Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MoonChloe schreef:Hoezo slap?
Over de straat lopen heeft meer risco om dan van een paard te vallen. (IMO)
Er gebeuren zo veel verkeersongelukken!
"

orionneke schreef:BasjeGuwrl schreef:Die van HH had ene vriendin van me, hij was me te klein (:+) maar bij haar leek het ding fijn te zitten.
Ik heb migraine, en wanneer ik me inspan en een cap opzet heb ik 3 dagen hoofdpijn.
Nee, dan liever niet.
Buiten overigens wel, als ik weet dat het geen heftige buitenrit wordt.
Smoesjes als 'ik vertrouw mijn paard' vind ik overigens bullshït.
Ik vertrouw mijn paard namelijk ook, maar ieder paard kan schrikken oid.
Nee, ik hou het op mijn migraine, en dat mijn cap niet lekker zit.
Krijg er zo'n zwaar hoofd van.
Smoesjes als ik vertrouw mijn paard zijn volgens jou bullshit, nou migraine ook want net of dat je bij dat smoesje minder risico loopt!! Er zit vaak meer achter het smoesje ik vertrouw mijn paard anders deed men niet moeilijk over die cap........
En inderdaad vertrouw ik mijn paard, niet dat hij niks doet, maar dat de kans dat hij wat doet klein is en dat hij niet als een dolle stier aan rodeo partijtjes doet. Mijn jonkie ken ik nog niet dus daar draag ik netjes een cap op, ook omdat we tegenworodig de nieuwe hebben, met mijn oude had het gewoon geen nut........die lag eerder op de grond dan ik
elmiran schreef:M'n bijrijder rijd eigenlijk ook alleen maar zonder cap. Eigenlijk heb ik liever dat de mensen die op mijn paarden rijden een cap op doen. Maar hij is al 30, dus ga hem niet steeds zeggen dat ie een cap op moet doen.
JackieLover schreef:Heb hem alleen op bij springen omdat ik dat zelf gewoon eng vind vertrouw mijn paard wel, en buiten omdat het verplicht is anders deed ik het niet.
Zonder zadel of met dressuur of wat anders niet omdat ik mijn paard vertrouw en als die is schrikt blijf ik wel zitten hij bokt nooit en stijgerd nooit nog maar 2x meegemaakt in al die jaar dat ik hem ken.
maar dit is gewoon ieder zijn eigen wil.. en ik vind dat het gewoon gerespecteerd moet worden als je zonder cap wilt rijden even goed als je met cap wilt ryden