Die banner onderaan de pagina, 12 kg afvallen? 10 kg, eraf zonder moeite, Sonja bakkeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:
Breitling schreef:Urielle vind je een hele mooie combinatie
creool schreef:Breitling: Ik vind het er absoluut niet storend uitzien maar ben je het met eens dat je niet dikker moet worden en bij voorkeur iets lichter?
Breitling schreef:creool schreef:Breitling: Ik vind het er absoluut niet storend uitzien maar ben je het met eens dat je niet dikker moet worden en bij voorkeur iets lichter?
bedoel je soms zoietshttp://www.mijnalbum.nl/Foto=AKLNOEL3
als je iets terug had gelezen had je namelijk gezien dat ik vorig jaar 20 kilo ben afgevallen ik woog eerst 106 en op deze foto 86. moet zeggen dat er wel weer iets bij is gekomen maar weeg geen 106 meer
odetteke schreef:Zelf als je nog 15 kilo aankomt ziet het er goed uit tiene!!
Breitling schreef:creool schreef:Breitling: Ik vind het er absoluut niet storend uitzien maar ben je het met eens dat je niet dikker moet worden en bij voorkeur iets lichter?
Tieneke schreef:Ik doe ook even meeIk heb ook wat overgewicht (hoeveel precies weet ik niet, maar het is erover) en ben zo'n 1m61-62 groot en heb maat 42. Ik heb een Arabier van 1m50 op de kop. Ziet dit er dan echt verkeerd uit?
Ik vind hem namelijk goed bij me passenIk hou gewoon niet van erg grote paarden en een pony vond ik dan weer te klein. Dus ben ik voor een klein paard gegaan.
Verder ben ik het erover eens dat het niet om het plaatje moet gaan, maar om het paard en of die het aankan. De voorbeelden die ik op de laatste paar pagina's kon zien, vond ik allemaal wel kunnen en leuk om te zien.
Wa ik wel jammer vind, is dat mensen met overgewicht vaak in hoekjes geduwd worde
Tieneke schreef:Maar Farouche, ik ben dus ook te zwaarMensen die "te zwaar" zijn moeten er niet per sé uitzien als weet ik veel wat hoor. En je figuur maakt imo echt niet uit, het gaat om jouw massa in kilo's ten opzichte van je paard, wat die aankan. En imo hangt dat van paard tot paard en van mens tot mens af.
Mijn beugels: die discussie heb ik eerder al gevoerd
runningkawa schreef:Ik weet dat een paard er geen boodschap aan heeft.
Maar als je daardoor als ruiter wel een paard zoekt wat bij je past, dan is er toch niks mis mee.
Ik kan denk ik geen 500 meter hardlopen, maar geloof niet dat mijn paard dat erg vind.
Betekend gewoon wat vaker stappen omdat het baasje moe is