Horseware rijlegging zonder siliconen alternatieven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:21

Ayasha schreef:
Heeft iemand hier al contact moeten hebben met EQcouture over foute levering?
Ben nu al 10 dagen bezig. Krijg alle mails binnen van hun mail adres behalve de antwoorden op mijn probleem :? Gek genoeg komen mails nav reviews of social media wel aan…

Ja... drama.
Ik had de tweed legging 2 maten te groot binnen gekregen.
Mail contact kwam geen reactie op sm ook niet en hun telefoonnummer staat overal afgeschermd.

Maar volhardend als ik ben :')
Heb ik het hoofdbedrijf in de UK gebeld en ben daarna doorgeschakeld. Uiteindelijk alles geregeld :P

07927455073 :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:37

c_alsemgeest schreef:
Ayasha schreef:
Heeft iemand hier al contact moeten hebben met EQcouture over foute levering?
Ben nu al 10 dagen bezig. Krijg alle mails binnen van hun mail adres behalve de antwoorden op mijn probleem :? Gek genoeg komen mails nav reviews of social media wel aan…

Ja... drama.
Ik had de tweed legging 2 maten te groot binnen gekregen.
Mail contact kwam geen reactie op sm ook niet en hun telefoonnummer staat overal afgeschermd.

Maar volhardend als ik ben :')
Heb ik het hoofdbedrijf in de UK gebeld en ben daarna doorgeschakeld. Uiteindelijk alles geregeld :P

07927455073 :+

Thanks morgen eens bellen. Had Klarna in geschakeld toen konden ze mailen dat ze dat niet fair vonden maar een antwoord op de claim? Ho maar. :+

paddraigh

Re: Horseware rijlegging zonder siliconen alternatieven?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:58

Ik heb mijn broeken teruggestuurd maar tot op Heden geen geld terug.. contact is wel vlot moet ik zeggen. Heb met paypal betaald en via daar contact gezocht.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:27

paddraigh schreef:
Ik heb mijn broeken teruggestuurd maar tot op Heden geen geld terug.. contact is wel vlot moet ik zeggen. Heb met paypal betaald en via daar contact gezocht.

Heb nu een mail terug nav hun loyalty programma en ze beweren dat ze nog nooit problemen gehad hebben met mail communicatie. :+