Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patries_kjp schreef:haaaaaaay, die race was echt té geweldig
INkie schreef:Het feest was echt super gezellig! Zeker geslaagd
Waren idd niet zo veel mensen maar we hebben gewoon ons eigen feestje gebouwd![]()
Jongleurtje! Ik heb je wel zien lopen s'morgens bij Anne
Noukie schreef:ja, volgens mij hebben Patries en ik je zien lopen ja
en Margon gemeet!!ik zag je echt steeds lopen en dan dacht ik van nou, is ze het of niet? Dus toch maar even aan Willeke gevraagd
je was het
de jack russelr ace was volgens mij hoogtepunt van de dagen jammer dat het relatief rustig was qua springen en er ook niet erg sterk gereden werd. Joost gelukkig wel heel netjes in het ZZ.
en natuurlijk mijn erg snugger geplaatste opmerking over schoenen.. hoop dat het niet hoorbaar was....
patries_kjp schreef:Noukie schreef:ja, volgens mij hebben Patries en ik je zien lopen ja
en Margon gemeet!!ik zag je echt steeds lopen en dan dacht ik van nou, is ze het of niet? Dus toch maar even aan Willeke gevraagd
je was het
de jack russelr ace was volgens mij hoogtepunt van de dagen jammer dat het relatief rustig was qua springen en er ook niet erg sterk gereden werd. Joost gelukkig wel heel netjes in het ZZ.
en natuurlijk mijn erg snugger geplaatste opmerking over schoenen.. hoop dat het niet hoorbaar was....
hahahahahah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
jouw schoenen-opmerking.......
ge-wel-dig