche op 04-04-07 16:03, in het totaal 2 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:52

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:53

Tieneke schreef:
Ik doe ook even mee Lachen Ik heb ook wat overgewicht (hoeveel precies weet ik niet, maar het is erover) en ben zo'n 1m61-62 groot en heb maat 42. Ik heb een Arabier van 1m50 op de kop. Ziet dit er dan echt verkeerd uit?

Ik vind hem namelijk goed bij me passen Lachen Ik hou gewoon niet van erg grote paarden en een pony vond ik dan weer te klein. Dus ben ik voor een klein paard gegaan.

Verder ben ik het erover eens dat het niet om het plaatje moet gaan, maar om het paard en of die het aankan. De voorbeelden die ik op de laatste paar pagina's kon zien, vond ik allemaal wel kunnen en leuk om te zien.
Wa ik wel jammer vind, is dat mensen met overgewicht vaak in hoekjes geduwd worde

Om antwoord te geven op je vraag, Nee het ziet er niet verkeerd uit. Qua gewicht kan dit makkelijk! Je zou alleen om het echt af te maken je beugels nog wat langer kunnen doen, maar dat heeft dan weer niks met je gewicht te maken Vork

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:54

Maar Farouche, ik ben dus ook te zwaar Lachen Mensen die "te zwaar" zijn moeten er niet per sé uitzien als weet ik veel wat hoor. En je figuur maakt imo echt niet uit, het gaat om jouw massa in kilo's ten opzichte van je paard, wat die aankan. En imo hangt dat van paard tot paard en van mens tot mens af.

Mijn beugels: die discussie heb ik eerder al gevoerd Clown

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:55

Tieneke schreef:
Maar Farouche, ik ben dus ook te zwaar Lachen Mensen die "te zwaar" zijn moeten er niet per sé uitzien als weet ik veel wat hoor. En je figuur maakt imo echt niet uit, het gaat om jouw massa in kilo's ten opzichte van je paard, wat die aankan. En imo hangt dat van paard tot paard en van mens tot mens af.

Mijn beugels: die discussie heb ik eerder al gevoerd Clown

Oke sorry dat heb ik gemist Bloos

maidyoga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:55

ik moet eerlijk zeggen dat de mensen tegen de modjes weer vreselijk aardig doen al woog odetteke en tieneke en urielle 10 kg meer dan zou nog bijna iedereen zeggen

" Goh nee ziet er goed uit hoor"

Dus wat Tieneke betreft ziet er niet verkeerd uit maar je rijdt met veels te korte beugels en je hebt zwarte kleding aan, je kunt niet goed zien hoe zwaar je bent Haha!
Tevens denk ik wel dat je zadel te klein is voor je en een groter zadel zou misschien niet op je pony passen en ja dan ben je te stevig voor de pony ondanks dat het plaatje niet storend is

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:56

runningkawa schreef:
Ik weet dat een paard er geen boodschap aan heeft.
Maar als je daardoor als ruiter wel een paard zoekt wat bij je past, dan is er toch niks mis mee.
Ik kan denk ik geen 500 meter hardlopen, maar geloof niet dat mijn paard dat erg vind.
Betekend gewoon wat vaker stappen omdat het baasje moe is Tong uitsteken

Nee tuurlijk, niks mis mee!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:57

maidyoga: Dat vind ik ook onzin, sorry hoor maar als ik een andere mening heb dat ik het niet vind staan zeg ik het rustig. Of ze nou groen van kleur zijn of niet Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:57

Het zoveelste topicje hier over,

ik vind echt dat mensen eerst eens moeten naar denken voor ze hier wat lopen te roepen, je kan er mensen erg mee kwetsen (mij persoonlijk niet hoor)

maar hier een foto van mij en mijn nichtje, paardjes zijn alle bij van mij. wij wegen bijden zo rond de 88 kilo. ik zelf was een half jaar geleden 96 kilo en mijn nichtje was een jaar geleden 105 kilo.
bij ons zit het heel erg in de familie, dus wij hoeven maar naar eten of drinken te kijken of het zit er ook al aan. wij bijden snoepen zeer weinig tot niets. vet eten kan ik niet eens tegen aangezien ik chronisch spatische darmen heb. verder is mijn basis gewicht rond de 80 82 kilo maar was door medicijnen (hormonen) dus 14 tot 16 kilo aangekomen, en zie dat er maar eens af te krijgen als je toch al bijna niets eet en snoept. en toch redelijk beweegt.
Mijn nichtje at wel wat te veel en was ook te zien verder was ze alleen maar met haar studie bezig dat ze de rest vergat, zij is nu zo`n 15 tot 17 kilo afgevallen, en inderdaad door gezonder te eten en meer te bewegen, en als er niets medisch is en je bent gemotiveerd lukt het dus ook.
maar hou er rekening mee dat het bij veel mensen gewoon niet lukt.
veel mensen met overgewicht hebben last van het pco syndroom (meesten weten dit niet eens van zich zelf) dat houd in dat deze mensen veel sneller dik kunnen worden als anderen, ik heb dit dus ook en ben dus gestopt met suiker in de thee en gestopt met koffie drinken, kwa eten niets veranderd alleen de suiker in het drinken en daardoor dus 8 kilo afgevallen.

ik voel me goed zou graag weer 80 kilo zijn maar het gaat gewoon zeer moeilijk, mensen die commetaar op me hebben, tja jammer dan ik lig er in iedergeval niet wakker van.

links mijn nichtje rechts ik.
Afbeelding

en dit ben ik op Lonan hij is overgens 1.44
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door dobbel op 04-04-07 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:58

Ja, laten we het een sover zadelmaten hebben? Qua kont kan ik wel een 18 hebben maar dan komt het weer niet uit met de zweetbladen omdat ik korte benen heb. Wat is dan het beste?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:58

Naar mijn gevoel pas ik prima in mijn zadel en het is een zadel waar ik geen rugpijn van krijg, dus dat zadel vliegt er echt niet af hoor Lachen Over mijn beugels: daar ga ik hier echt niet opnieuw over beginnen en dat is ook niet de bedoeling van dit topic Knipoog

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:59

het maakt niet uit wie een mod is, als ik een mod te dik vind zal ik niet schijnheilig gaan doen, want ze ''vragen'' tenslotte om een mening van iemand, dus dan willen ze je mening ongeacht of dit positief of negatief is lijkt mij.

en spastische darm heeft geloof ik niks met overgewicht te maken, want hier heb ik ook last van en ik kan dus van alles naar binnen schuiven zonder dat ik iets aankom. alleen weet ik dat niet zeker of het een oorzaak is Knipoog en ik geloof ook wel dat er mensen zijn die er gewoon iks aan kunnen doen, maar er zijn zoveel luie dikke mensen die gewoon geen moeite doen en meteen roepen ''mijn botten zjin zwaar, ikheb dit, ik heb dat''
Laatst bijgewerkt door Farouche op 04-04-07 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:59

Een 18 inch met korte zweetbladen Haha!