Enjoy the Ride zondag 7 okt. in Ermelo voor het goede doel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 10:38

MoosjeWings schreef:
Merel_Brit schreef:
heerlijk genoten! Het weer was super en de organisatie verdient weer een pluim! +:)+

Wij hebben iemand geholpen bij de waterbak, haar paard wilde er niet in. Ze reed op een vos ruin en had nr 79. Daarna hebben we nog een paar crosshindernisjes genomen. wij waren met 3 (2 bruine en een fjordkruising). Ik heb nog een foto van je! hij is niet geweldig, maar wel bewijs dat je paard natte voeten heeft gehaald! neem ff contact met me op via pb.

Van deze kant ook nogmaals dank, jullie hebben er ook voor gezorgd dat paard van vriendin ook erdoorheen wilde (zwarte KWPN'er), ik zat op de bruine draver met aqua-kleurig dekje.
En die fjordkruising? Wat een leuk beestje zeg! Die had echt lol in de waterbak :P

Graag gedaan hoor! Die fjord vind water geweldig! Je staat binnen 3 meter dan ook nooit droog ;) miss heb ik van jullie ook nog wel een foto. Ff zoeken!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:22

tassie73 schreef:
Het was een best zware rit voor mijn welsh met kar. Zoveeel modder en mul zand ...... het laatste stuk kon ze niet meer. We zijn eraf gestapt en ernaast gaan lopen.

julie paseerde ons nog met de kar,ik zei al zal wel zwaar wezen met de kar nu! was bijna geen doen idd!

Marije_jiplover

Re: Enjoy the Ride zondag 7 okt. in Ermelo voor het goede doel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:35

Ik heb ook een heerlijke rit gereden. Ponylief was alleen best moe en wilde de trailer niet in.
Als degenen die mij geholpen hebben met laden hier ook meelezen, heel erg bedankt voor jullie hulp!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:54

oo dat was jij met die pony die rond half 5 nog trailer niet in stond ahha?
zat in kantine hoorde er over das rot zeg!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:56

Nee, dat was ik niet, mijn haf stond er om half 4 wel in. Maar met wat extra aanmoediging van mederuiters.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:58

oo oke haha! hoorde later ( ik was trailer proberen te regelen)
degene waari k mee zou rijden was weg gegaan..
maar hoorde ik dus dat pony er ook niet op wou.. dat lijk me echt rot pff sta je daar te klieren.
Gelukkig was het alsnog gelukt! :)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:08

Marije_jiplover schreef:
Ik heb ook een heerlijke rit gereden. Ponylief was alleen best moe en wilde de trailer niet in.
Als degenen die mij geholpen hebben met laden hier ook meelezen, heel erg bedankt voor jullie hulp!

Oww was jij dat balen zeg sta je daar ook moe wil dat "kreng"er niet p...achter het behang zou je hem dan willen doen..

Ik stond verder op met de witte vrachtwagen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:38

Normaal heb ik geen problemen met laden, maar hij is de laatste paar keer steeds erg moe geweest voor hij terug de trailer op moest en wellicht is hem dat even te veel geworden.
Hij was nu ook echt wel moe, 25 km voor een 24jarige is best veel.

Hij krijgt nu ook een paar rustdagen, lekker op de wei en even stappen/benen strekken, maar verder even niets.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:41

prisca was jij die vrouw die op die reusachtige vos zat <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:43

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:46

Achter ons stond wel iemand heeeeel lang te laden maar er waren al mensen bij om te helpen. Voel me altijd wat bezwaard om dan ook nog eens erbij te komen. Gelukkig stond ie op een gegeven moment.

Mijn reus was met een stalgenootje het bos in geweest, was supergoed bevallen, filmpje van de waterbak"

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 13:45

rakkertjuuhh schreef:
prisca was jij die vrouw die op die reusachtige vos zat <3

Euh dat lieve kleintje jaa...

Afbeelding

Vriendje...

