Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:46

Marjo schreef:
MerleSimone schreef:
Ik heb afgelopen week voor het eerst besteld bij Kramer, wel betaald maar geen mail oid met bevestiging gekregen.. Is dat normaal? Heb geen account gemaakt dus kan niets terug zoeken..

Kijk even in je spam :)

Yes top! Gevonden!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:53

Texas02 schreef:
Heeft iemand toevallig deze beenbeschermers (Felix Bühler dressuur peesbeschermers Passage II)?

[ [url=m/J5jvDq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Valt dat gewoon net als op de foto? Ik heb zoiets van Epplejeck besteld en vandaag gepast, maar die zijn echt veel te hoog.. Heel raar model.. Als iemand die van Kramer heeft, hoe bevallen ze? Kan iemand mij uitleggen waarom deze speciaal voor dressuur bedoeld zijn? Ik zoek zoiets juist voor het springen, het lijken mij juist zulke fijne beenbeschermers omdat ze de voorkant van het been ook beschermen, bijvoorbeeld bij het raken van een balk..

Edit: ik zie alleen wel dat ze in zwart en antraciet niet meer leverbaar zijn in Warmbloed.. :( Wit en Rainbow vind ik nu niet per se mooi.. :+

Ik heb zelf de horka snake liggen, zelfde model maar bij mijn paard zitten ze niet goed dus moet ze verkopen, en bij die zit de hardere schaal echt aan de binnen en achterkant van het been, de rest kan je dus alleen maar als stofje zien, zal wel helpen tegen schaafwonden maar niet tegen echt fors aantikken

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 23:08

Ja, bij die van Epplejeck zit de harde schaal aan de binnenkant (zijkant) van de benen, maar het materiaal op de voorkant is wel mooi dik. Ik kan ze alleen nu niet laten zien, want de website doet het al de hele avond niet.. Best irritant, want ik wilde kijken wat ze verder nog hebben en wat de retourmogelijkheden zijn :+

Hoe is het materiaal van de Horka Snake die jij hebt dan, is dat ook wat dikker materiaal voor op het been, of echt maar een dun stofje?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 23:23

Texas02 schreef:
Ja, bij die van Epplejeck zit de harde schaal aan de binnenkant (zijkant) van de benen, maar het materiaal op de voorkant is wel mooi dik. Ik kan ze alleen nu niet laten zien, want de website doet het al de hele avond niet.. Best irritant, want ik wilde kijken wat ze verder nog hebben en wat de retourmogelijkheden zijn :+

Hoe is het materiaal van de Horka Snake die jij hebt dan, is dat ook wat dikker materiaal voor op het been, of echt maar een dun stofje?

Zelfde als van ej, is geen echt dun stofje maar iig geen harde schaal zoals crossbeschermers, kan t niet echt omschrijven

Afbeelding
Deze set beschermers, maar dan in deze kleur:
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 23:38

Lijkt inderdaad net zo als die van EJ te zijn qua materiaal. Vind het wel jammer dat die van Kramer er niet meer in zwart zijn, die leken wel goed te zijn.. Al snap ik nog steeds niet waarom het per sé dressuur peesbeschermers zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 00:41

Je kunt ze gebruiken zoals je wil. Maar met springen raden ze het af omdat het vaak toch vrij lompe dingen zijn..

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 01:08

Ik heb nog deze gevonden bij Kramer, en ik vind ze wel heel mooi.. <3 Weet iemand of ze erg warm worden onder het nepbont of dat het meevalt? Ze hebben goede reviews op zowel de Nederlandse als Duitse site..

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 04:29

Heb ze al besteld, met nog het poloshirt van Felix Bühler in donkerblauw om op de 70 euro te komen voor de 10 euro korting :+ Altijd goede smoes O:)

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 09:38

Hoe zijn de (m.n. de katoenen) poloshirts bij Kramer? Vallen die qua maat een beetje normaal uit, en hoe zit het met de polyester polo's in de zomer, zijn dat erge stinkstofjes of valt dat mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 10:24

Vallen redelijk groot. Geen stink stofjes katoen stinkt erger haha.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:06

Ik vind ze juist klein uitvallen. Neem altijd een maat groter dan normaal met shirts e.d.

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:09

Sandra_H schreef:
Hoe zijn de (m.n. de katoenen) poloshirts bij Kramer? Vallen die qua maat een beetje normaal uit, en hoe zit het met de polyester polo's in de zomer, zijn dat erge stinkstofjes of valt dat mee?

