met rijden was ze eigenlijk best cool, alleen ik merkte wel dat 4 dagen achterelkaar net wat te lang was had je daar ook last van >?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
met rijden was ze eigenlijk best cool, alleen ik merkte wel dat 4 dagen achterelkaar net wat te lang was had je daar ook last van >??
haha ik vond dat kei l*llig want die andere trien
had al een paard in de finale
echt stom!! ( sorry mijn mening) missmiekie schreef:ach die van mij was alleen op t harde beetje heetmet rijden was ze eigenlijk best cool, alleen ik merkte wel dat 4 dagen achterelkaar net wat te lang was had je daar ook last van >??
die van mij ging toch wel wat qua niveau en looplust naar beneden naarmate de dagen voorbij gingen
mn punten dus ook
en vandaag tijdens de halve finale wilde ze eigenlijk bijna helemaal niet meer.
die ik pas 3 maanden heb
haha tja daar kan ik gewoon niet tegenop
daar kan ik nou echt niet tegen sorry hoor, dat vind ik echt l*llig van dr, maar ik ben(zoals al eerder gezegd
) Annemieke Tak, ik reed in t Z2 met een vosje ZONDER stang en trens
jij reed toch op een schimmel??? ik heb je wel gewoon zien lopen maar ik weet niet zeker of ik je heb zien rijden, ik denk van wel
de schimmel reed l2 en de bruine l1 heb alle 3 de dagen gereden
wel lekker broodje hamburger gehad haha...
verder was het concour wel mooi, de meeste die ik ken hebben wel netjes gereden en sommigen hebben zelfs wat gewonnen (en dan heb ik het over het springen he
) het was wel heel erug koud...brrr
ik ben dr achternaam ff vergeten!!Samsam schreef:
senga schreef:senga schreef:alle uitslagen behalve die van de finale staan op www.vjenneruiters.nl bij mij opent hij wel gewoon
bij mij nu ook!
missmiekie schreef:jemig, dat is echt vet egoistisch van drdaar kan ik nou echt niet tegen sorry hoor, dat vind ik echt l*llig van dr, maar ik ben(zoals al eerder gezegd
) Annemieke Tak, ik reed in t Z2 met een vosje ZONDER stang en trens