sexysusie schreef:Popstra schreef:Trek je handen er van af en
Laat het rusten
Dat nooit
Ik sluit mij aan bij Popstra.
Laat het rusten.
Wat wil je nog bereiken?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petpa schreef:sexysusie schreef:Even een update, ik ben nog steeds aan het zoeken en zit in een groot web van leugens en rare mensen. Ik laat het nog niet rusten.
Wat zijn de belangen van de mensen die liegen?
Petpa schreef:sexysusie schreef:Oplichting,
Wie is er opgelicht?
mylittlejoy schreef:Ondertussen blijft er een crowdfundingactie openstaan én gedeeld worden via het profiel van TS, terwijl er helemaal geen zicht is op dat het paard gevonden of gekocht kan worden. Daar kan je ook het nodige van vinden (nog los van het verhaal an sich).
karijn schreef:Hoe kan de laatste eigenaresse bestolen zijn? Ze had het paard toch verkocht? Als ze haar geld heeft gehad, kan er geen sprake zijn van diefstal, lijkt mij. Dat het paard niet bij de slacht is aangekomen wat wel gezegd is, is een ander verhaal. Als de vorige eigenaresse dat niet had gewild, had zij in de actiemodus moeten komen. Maar heeft ze dat gedaan? Ik ben het kwijt.
Ik zou zeggen, geef het op. Je zal het paard nu echt niet meer kunnen traceren. Of vind je het het risico waard om toch een speurtocht onder deze oplichters/criminelen voort te zetten met een risico dat zij jou ook (thuis) kunnen vinden?
Marigold schreef:Vroeger, in de vorige eeuw, betekende ‘naar Duitsland’ ‘is naar de slacht’ en niet meer te vinden.
Qua als fokmerrie naar Frankrijk.. dat zeiden ze idd ook over mijn zusje haar bijrijdpaard (goed presterend en met leuk papier kwpn) toen die (volgens mij ook met blessure uit de sport geraakt) de handel in was geraakt. Meer dan een heel vage vermelding in een anderstalige (ik weet niet meer of dat idd Frans was, of niet) database hebben we niet meer van dat paard kunnen terugvinden.
Het is toch wat, dat er om een goed papier zo met zo’n paard gezeuld wordt.
karijn schreef:Ik ken deze situaties wel maar er werd gesteld dat er sprake is van diefstal en ontvreemding van het paard. En dat denk ik niet. Het paard is simpelweg ter goede trouw verkocht aan iemand die het naar de slacht zou brengen. Achteraf is het alles behalve ter goede trouw geweest, maar er is geen sprake van diefstal.
Los hiervan, als ik TS was nu, zou ik het opgeven. Zeker als dit hele louche figuren zijn, zou ik toch kiezen voor het veiligstellen van mijn gezin boven dat van een paard. Is het het waard om de zoektocht nog voort te zetten?
karijn schreef:Ik ken deze situaties wel maar er werd gesteld dat er sprake is van diefstal en ontvreemding van het paard. En dat denk ik niet. Het paard is simpelweg ter goede trouw verkocht aan iemand die het naar de slacht zou brengen. Achteraf is het alles behalve ter goede trouw geweest, maar er is geen sprake van diefstal.
Los hiervan, als ik TS was nu, zou ik het opgeven. Zeker als dit hele louche figuren zijn, zou ik toch kiezen voor het veiligstellen van mijn gezin boven dat van een paard. Is het het waard om de zoektocht nog voort te zetten?