Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xNoName schreef:Rechte sporen (niet zo scherp) zo'n 5 á 7.5 cm lang denk ik
Euh heb je een foto van je sporen?
SummerEnds schreef:Ik rij met schultheiss, balkenhol en hamersporen
ijslanderfan schreef:Zonder sporen, ik vind als je zo goed als mij en je paard rijdt dat je sporen nog nergens voor nodig hebt. Eigenlijk kan ik met mijn stem al zijn tempo bepalen, dus sporen zijn voorlopig niet nodig.
russell schreef:![]()
![]()
![]()
Texas1 schreef:ijslanderfan schreef:Zonder sporen, ik vind als je zo goed als mij en je paard rijdt dat je sporen nog nergens voor nodig hebt. Eigenlijk kan ik met mijn stem al zijn tempo bepalen, dus sporen zijn voorlopig niet nodig.
ben ik het niet echt mee eens...weet neit hoe jij en je paard rijden maar een spoortje is soms reuze handig. Ik drijf met mijn kuiten en doe veel met mijn zit maar soms heb ik toch ent even dat spoortje nodig op mijn paard eraan te houden. Vooral als ik in de galop ga sluiten heb ik hem net even nodig zodat ik haar goed kan sluiten en wel in galop houd....
) ijslanderfan schreef:Zonder sporen, ik vind als je zo goed als mij en je paard rijdt dat je sporen nog nergens voor nodig hebt. Eigenlijk kan ik met mijn stem al zijn tempo bepalen, dus sporen zijn voorlopig niet nodig.
dan is een spoortje veel handiger. en vaak is het alleen het idee alleen al dat je een spoortje om hebt dat ie zo iets heeft van hee ff opletten, net als met zweep...