Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amondi schreef:rocky, wat is jouw vader dapper, we zagen hem het paard vangen! Dat beest was echt over de rooie. en wat duurde het lang voor de EHBO auto erwas. Wij zijn maar rustig op onze stoeltjes blijven zitten en hebben besloten dat WIJ( L2 en recreatie ruiter) altijd de cap tijdens het inrijden ophouden ook als we PSG zijn
Citaat:Paulien Alberts kruipt door het oog van de naald
NHP, 27-04-2004
EMMEN
Dressuuramazone Paulien Alberts uit Emmen is het afgelopen weekend lelijk ten val gekomen. Tijdens een nationale wedstrijd in Ermelo viel ze van haar paard Jurenco, waarna het paard met een hoefijzer op het hoofd van de amazone ging staan. Alberts werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Inmiddels maakt de amazone, die net haar nieuwe manege in gebruik heeft genomen, het redelijk goed. ,,Ik had wat scheuren in m’n huid die geplakt zijn, maar na de behandeling in het ziekenhuis mocht ik naar huis. Ik heb veel geluk gehad. Je mag wel zeggen dat ik door het oog van de naald ben gekropen." Alberts heeft inmiddels al weer in het zadel gezeten, van Jurenco nota bene. ,,Ik heb al heel wat akkefietjes met hem gehad, maar het blijft toch m’n lievelingspaard." Alberts heeft haar lessen inmiddels ook hervat.