En heel eerlijk gezegd, trek ik mij dit soort topics ook erg aan en probeer dan weer mijn stinkende best te doen om wat gewicht te verliezen, wat maar heel minimaal lukt.
Maar...
Ik ben er na de in en in trieste reacties van sommigen hier toch wel helemaal klaar mee, om het mij nog aan te trekken, wat andere vinden.
Want de reacties waar ik op doel, daar druipt de jaloerse kift vanaf (wat ik niet begrijp, want waar moet een slank persoon dan eigenlijk zo jaloers op zijn bij een dik persoon), want zodra er vetrollen te zien zijn, mag die persoon niet meer op een paard stappen, terwijl er van qua gewicht even zware personen, maar slank tonen en op zelfde soort/type/gewicht paard zitten, geen woord verkeerd word gezegd.
Hiermee doel ik inderdaad op de vergelijking, dat het blijkbaar wel heel normaal is om een man van 1.90 en 90 kg, die dus gewoon slank is, paard te laten rijden, maar dat een vrouw van 1.70 en hetzelfde gewicht, nog net niet aan de hoogste boom word gehangen, als ze op hetzelfde paard stapt.

Gewicht = gewicht en dan maakt het geen donder uit of dat dit gewicht vet/spier/uitrusting of voor mijn part stenen zijn, het blijft allemaal hetzelfde.
En idd Froos, niet gaan afvallen, meid je bent hartstikke prachtig!!