Dit is hetzelfde model alleen een andere configuratie. En deze is een M schaal en ik heb een S schaal besteld
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iEmmaaa schreef:Ik heb sinds kort de Miss Shield en het is echt een aanrader! Laat zoveel lucht door dat ik met deze kou gewoon een koud voorhoofd krijg. Maar erg fijne pasvorm en ideaal dat je de binnenvoering af en toe even kunt wassen.
Ik heb dus de Miss Shield met lezzard top en band. Alles in zwart. Ik heb er wel een dressuurband bij besteld en daar ben ik wel heel blij om. Hij sluit vrij laag aan de achterkant en zelfs met deze dressuurband moest in nog even puzzelen met mijn wedstrijdknot.
[ [url=m/uZXulW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AdSlI6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zjQc4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met sjaal tegen de koude oren gister
Jodi93 schreef:iEmmaaa schreef:Ik heb sinds kort de Miss Shield en het is echt een aanrader! Laat zoveel lucht door dat ik met deze kou gewoon een koud voorhoofd krijg. Maar erg fijne pasvorm en ideaal dat je de binnenvoering af en toe even kunt wassen.
Ik heb dus de Miss Shield met lezzard top en band. Alles in zwart. Ik heb er wel een dressuurband bij besteld en daar ben ik wel heel blij om. Hij sluit vrij laag aan de achterkant en zelfs met deze dressuurband moest in nog even puzzelen met mijn wedstrijdknot.
[ [url=m/uZXulW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AdSlI6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zjQc4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met sjaal tegen de koude oren gister
Je kon kiezen voor de hoge uitsparing. Dan heb je meer ruimte aan de achterkant.
MelanieB schreef:Ik heb een samshield met dressuur achterkant, en vriendinlief er een met gewone achterkant. Bij beide maken we een donut knot, en dat gaat in principe prima, maar 1e keer was het even puzzelen.
Hier de Kask besteld, als het goed is over 1,5e week binnenZitten echt hemels en vind ze zo gaaf. Mooi sportief maar toch sjiek.
[ Afbeelding ]