! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! augurk schreef:Ben even niet aanwezig geweest, maar dat was ook niet nodig, jullie hebben de topic aardig gevuld.
Ben alleen nog steeds niet tegengekomen wie de desbetreffende amazone is. Jammer!
creool schreef:augurk schreef:Ben even niet aanwezig geweest, maar dat was ook niet nodig, jullie hebben de topic aardig gevuld.
Ben alleen nog steeds niet tegengekomen wie de desbetreffende amazone is. Jammer!
Is het niet erg onaardig om dat openbaar te maken?
Citaat:misschien wel DE manier om te zorgen dat ze het niet meer doet.
creool schreef:
Wie zegt dat en waar staat dat?
Remember schreef:creool schreef:
Wie zegt dat en waar staat dat?
De ongeschreven regel der fatsoen
Citaat:misschien wel DE manier om te zorgen dat ze het niet meer doet.
Fitzroy schreef:Had je dan van tevoren moeten bedenken, dan hoeft het ook niet zover te komen
Fitzroy schreef:Officiele waarschuwing geven dat dit niet door de beugel kan en een aantekening op het juryrapport.
Channie23 schreef:Citaat:misschien wel DE manier om te zorgen dat ze het niet meer doet.
@Trisca:Stel jij doet iets wat echt niet kan. Hoe zou jij het vinden als jouw naam openbaar gemaakt wordt?
Channie23 schreef:Dus van iedereen die iets doet wat niet mag, moet de identiteit op internet bekend worden gemaakt??
Fitzroy schreef:*edit* ik heb al vaker kopie-brieven van de KNHS ontvangen die gestuurd zijn n.av. juryrapporten. Dus zo onwaarschijnlijk is dit niet.

Mijn god, wat heb ik daar destijds om gelachen......volgens mij ploetert ze nog steeds rond in de B/L/M..... Fitzroy schreef:Ik niet, de deelnemers
Kan ik ook niets aan doen
.