Shirts vallen bij mij normaal (heb M). Ik vind de polyester polo’s wel snel stinken bij zweten, maar ik draag ze dan ook vaak. En spoel ze ook regelmatig tussendoor uit vanwege de geur.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:32

ok. Ze vallen dus groot, klein en normaal en stinken wel of niet _O-
Ik denk dat ik het maar op ga gokken :D

Murphylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:16

Sandra_H schreef:
ok. Ze vallen dus groot, klein en normaal en stinken wel of niet _O-
Ik denk dat ik het maar op ga gokken :D

Haha inderdaad :D
Ik neem de shirts altijd een maat kleiner dan ik normaal heb. Ik vind ze erg groot vallen. Bij mij gaan de shirt ongeveer na 2 a 3 keer dragen tegelijk met het dekje in de was ze stinken dan nog niet.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 13:17

Ik heb gewoon dezelfde maat als normaal, altijd maat L :) Ik vind ze dus niet groot vallen eigenlijk

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:30

Ja zo kom ik er nooit uit he :D Als ze goed stretch hebben heb ik ze liever iets kleiner. Bij mij gaan polo's en t-shirts die ik draag met mooi/warmer weer, altijd wel na 1 dag in de was. Maar ik had 1 polo die, hoewel toch met veel katoen, na een halve dag met zeg 20+ graden echt heel gek ging stinken. Heb ik met andere shirts en polo's nooit gehad.

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 15:50

Texas02 schreef:
Heeft iemand toevallig deze beenbeschermers (Felix Bühler dressuur peesbeschermers Passage II)?

[ [url=m/J5jvDq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Valt dat gewoon net als op de foto? Ik heb zoiets van Epplejeck besteld en vandaag gepast, maar die zijn echt veel te hoog.. Heel raar model.. Als iemand die van Kramer heeft, hoe bevallen ze? Kan iemand mij uitleggen waarom deze speciaal voor dressuur bedoeld zijn? Ik zoek zoiets juist voor het springen, het lijken mij juist zulke fijne beenbeschermers omdat ze de voorkant van het been ook beschermen, bijvoorbeeld bij het raken van een balk..

Edit: ik zie alleen wel dat ze in zwart en antraciet niet meer leverbaar zijn in Warmbloed.. :( Wit en Rainbow vind ik nu niet per se mooi.. :+

Ik heb een set full in grijs liggen. Alleen gepast, maar helaas net wat te groot voor mijn paard met fijn beenwerk. Wel heel mooie beschermers!
Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:00

Ik vind de kleding ook groot vallen, ik heb xs gekocht en het valt als een ruime s.
Ik heb fleece jassen van kramer :D

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:05

Ik heb ook gewoon mijn normale maat wat ik altijd draag bij kramer

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:08

Ik heb tot nu toe enkele broeken en jassen van Kramer en ik vind ze allemaal normaal tot groot uitvallen. Zeker mijn lange rijjas is meer een slaapzak, maar ik ben er evengoed heel blij mee! :D

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:29

De zwarte showmaster beenbeschermers heb ik 2 setjes van. Ik vind ze niet heel warm worden. Maar ik gebruik ze nu al een hele tijd niet meer.

T shirts en sweaters bestel ik standaard in maat l. Alles gaat de droogkast in en dan uiteindelijk blijft mijn gewenste maat over maat m.

Broeken ik heb maat 40 dus ik bestel ook maat 40 past perfect.

Jassen vallen ruim en bestel ik in maat m.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:22

Ik wil graag een westernbroek bestellen, maar als ik meet volgens de maattabel dan zou ik een maat 36 nodig hebben, ik heb een gewone jeansbroek in maat 33 die prima zit, dus twijfel heel erg. Liefst reed ik er heen om te passen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:06

Teugels zijn besteld, ik kan niet wachten haha!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 22:41

Bij mij valt het poloshirt van Felix Bühler klein, ik heb 2 maten groter dan van mijn gewone, niet-paardenkleding.. En de trui van Steeds heb ik 1 maat groter..

Zijn wel mooie beschermers inderdaad, Marie! Ik heb nu de beschermers met het nepbont / teddyfleece besteld, die vind ik ook erg mooi!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 09:32

Ik heb twee shirts en een hemdje gekocht en gisteren gepast. Heb altijd een S en ook deze 3 items paste perfect als S. Twee van de drie items waren losse modellen dus daar kan ik niet echt mee helpen. Één van de shirtjes hoorde wat strakker te zijn geloof ik maar viel toch ietsjes los om mijn lichaam. Bij mijn schouders was het echter een perfect fit. Ben er wel blij mee achteraf omdat je nu minder snel en rolletje ziet. Hele
dunne, lichte en flexibelee stof trouwens!