Bij mij ging het super, helemaal als je bedenkt dat ik net gister weer was gekomen van vakantie. Ik ben 4e geworden en daarmee ben ik door naar de Hippiade. Ik heb Shanna gezien (stond voor me te draaien met prijsuitrijking, ik was lopend want me pony was écht knettergek helaas Veel mensen die me uitgelachen hebben? ) Ook heb ik Laura gezien, maar die kun je ook gewoon niet missen he Had iig prijs, welke weet ik zo niet. Van onze club deden er 4 mee, en we mogen ook alle 4 door naar de Hippiade dus dat is wel leuk
Hoe Laura gereden heeft weet ik niet, ik weet wel dat haar publiek zo enthousiast ging klappen en joelen dat de proef van het meisje ernaast verknalt werd doordat haar pony zich wezenloos schrok.Daar kan Laura niets aan doen natuurlijk maar het publiek had natuurlijk wel wat beter kunnen nadenken.
Laura zat er in ieder geval tussen de laatste 6, plaatsing weet ik niet. Denk dus wel dat ze door mocht. Nicole was 9e in de L1 D/E en mijn nichtje mag door in het springen (reservekampioen). Fotos komen nog. Laura en Shanna heb ik in ieder geval zien losrijden voor de dressuur en proef van veraf gezien. Shanna zag ik met Rollebol volgens mij nog net de laatste hindernis springen van de ochtend
Hoi, Ik heb laura en Orlando gister in de ring gehad! Wat een kwijlbeest! wow! super leuk ding, de proef ging netjes alleen de middendraf en middengalop kwamen er niet super meer uit Hij was misschien een beetje moe Maarja wat kan dat ding lopen zeg!
MissSisa: ik had 169 en 158 punten, lekker veel verschil..! Helaas kon ik m'n coupons niet vinden, dus ben ik naar het secretariaat gegaan om m'n punten te vragen.
Hoi allemaal, Ik mocht gisteren dressuren en springen met Iwan. eerst de eerste proef, best netjes maar niet spectaculair:63,25% Toen springen 1e parcours foutloos (net als de rest trouwens ) 2e parcours was een stuk moeilijker dan het 1e, het lag best hoog, moet je net mij hebben . Daar werden we uitgebeld door 3 weigeringen. Ik moest toen eigelijk mijn 2e dressuurproef metteen rijden. Mijn vader heeft toen geregeld dat ik als laatste mocht startten, dat scheelde maar 1 combinatie maar toch. Dus snel omgezadeld enz. nog even ingereden voor zover dat kon en de proef in. Het ging lang niet zo netjes als de eerste en hier en daar ook nog eens een grote fout (voorwaarts in galop in plaats van draf en overspringen in de contragalop, dat had ie zeker nog van het springen ) dus, en terecht, een kleine 57%. Gemiddeld nog wel een wp gelukkig! We zijn 5e geworden met dressuur. En ik mag best tevreden zijn! . Zeker als je bedenkt dat we van de winter in het Z1 nog laatste werden op de gelderse met 56,66% ofzo Al met al een geslaagde dag!
Ik moest springen voor de vereniging en ik was foutloos. Iedereen van ons had foutloos gesprongen en we hadden goede dressuurpunten. We zijn 4e geworden en door naar de Hippiade. Individueel springen ging bij mij wel aardig de 1e manche was ik foutloos en de 2e kwam ik 2x te dicht onder de hindernis en toen had ik 2 balken. Maar hij sprong wel fijn dus ik ben wel tevreden.
er zijn daar ook foto's gemaakt in de ring.. door iemand..! weet iemand miss op welke site ze staan.. ??? ik wil ze graag ff bekijken.. en kijken als ik er ook nog bij sta..!