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:39

jaa die bedoelde ik! jij paseerde mij ik dacht echt wauw prachtig dier <3

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:57

haha dank je en een zeeeeeer apart karakter...hoe doet alles voor je maar soms met wat moeite erg eigenwijs.
meneer heeft gisteren eindelijk zijn zwemdiploma gehaald en dat na 10 ritten *zucht*.

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:09

Ik heb ook heerlijk gereden!
Mijn stoere pony heeft bijna de helft van de rit voorop gelopen en zelfs in de galop bleef hij bij me :)
Okee 1 keer ben ik even keihard richting een groep gegalopeerd, maar gelukkig schrokken hun paarden er niet van. Kwam omdat de pony die achter me reed inhaalde en jaa dan is het spelletje zo leuk dat we niet meer willen stoppen :p Sorry als het bokkers waren!

Prisca jij stond naast ons met je vrachtwagentje! Leuk paard en ook zo enorm! Haha

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:19

ik heb jullie foto's bekeken, (heb niet meegereden hoor! )
en het ziet er super leuk uit, jullie hadden geluk met het weer!
ooit hoop ik ook een keer mee te rijden maar we zijn helaas niet in het bezit van een trailer met chauffeur. :(

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:17

Ayleen_R schreef:
Prisca jij stond naast ons met je vrachtwagentje! Leuk paard en ook zo enorm! Haha

Valt mee maar 1,73 als jij groot bent past die prima. Hij toont groot en breed maar ooozooo lief.

Klopt ja je vader bracht jullie en moeder kwam halen of zo?. Vond het wel grappig en heeeel slim.

Vrachtwagen is ideaal met dit soort dingen en ermelo is zoooo fijn buitenrijden.

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:28

Naast mijn pony'tje van 1,50 leek hij wel wat groter haha!
Ik zou zo graaag een vrachtwagentje willen gewoon zo'n klein ding lijkt me ideaal!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:24

Yeps is ideaal altijd alles erin paard laden en klaar.

Morgen ook op pad alles erin en weg.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:13

Marije_jiplover schreef:
Nee, dat was ik niet, mijn haf stond er om half 4 wel in. Maar met wat extra aanmoediging van mederuiters.

En aanmoediging vanuit de trailer, arme Bliksem raakte steeds lichtelijk in paniek als zijn maatje uit zicht verdween :(:) :+

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 18:11

ik heb ook super genoten!!

hier is het filmpje wat door rabosport werd gemaakt en ik en een vriendin staan er ook op haha. Helemaal aan het einde bij de finish, ik ben degene op het grote donkerbruine paard :)

En je hoort mij heel stom lachen omdat ik daarvoor vertelde dat we verdwaald waren :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:18

Ik ben zo blij dat die van mij zo makkelijk laad! Ik doe wel altijd kettinkje erom, niet dat ik m gebruik maar zodra ik die niet om doet gaat ie wel protesteren. Terwijl die met ketting zonder druk er gelijk op loopt. Ooit 1x gebruikt en nu weet ie dat ie dan niet door me heen kan drammen en anders wel :P.

MoosjeWings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:04

Die van mij heeft een tijdje geleden ook grote problemen met laden gehad, gelukkig is dat na een dagje oefenen echt stevig verbeterd en ging hij na de rit zonder problemen de trailer in. Scheelt een hoop stress inderdaad.

Ik heb de foto's bekeken die al online staan op mijnalbum.nl maar kan daar een specifieke foto niet terug vinden. Op de route in het bos stond ook een fotograaf, ik denk dat het ergens op 4km in de route zat. Je kwam dan vanaf een pad waarbij aan de linkerhand iets van een camping (denk ik) zat en dan moest je aan het eind naar rechts, op dat punt stond iemand foto's te maken, weet iemand waar deze terug te vinden zijn?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:21

Die heb ik niet gezien, alleen bij start en finish....

rumon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:06

Vond het ook een superrit! Ik heb de 25 km gedaan met mijn fjord maar helaas begon hij op de helft van de rit slecht te lopen dus laatste helft niet echt lekker gelopen maar we hebben het gehaald! Wel 4,5 uur over gedaan ongeveer maar heel veel in stap gedaan! Hoeveel hebben jullie allemaal aan sponsorgeld opgehaald?