Vliegenmasker gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ir1ne

Re: Vliegenmasker gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 21:59

Overal uitverkocht. Zelfs in de uk

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:10

Ir1ne schreef:

Thanks god heb ik laatst net 1 op reserve gekocht. De Field relief midi is echt het enigste wat blijft zitten.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:11

Paard had t Bucas masker toch afgekregen in zen geheel (klittenband zat niet los)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:19

Beau_Myrthe schreef:
Ir1ne schreef:

Thanks god heb ik laatst net 1 op reserve gekocht. De Field relief midi is echt het enigste wat blijft zitten.

Ik heb nu een Cashel Crusader gekocht via marktplaats, maar even kijken of die blijft zitten. anders laat ik een field relief midi in backorder plaatsen in Engeland.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 07:23

Dames ik heb nog een nieuwe field relief midi liggen in maat large. Mijn paard heeft hem een uurtje op gehad maar is toch net even te groot. Mocht er interesse zijn dan kan dat per pb.
Zelf toch het meest fan van cashel. Helaas moet hij uvwerend zjin anders verbrand paardlief rond zijn ogen.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:49

lin_ schreef:
Dames ik heb nog een nieuwe field relief midi liggen in maat large. Mijn paard heeft hem een uurtje op gehad maar is toch net even te groot. Mocht er interesse zijn dan kan dat per pb.
Zelf toch het meest fan van cashel. Helaas moet hij uvwerend zjin anders verbrand paardlief rond zijn ogen.

Helaas is die voor mijn paard te groot, ik heb een M nodig...

Heb net de Cashel binnen, oogt wel heel groot maar ik weet adt dat kan vertekenen... wel een hippe met blauw.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 23:24

Als iemand nog interesse heeft in een nieuwe Cashel Crusader..... ik heb er 1 in maat Horse/Full. is mijn paard te groot :(

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 03:37

Hier bezig met probeersel nr 5 (de lemieux) maar paard blijft hem afdoen. Stalgenoten hebben er een dagtaak aan om dat ding van de grond te rapen en opnieuw om te doen. Ik hoop dat ik nog de field relief kan proberen en als dat niks is dan is het jammer dan. Dan weet ik niet wat ik moet na 6 maskers.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 07:03

NinaCharlie schreef:
Hier bezig met probeersel nr 5 (de lemieux) maar paard blijft hem afdoen. Stalgenoten hebben er een dagtaak aan om dat ding van de grond te rapen en opnieuw om te doen. Ik hoop dat ik nog de field relief kan proberen en als dat niks is dan is het jammer dan. Dan weet ik niet wat ik moet na 6 maskers.

zo vergaat het mij ook een beeetje. De Cashel schijnen ze ook op te houden..

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:55

Gisteren voor het eerste de Field Relief Midi op gehad. Wat een superding is dat! Gelukkig heb ik geen problemen met het ophouden van het masker maar was het nog wel een uitdaging om een te vinden die de ogen mooi vrij hield. Dus mocht je er nog een kunnen kopen ergens, echt een aanrader!

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:28

NinaCharlie schreef:

Had er ook zo eentje, zijn kap werd uiteindelijk afgetrokken door kameraadje maar misschien helpen de tips in mijn topic je wel?
Heb je al geprobeerd om er een vlechtje in te doen? Een ander paardje van mij deed ook haar kap af gewoon omdat ze het niet leuk vindt. Daar heb ik een klein gaatje in de kap geknipt en daar een stukje voorpluk doorheen gestoken. Dat vlechten met twee plukken uit de manen. En haar kap bleef op. Nu heb ik de pagony fine, en die lijkt ze wel leuk te vinden want ze houdt hem zelf aan ook zonder vlecht. [SV] Vliegenkap steeds af, tips?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:10

salamaleque schreef:
Gisteren voor het eerste de Field Relief Midi op gehad. Wat een superding is dat! Gelukkig heb ik geen problemen met het ophouden van het masker maar was het nog wel een uitdaging om een te vinden die de ogen mooi vrij hield. Dus mocht je er nog een kunnen kopen ergens, echt een aanrader!

Ik doe mn best maar ze zijn echt overal uitverkocht, heb nu contact met equilibrium gehad om te kijken of ze in de UK nog ergens 1 voor me kunnen opsnorren...
Als iemand nog interesse heeft in de Cashel... ik heb er dus 1 :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:59

Hier is mijn vliegenmasker ook al aan gort...
Die van mijn haf is helemaal stuk, welshje helpt met afdoen...
Had hem vast gevlochten met de voorpluk, vlecht zat er nog in, maar masker kan de prullenbak in...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 17:14

ik heb deze van Everline, neusflap kan eraf en ook de oren kunnen eraf
blijft goed zitten gebruik ze al jaren
heb er nog 1 te koop voor 25 euro ex verz
adv op MP
Afbeelding

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:15

Ir1ne schreef:
salamaleque schreef:

Ik doe mn best maar ze zijn echt overal uitverkocht, heb nu contact met equilibrium gehad om te kijken of ze in de UK nog ergens 1 voor me kunnen opsnorren...
Als iemand nog interesse heeft in de Cashel... ik heb er dus 1 :)

Ik hoop dat het nog gaat lukken!

