. Maar goed, jij hebt je blijkbaar op de kast laten jagen door mijn posts dus misschien is het beter als je daar in het vervolg dan gewoon overheen leest
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rowdine schreef:Oh sorry, ik wist niet dat ik eerst net als jij 600 keer m'n mening moest doordrukken alvorens ik m'n oordeel hier geef.
Maar prima. Ieder z'n dingGa vooral lekker door met je laatste woord en je mening, je laat bijzonder weinig ruimte open voor discussie. Dat is wellicht een leerpunt. (Lekker vriendelijk en volwassen he?
)
. Sees schreef:Rowdine, de pot verwijt de ketel, you being the pot.
Maar goed, jij hebt je blijkbaar op de kast laten jagen door mijn posts dus misschien is het beter als je daar in het vervolg dan gewoon overheen leest.
Sees schreef:Rowdine schreef:Oh sorry, ik wist niet dat ik eerst net als jij 600 keer m'n mening moest doordrukken alvorens ik m'n oordeel hier geef.
Maar prima. Ieder z'n dingGa vooral lekker door met je laatste woord en je mening, je laat bijzonder weinig ruimte open voor discussie. Dat is wellicht een leerpunt. (Lekker vriendelijk en volwassen he?
)
Een leerpunt van iemand van 20 die zo reageert, please.
Rowdine schreef:Sees schreef:Rowdine, de pot verwijt de ketel, you being the pot.
Maar goed, jij hebt je blijkbaar op de kast laten jagen door mijn posts dus misschien is het beter als je daar in het vervolg dan gewoon overheen leest.
Oh ook nog gaan beledigen? Ik ga zometeen gelijk temmen op je post!
En wat betreft over je posts heen lezen: nogal lastig als je zo nadrukkelijk aanwezig bent.
Esmeej333 schreef:Rowdine schreef:
Oh ook nog gaan beledigen? Ik ga zometeen gelijk temmen op je post!
En wat betreft over je posts heen lezen: nogal lastig als je zo nadrukkelijk aanwezig bent.
Tem dan ook gelijk even op je eigen post?
Je opent zelf de persoonlijke aanval, dan kun je een weerwoord verwachten....
Als je het niet met haar eens bent prima, en dat kan ze volgens mij ook prima hebben, maar het is toch totaal niet nodig om zo persoonlijk te worden.
Rowdine schreef:Ik beledig helemaal niet; ik zeg alleen dat ik haar storend aanwezig vind in dit topic. Dat is geen belediging maar een constatering van mijn kant. Dat zijn twee hele verschillende zaken.
Sees schreef:Let's agree to disagree. We zijn duidelijk allebei een andere mening toebedeeld. Let's leave it at that.
Rowdine schreef:Sees schreef:
Dat je het durft toe te geven. Tsss tsss geen verantwoordelijkheidsgevoel![]()
Over onvolwassenheid gesproken. Haha.
Sees schreef:Anyway...
Maar weer on topic: hoeveel mensen gebruiken de stapmolen ook daadwerkelijk als vervangende activiteit voor het paard?
. Eigenlijk zou men eens onderzoek moeten doen naar het verschil in hersenactiviteit bij heel gestructureerde mensen en chaoten bijvoorbeeld. Ik denk dat je daar best verschil in zou zien namelijk wat bepaald gedrag zou kunnen verklaren.
.
. Ik vind het nu soms al 'spannend' om met eentje op een korte buitenrit te gaan en een ander op stal te laten staan terwijl de rest allemaal buiten staat. Er zullen wellicht ook mensen zijn die wel gewoon voor de televisie of in de kantine gaan zitten. Bij die mensen is dan ongetwijfeld ook nooit wat gebeurd
. Ik geloof overigens best dat een stapmolen een hoop tijd kan schelen hoor maar ik heb nog steeds mijn twijfels of paarden er ook voordeel aan hebben of alleen eigenaren? Sees schreef:Ik geloof overigens best dat een stapmolen een hoop tijd kan schelen hoor maar ik heb nog steeds mijn twijfels of paarden er ook voordeel aan hebben of alleen eigenaren?
betadine schreef:Sees schreef:Ik geloof overigens best dat een stapmolen een hoop tijd kan schelen hoor maar ik heb nog steeds mijn twijfels of paarden er ook voordeel aan hebben of alleen eigenaren?
Dit is voor mij wel duidelijk dat het vooral voor de eigenaren is. Voor paarden die geen mogelijkheid hebben om op het land te komen is het beter als niets, dan komen ze toch aan hun beweging wat de bloedsomploop en het verteringstelsel ten goede komt, maar dan hoop ik toch dat de eigenaren zich vroeg of laat tot een beter alternatief gaan richten.
Vind het dan eerlijker om simpel toe te geven dat het voor je eigen gemak is... waar ik dan wel kan inkomen.
.
). Het nare met een stapmolen is wel dat áls het mis gaat, het vaak goed mis gaat en of dat altijd komt door verkeerd gebruik, dat weet ik niet.