Echter wel bij iemand anders omdat we 2 uur moesten rijden(ENKELE REIS AAAAH) voor een uur les. Maargoed dat was dan ook wel de moeite waard, van een Grand Prix ruiter.. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Echter wel bij iemand anders omdat we 2 uur moesten rijden(ENKELE REIS AAAAH) voor een uur les. Maargoed dat was dan ook wel de moeite waard, van een Grand Prix ruiter.. Urielle schreef:Ik ga ook weer beginnen met lessen. En ik ga het gemiddelde van het topic even flink opkrikken want... het kost 80 Euro per uur (aaarrrrggghhhh!). Ja, ik sloeg ook even achterover maar ik wil ook per se van deze persoon les...
Urielle schreef:Ik ga ook weer beginnen met lessen. En ik ga het gemiddelde van het topic even flink opkrikken want... het kost 80 Euro per uur (aaarrrrggghhhh!). Ja, ik sloeg ook even achterover maar ik wil ook per se van deze persoon les...

OnlyLoes schreef:Ik betaal 30 euries voor een uur, meestal samen met iemand anders. hij is wel gediplomeerd en rijd zelf Z2 dressuur..
tot ik bij de 80 euro kwam vond ik mijn prijsje eigenlijk wel aardig duur vergeleken met de rest hier..
ik rij ook nog bij de vereniging en daar mag je 1x in de week op les komen en volges mij betaal ik per jaar 160/180..

En komt alleen maar voor een uur les per keer. Dus van de 14 euro per half uur naar de 28 euro voor een uur (excl. benzine) slik.... OnlyLoes schreef:tot ik bij de 80 euro kwam vond ik mijn prijsje eigenlijk wel aardig duur vergeleken met de rest hier..

[***] schreef:Niets