Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beau_Myrthe schreef:Ir1ne schreef:Overal uitverkocht. Zelfs in de uk
Thanks god heb ik laatst net 1 op reserve gekocht. De Field relief midi is echt het enigste wat blijft zitten.
lin_ schreef:Dames ik heb nog een nieuwe field relief midi liggen in maat large. Mijn paard heeft hem een uurtje op gehad maar is toch net even te groot. Mocht er interesse zijn dan kan dat per pb.
Zelf toch het meest fan van cashel. Helaas moet hij uvwerend zjin anders verbrand paardlief rond zijn ogen.
NinaCharlie schreef:Hier bezig met probeersel nr 5 (de lemieux) maar paard blijft hem afdoen. Stalgenoten hebben er een dagtaak aan om dat ding van de grond te rapen en opnieuw om te doen. Ik hoop dat ik nog de field relief kan proberen en als dat niks is dan is het jammer dan. Dan weet ik niet wat ik moet na 6 maskers.
NinaCharlie schreef:Hier bezig met probeersel nr 5 (de lemieux) maar paard blijft hem afdoen. Stalgenoten hebben er een dagtaak aan om dat ding van de grond te rapen en opnieuw om te doen. Ik hoop dat ik nog de field relief kan proberen en als dat niks is dan is het jammer dan. Dan weet ik niet wat ik moet na 6 maskers.
salamaleque schreef:Gisteren voor het eerste de Field Relief Midi op gehad. Wat een superding is dat! Gelukkig heb ik geen problemen met het ophouden van het masker maar was het nog wel een uitdaging om een te vinden die de ogen mooi vrij hield. Dus mocht je er nog een kunnen kopen ergens, echt een aanrader!
Ir1ne schreef:salamaleque schreef:Gisteren voor het eerste de Field Relief Midi op gehad. Wat een superding is dat! Gelukkig heb ik geen problemen met het ophouden van het masker maar was het nog wel een uitdaging om een te vinden die de ogen mooi vrij hield. Dus mocht je er nog een kunnen kopen ergens, echt een aanrader!
Ik doe mn best maar ze zijn echt overal uitverkocht, heb nu contact met equilibrium gehad om te kijken of ze in de UK nog ergens 1 voor me kunnen opsnorren...
Als iemand nog interesse heeft in de Cashel... ik heb er dus 1
Mloes schreef:dieseltje schreef:Tsja, als het regent wordt het nat, zo zij het. Ik laat het dus wel op, want na regen komt de zon en ook weer een hele lading vliegen en ben ik dus of de hele tijd op en neer aan het rennen of ik kan niet meer van huis ivm mogelijke regen...
Overdag als hij buitenstaat (van 9 tot 23 uur) heeft hij zijn masker op.
Ja helemaal eens. Hoor / lees echter wel eens van die horror verhalen over verblinde paarden die in paniek raken omdat ze door de regen niet meer door het masker kunnen kijkenNu paniekt mijn oude pony niet zo snel, maar vind het idee dat ze niet meer goed kan kijken door het masker niet heel fijn. Maar misschien lees ik teveel horror verhalen hoor
superpony schreef:Dat moeten ze wel zeggen, want ze willen niet aangesproken worden als er iets mis gaat. Maar die van ons hebben ze 24/7 op. Als het echt hard regent en er zijn weinig beesten, probeer ik ze wel af te laten. Maar als ze op zijn en het gaat regenen, kan ik niet voor elke bui of druppel erheen rijden.
Ze kunnen hun hooi goed vinden, want dat gaat altijd op en ze staan ook in de stallen, dus die kunnen ze ook vinden.
NinaCharlie schreef:Ik was blij want paard had hem nog om toen ik vanmiddag kwam aanlopen. Later zeiden een paar stalgenootjes dat ze hem op de grond hadden zien liggen en weer op hadden gedaan. Grrrr&&@&@&@@!!!?!&@@&/€;€;