Concour Agterberg - 11 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Re: Concour Agterberg - 11 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:04

Cinzano schreef:
Hum, nou die "ringmeester" met die megafoon was er dus niet om om te roepen wanneer iedereen aan de beurt was hoor.
Hij was er juist voor als mensen echt zo stom waren het niet zelf in de gaten te houden en ringen op tijd gingen achterlopen hij dan alsnog die betreffende onoplettende ruiter gefrusteerd kon omroepen.

Die man heeft dan ook meerdere malen om moeten roepen dat ruiters en lezers ZELF de starttijden in de gaten moesten houden!!!
Alleen daar werd dus niet echt opgelet.

Schandalig he wij willen starten en dan verwachten we nog dat alles geregeld wordt. En dan krijgt de organiserende vereniging de schuld.

Nee plaatje omdraaien wij wil starten dus wij moet ervoor zorgen dat je EN op tijd bent EN alles geregeld hebt. Als nu de bak niet in orde is en andere dingen die echt van het concours afhangen dan zeg ik oke dan mag je klagen. Maar dit neeeee.

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:19

Haha k ben t helemaal met je eens.
Overgens vond ik het WEL een goed geregeld concour!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:41

Ik ook wel, ik heb gewoon mijn vader elke keer, wanneer een ring leeg was, er naar toe gestuurd om te vragen wie er aan de beurt was Haha! En er waren er in het Z2 een hoop ruiters die totaal niet op hun tijden aan het letten waren !

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:10

bij mij in de ring is er niemand te laat gestart, een iemand met auto pech maar die kon gewoon aan het einde van de rubriek starten.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:12

Wij hebben ook gewoon zelf op de tijden gelet, ging prima. Window, deed jij mee met 'n Haflinger? Dan heb ik jouw gezien met losrijden.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:59

Quidou schreef:
vonden jullie Anky ook zo tegenvallen Bloos ?
k vond dr eigenlijk niks aan...

Idd!

Was jij degene die naast margon liep toen ik even het paard van marrielle aan het uitstappen was? Tong uitsteken

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:22

jupz that's me Haha! Tong uitsteken

en Ageline (window op bokt) heeft idd een haflinger Ja Knipoog

focus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:08

De discussie over het wel of niet goed georganiseerd zijn van concours Agterberg is er vooral eentje over de ervaringen van individuele ruiters. De een heeft goede en de ander iets mindere ervaringen.
Het is toch vooral een spring en men concours waarbij de Z rubrieken redelijk en de lagere dressuur rubrieken er gewoon een beetje bij gedaan worden. Eigenlijk alleen voor de startgelden, want de behandeling van coupons en de prijsuitreiking lijkt echt nergens op.

Ik heb het in 20 jaar nog nooit meegemaakt, dat mensen meer als 4 uur moeten wachten op de uitslag. Als er dan eindelijk iets bekend is lijkt het wel voedertijd in Artis. Begrijpelijk, want diverse mensen moeten nog een stuk rijden, dus ze willen wel eens een keer naar huis.
Wat trouwens te denken van de paarden die urenlang op de vrachtauto of nog erger op een trailer staan.
Een groot concours op een mooie goed bereikbare locatie. maar waar een betere behandeling van de dressuurruiters niet zou misstaan!!!

Zazou_Murier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:30

hallo!

Nou het springen was wel goed geregeld!!!!! heb een leuke dag gehad!!! Wanneer komen de uitslagen online???Springen en dressuur?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:47

ja er staan een paar fotos op van anky! maar ik ben benieuwd naar mijn uitslagen van het springen!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:06

Op maandag 13 juni 2005 wordt er op Regio TV Utrecht aandacht besteed aan het concours Agterberg van afgelopen zaterdag 11 juni. Dit zal worden uitgezonden vanaf 18.00 uur met ieder uur een herhaling tijdens U vandaag.

Ook is het programma tot 20 juni te zien op de website van Regio TV Utrecht.

edit: de website van Regio TV Utrecht: http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=audiovideo
Laatst bijgewerkt door Quidou op 13-06-05 19:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:09

Afbeelding
mn vader is geinterviewd Knipoog
(Kees Haaksman)

oowjeetje... t is niet echt te lezen...

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:11

Ja ik heb het ook gelezen in de krant.
Ik zag Kees Haaksman staan en ik dacht... dat is vast de vader van Sabrina Clown Haha!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:14

Gaaf! Leuk zeg! In welke krant stond het?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:17

Utrechts Nieuwsblad geloof ik...

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:17

Ow die hebben wij niet. Boos!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:25

k zal zeggen dat ze het duidelijker op de site moeten zetten want dit stuk is echt niet te lezen !!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 09:07

Prisca schreef:
Cinzano schreef:
Hum, nou die "ringmeester" met die megafoon was er dus niet om om te roepen wanneer iedereen aan de beurt was hoor.
Hij was er juist voor als mensen echt zo stom waren het niet zelf in de gaten te houden en ringen op tijd gingen achterlopen hij dan alsnog die betreffende onoplettende ruiter gefrusteerd kon omroepen.

Die man heeft dan ook meerdere malen om moeten roepen dat ruiters en lezers ZELF de starttijden in de gaten moesten houden!!!
Alleen daar werd dus niet echt opgelet.

Schandalig he wij willen starten en dan verwachten we nog dat alles geregeld wordt. En dan krijgt de organiserende vereniging de schuld.

Nee plaatje omdraaien wij wil starten dus wij moet ervoor zorgen dat je EN op tijd bent EN alles geregeld hebt.

Helemaal mee eens hoor, geloof dat je mijn opmerking verkeerd begrijpt.
Vind het vervelend dat je zelf de starttijden in de gaten moet houden, maargoed zolang je een voorlezer hebt die dat goed in de gaten houdt is dit geen enkel probleem (dus dank je Jaimy Haha! )

Wat ik alleen met die opmerking hierboven bedoelde is dat ik me dan weer erger aan die mensen die verwachten dat die man met die megafoon ze wel even zal roepen terwijl die man toch duidelijk liet weten dat je het ZELF in de gaten moest houden!!
Knipoog

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:44

dan had ik het ook verkeerd gelezen... Bloos srry Knipoog
maar wat je nu zegt ben ik het dus ook mee eens... als mensen gewoon op hun eige starttijden letten is er niks aan de hand!!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:13

Quidou schreef:
Op maandag 13 juni 2005 wordt er op Regio TV Utrecht aandacht besteed aan het concours Agterberg van afgelopen zaterdag 11 juni. Dit zal worden uitgezonden vanaf 18.00 uur met ieder uur een herhaling tijdens U vandaag.

Ook is het programma tot 20 juni te zien op de website van Regio TV Utrecht.

Kom ik gister beneden, zegt mijn vader dat het net is geweest.Was de laatste herhaling, ga nu wel even op de website kijken.

edit: de website van Regio TV Utrecht: http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=audiovideo

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 15:33

Quidou, staan de uitslagen van de L dressuur al op de site?? Kan namelijk alleen die van de Z vinden.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:03

haha dan denk ik van niet Knipoog zullen binnekort wel komen!!
als het goed is komt dat tv stukje ook op www.concoursagterberg.nl dus dan kan iedereen die het gemist heeft het nog een x zien... heel veel mensen die ik ken zijn in beeld Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:33

volgens mij staat alle dressuur er nu op! ik wacht op het springen...

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 06:24

Hihi ik sta op de site van Anky! Bij nieuws en dan over de clinic. Tong uitsteken

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:47

oow wat dan!!?? kopieer ff hierheen Haha! Knipoog