Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Goed om te weten, ik heb er ook eentje. (Was er toch al niet zo tevreden over, want ik vind hem te weinig vocht opnemen; heb er altijd een drijfnat hoofd in![]()
). Hoop op een andere cap dan.
Babootje schreef:Goed om te weten, ik heb er ook eentje. (Was er toch al niet zo tevreden over, want ik vind hem te weinig vocht opnemen; heb er altijd een drijfnat hoofd in![]()
). Hoop op een andere cap dan.
flappie28 schreef:Als ik het goed begrijp kun je hem nu alleen nog maar op sturen en laten reparern en ben je hem 2 weken kwijt, dus geen andere cap meer.
wreckh schreef:Ik ben serieus aan het overwegen om gewoon een andere cap te kopen. Voel me toch niet zo heel veilig met deze cap op dit moment.
Ik vraag me ook af hoe het verzekeringstechnisch zit.
Babootje schreef:(Was er toch al niet zo tevreden over, want ik vind hem te weinig vocht opnemen; heb er altijd een drijfnat hoofd in![]()
).
littlesannie schreef:Babootje schreef:(Was er toch al niet zo tevreden over, want ik vind hem te weinig vocht opnemen; heb er altijd een drijfnat hoofd in![]()
).
daar heb ik ook last van, was mij in de winkel verzekert dat dit niet kon gebeuren met deze cap omdat die zo goed ademt, nou... dan zou er wel wat mis zijn met mijn hoofd?
badeendje schreef:Ben ik nou gek of heeft mijn uvision een uitneembare wasbare binnenvoering?
Lianne86 schreef:Een stom vraagje hoor: ik heb eind juni bij een ruiterzaak dit probleem gemeld, zij hebben een nieuwe cap voor mij besteld. Echter is er nog niets binnengekomen, hoe groot is de kans dat als ik het nog eens meld, ik mijn cap gewoon moet gaan inleveren? Of is het, omdat ik maar niets hoor, niet handig om hem in een andere winkel in te leveren?
(Of toch gewoon voor een totaal andere cap gaan)
_Epplejeck_ schreef:Lianne86 schreef:Een stom vraagje hoor: ik heb eind juni bij een ruiterzaak dit probleem gemeld, zij hebben een nieuwe cap voor mij besteld. Echter is er nog niets binnengekomen, hoe groot is de kans dat als ik het nog eens meld, ik mijn cap gewoon moet gaan inleveren? Of is het, omdat ik maar niets hoor, niet handig om hem in een andere winkel in te leveren?
(Of toch gewoon voor een totaal andere cap gaan)
Misschien kun je eens contact opnemen met de betreffende winkel? Normaal gesproken zou deze cap er al lang voor je moeten zijn, maar misschien is er een reden dat je nog niets hebt gehoord? Mocht de cap niet voor je besteld zijn kun je altijd naar 1 van onze winkels gaan om je cap in te leveren. Je cap wordt dan kosteloos aangepast/vervangen!