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:21

Mloes schreef:
dieseltje schreef:
Tsja, als het regent wordt het nat, zo zij het. Ik laat het dus wel op, want na regen komt de zon en ook weer een hele lading vliegen en ben ik dus of de hele tijd op en neer aan het rennen of ik kan niet meer van huis ivm mogelijke regen...
Overdag als hij buitenstaat (van 9 tot 23 uur) heeft hij zijn masker op.

Ja helemaal eens. Hoor / lees echter wel eens van die horror verhalen over verblinde paarden die in paniek raken omdat ze door de regen niet meer door het masker kunnen kijken :( Nu paniekt mijn oude pony niet zo snel, maar vind het idee dat ze niet meer goed kan kijken door het masker niet heel fijn. Maar misschien lees ik teveel horror verhalen hoor :Y)

Ik heb hier nog eens over gebeld met de Paardendrogist. Zij hebben hier nog geen opmerkingen over gehad. Ze zei: we wonen in NL en daar valt wel eens een bui. Ze adviseerde wel het masker 's nachts af te doen omdat het zicht dan echt een stuk minder is.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 00:59

Dat moeten ze wel zeggen, want ze willen niet aangesproken worden als er iets mis gaat. Maar die van ons hebben ze 24/7 op. Als het echt hard regent en er zijn weinig beesten, probeer ik ze wel af te laten. Maar als ze op zijn en het gaat regenen, kan ik niet voor elke bui of druppel erheen rijden.

Ze kunnen hun hooi goed vinden, want dat gaat altijd op en ze staan ook in de stallen, dus die kunnen ze ook vinden.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 07:44

superpony schreef:
Dat moeten ze wel zeggen, want ze willen niet aangesproken worden als er iets mis gaat. Maar die van ons hebben ze 24/7 op. Als het echt hard regent en er zijn weinig beesten, probeer ik ze wel af te laten. Maar als ze op zijn en het gaat regenen, kan ik niet voor elke bui of druppel erheen rijden.

Ze kunnen hun hooi goed vinden, want dat gaat altijd op en ze staan ook in de stallen, dus die kunnen ze ook vinden.

Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen. Er wordt natuurlijk geen masker meer verkocht als ze gaan zeggen dat het niet veilig is om ze op te doen met regenachtig weer als gevolg van slecht zicht. Ik kon hem ook onder de kraan houden en er dan zelf doorheen kijken om te zien hoe goed/slecht het zicht was. Nogmaals ze waarschuwen wel voor slechter zicht in de nacht. Ik vermoed dat het met af en toe een bui wel mee zal vallen. Met langdurige regen doet stal hem niet eens op.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:33

Ze zegt dat paardendrogist adviseert hem 's nachts af te doen vanwege slechter zicht. Dan kun je ze achteraf nooit aanspreken als er iets gebeurt, dat bedoelde ik. Als ze zeggen dat het wel kan en er gebeurt iets, willen zij niet aansprakelijk gehouden worden.

Als ik weet dat het slecht is en blijft, gaat alles af. Maar zoals nu kan het keihard regenen en daarna weer stikken van de vliegen, dus laat ik ze maar om. Of ik plan het zo om weer op stal te zijn, zodat ze hem weer om kunnen.
Ze staan 24/7 buiten en er is niemand die het voor ons om of af gaat doen. Dan moet je keuzes maken.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:17

De Cashel Crusader vind ik fijn.. Mijn paard heeft het nu voor de 2e seizoen om. Ze heeft een wit hoofd en verbrand ook nooit door het Neusflapje. Pasvorm is erg goed en je kunt ze gewoon lekker wassen op 30 graden.

Heb ook een paar van Farnam zonder neus flapje (paardendrogist) en die zijn ook van heel goede kwaliteit. Doe je ook jaren mee.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 12:30

Ik heb de field relief van een lieve bokker kunnen overkopen, vandaag gepast. Past prima! Paard weer boos :') hoofdzwaaien, rollen en schuren maar masker zat erna nog. Hopen dat dat zo blijft, vind het een mooi masker!

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:46

ej heeft er een aantal, anders marktplaats wel

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:49

Ben blij dat hij past NinaCharlie :)
Ik heb zelf een nieuwe crusader gekocht in maat paard. Die valt net iets mooier over zijn neus heen.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 20:13

Ik was blij want paard had hem nog om toen ik vanmiddag kwam aanlopen. Later zeiden een paar stalgenootjes dat ze hem op de grond hadden zien liggen en weer op hadden gedaan. Grrrr&&@&@&@@!!!?!&@@&/€;€;

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 01:06

NinaCharlie schreef:
Ik was blij want paard had hem nog om toen ik vanmiddag kwam aanlopen. Later zeiden een paar stalgenootjes dat ze hem op de grond hadden zien liggen en weer op hadden gedaan. Grrrr&&@&@&@@!!!?!&@@&/€;€;

Misschien wat klooien met hoe strak je hem om doet. Ik heb er ook tijden mee lopen k*tten en nu heb ik de juiste manier gevonden en houdt ze hem braaf op!