Horseware rijlegging zonder siliconen alternatieven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-25 14:21

Ayasha schreef:
Heeft iemand hier al contact moeten hebben met EQcouture over foute levering?
Ben nu al 10 dagen bezig. Krijg alle mails binnen van hun mail adres behalve de antwoorden op mijn probleem :? Gek genoeg komen mails nav reviews of social media wel aan…

Ja... drama.
Ik had de tweed legging 2 maten te groot binnen gekregen.
Mail contact kwam geen reactie op sm ook niet en hun telefoonnummer staat overal afgeschermd.

Maar volhardend als ik ben :')
Heb ik het hoofdbedrijf in de UK gebeld en ben daarna doorgeschakeld. Uiteindelijk alles geregeld :P

07927455073 :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-25 19:37

c_alsemgeest schreef:
Ayasha schreef:
Heeft iemand hier al contact moeten hebben met EQcouture over foute levering?
Ben nu al 10 dagen bezig. Krijg alle mails binnen van hun mail adres behalve de antwoorden op mijn probleem :? Gek genoeg komen mails nav reviews of social media wel aan…

Ja... drama.
Ik had de tweed legging 2 maten te groot binnen gekregen.
Mail contact kwam geen reactie op sm ook niet en hun telefoonnummer staat overal afgeschermd.

Maar volhardend als ik ben :')
Heb ik het hoofdbedrijf in de UK gebeld en ben daarna doorgeschakeld. Uiteindelijk alles geregeld :P

07927455073 :+

Thanks morgen eens bellen. Had Klarna in geschakeld toen konden ze mailen dat ze dat niet fair vonden maar een antwoord op de claim? Ho maar. :+

paddraigh

Re: Horseware rijlegging zonder siliconen alternatieven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-25 08:58

Ik heb mijn broeken teruggestuurd maar tot op Heden geen geld terug.. contact is wel vlot moet ik zeggen. Heb met paypal betaald en via daar contact gezocht.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-25 11:27

paddraigh schreef:
Ik heb mijn broeken teruggestuurd maar tot op Heden geen geld terug.. contact is wel vlot moet ik zeggen. Heb met paypal betaald en via daar contact gezocht.

Heb nu een mail terug nav hun loyalty programma en ze beweren dat ze nog nooit problemen gehad hebben met mail communicatie. :+

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 10:15

Ayasha schreef:
paddraigh schreef:

Heb nu een mail terug nav hun loyalty programma en ze beweren dat ze nog nooit problemen gehad hebben met mail communicatie. :+

Nou ik ben ook benieuwd hoor mbt mijn geld… ik bestel er nooit weer

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-25 12:44

paddraigh schreef:
Ayasha schreef:

Nou ik ben ook benieuwd hoor mbt mijn geld… ik bestel er nooit weer

Nee ik ben ook genezen. Denk dat ik ook er mee blijf zitten. :\ kan alleen hopen dat Klarna de betaling tegen houdt als ze daar ook zo goed mee communiceren. Paypal stort zelf terug normaal ?

Ik zit met een XXS dus door verkopen zal ook geen succes zijn.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-25 13:24

Wat jammer dat hun service zo ontzettend tegenvalt en dat jullie zoveel problemen ervaren… Als ik dat had geweten had ik het minder enthousiast aangeraden. Hopelijk komt alles nog goed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-25 13:29

Ik heb nu net een mail (na een claim voor geld terug en veel gedoe) dat ze de juiste legging gaan op sturen en in de fout verzonden legging mag houden ivm de hoge douane kost die er nu weer bij komt.

Ze vragen wel om de claim stop te zetten. Dat doe ik zodra ik de juiste legging thuis heb. Ze hebben niet echt bewezen dat ze te vertrouwen zijn en Klarna werkt niet snel dus als ze effectief vandaag verzenden zoals ze beweren is de broek hier voor de claim door gaat.

Dan moet ik alleen bedenken wat ik met de plakbroek ga doen. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-25 13:31

Chantalla schreef:
Wat jammer dat hun service zo ontzettend tegenvalt en dat jullie zoveel problemen ervaren… Als ik dat had geweten had ik het minder enthousiast aangeraden. Hopelijk komt alles nog goed.

Joh dat kon jij toch niet weten? De legging is echt erg fijn das waar het uiteindelijk om ging. Kan jij toch niet weten dat ze moeilijk bereikbaar zijn als het mis gaat. :(:)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:12

Mijn Ariat bestelling is binnen maar jongens wat valt dat spul groot zeg! Ik heb m’n normale maat paarden kleding besteld en mag alles wel maat kleiner _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:37

MarjanB schreef:
Mijn Ariat bestelling is binnen maar jongens wat valt dat spul groot zeg! Ik heb m’n normale maat paarden kleding besteld en mag alles wel maat kleiner _O-

Die van mij is ook binnen maar moeten ook terug.
Had de maattabel aangehouden maar moet toch echt kleiner hebben.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 17:47

MarjanB schreef:

Welke maat had jij?
Als t XL is, mag ik ze van je overnemen?
Kan ze op de website niet meer vinden :(

Edit: Ok laat maar, toen ik zocht via de zoekbalk kon ik ze wel vinden :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-25 18:33

MarjanB schreef:

:j ariat valt in kleding echt een maat groter. :j

HKM valt wel oké in mijn ervaring.
Meestal als merken een maat XXS hebben ga ik er van uit dat ze groot vallen. :+
Heb een XXS broek van Ariat en die valt als een S. := (heb nog wat S van andere merken liggen van toen ik nog op gewicht kon blijven en die vallen ook zo bij me nu)