Zal die alleen niet uiten zolang die persoon mij ook maar met rust laat. Mijn man zeg ik ook niet dat hij zijn gordel aan moet ondanks dat het me ergerd dat ie zoveel extra moeite doet om maar niet die stomme gordel aan te doen. Hoogstens nu met de feestdagen dat ik zei "denk je er wel aan dat het 150 euro kost als ze je tegen houden en ze zullen nu wel extra controleren" omdat ik anders een week lang het gezeur moet aanhoren van de boete.
maar dan nog, als ie dan niet wil, joh dan niet, maar dan wil ik er ook niks van horen als ze je tegen houden. Ben al bij al niet zo'n irritant mens irl hoor.
Ben best wel van het "leven en laten leven". Maar op alles op een forum reageren met "leven en laten leven" dan zou er niet veel gediscussieerd worden denk ik. 
Ik sta er verder ook niet abnormaal veel bij stil, anders zou ik niet meer rijden en niet meer kunnen leven. Maar zulke kleine dingen, ja die doe ik dan wel.
Op de kerstjumping stonden we te wachten op de pendelbus en ik ben een kleintje dus ik sta met mijn hoofd ter hoogte van veel ellebogen. Merkte dat mijn man me ineens helemaal tegen zich aan trok, zodat ik met de rechterkant van mijn hoofd kon "schuilen" tegen hem.
Gezien het een beetje gek is om daar met een helm op te lopen doen we het dan zo.
Ook op de tribune heb ik vrijwel heel de avond met mijn hoofd op zijn schouder gelegen.
_Dreamer: Hmm ja en nee... Ik heb aparte paarden zeg maar... (beetje onvoorspelbaar) en dan is het helemaal niet zo gek om ook dan een cap op te hebben.
Elk paard kan schrikken, maar die waar ik nu vooral mee werk zijn sowieso al onvoorspelbaar zeg maar...
Maar je bent niet de enige die dat overdreven vind aan veel van de reacties irl te horen.
Maar ben daar vrij kort in dan. (en ja, misschien ook gemeen, maar als ik me niet "mag" moeien met het niet dragen van een cap, dan anderen ook niet met het wel dragen.
) En hiermee bedoel ik niets naar jou he, maar irl willen mensen echt wel eens apart reageren als ze me mijn cap zien opzetten voor het zadelen of laden..
Had blijkbaar gedacht zit wat op mijn hoofd dus zal mijn cap wel zijn
Nog nooit aangehad, wil ik ook niet. Cap doe ik alleen thuis in de bak niet op, verder wel altijd!
goed touw heb je dan dat je daar niks van krijgt....