Had ik nou maar die zachte gekocht
Er stonden ook van die riemen op de site, zodat je geen blauwe plekken krijgt, maar die zijn uitverkocht helaas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb echt bijna nooit blauwe plekken, van die kijkshop hoepel had ik ook niks, maar van deze level II hoepel heb ik toch een paar kleine bruinige plekjes op mijn rug, hihi
 Ik heb echt bijna nooit blauwe plekken, van die kijkshop hoepel had ik ook niks, maar van deze level II hoepel heb ik toch een paar kleine bruinige plekjes op mijn rug, hihi                                                         
 Heb niet zoveel zin in blauwe plekken, maar als daar op langere termijn het effect groter is dan heb ik het er wel voor over
 Heb niet zoveel zin in blauwe plekken, maar als daar op langere termijn het effect groter is dan heb ik het er wel voor over  
                                                          Maar ik vind het qua 'pijn' heel erg meevallen hoor, die bobbels. Het is een beetje gevoelig, en het kietelt een beetje. Die kijkshop hoepel was ik echt binnen 2 dagen aan gewend. Deze heb ik sinds dinsdag en ik heb nu wat bruinige plekjes op mijn rug, maar ook met deze hoepel kan ik al zonder dik vest hoepelen. En dit is een level II.
 Maar ik vind het qua 'pijn' heel erg meevallen hoor, die bobbels. Het is een beetje gevoelig, en het kietelt een beetje. Die kijkshop hoepel was ik echt binnen 2 dagen aan gewend. Deze heb ik sinds dinsdag en ik heb nu wat bruinige plekjes op mijn rug, maar ook met deze hoepel kan ik al zonder dik vest hoepelen. En dit is een level II.                                                          

Toen ik dit topic las, dacht ik: waarom ook niet?
 Toen ik dit topic las, dacht ik: waarom ook niet?  Ik heb de hoepel van Sportbay vandaag binnen gekregen. Vanmiddag meteen geprobeerd maar zonder succes... Ik kon er vroeger ook niets van
 Ik heb de hoepel van Sportbay vandaag binnen gekregen. Vanmiddag meteen geprobeerd maar zonder succes... Ik kon er vroeger ook niets van  Maar met het filmpje van Manonfleur lukt het me nu wel
  Maar met het filmpje van Manonfleur lukt het me nu wel  
 manonfleur schreef:

)
 )                                                          Ik zal er vanavond een ijszak op leggen en dan even wachten met hoepen tot deze weg is.
 Ik zal er vanavond een ijszak op leggen en dan even wachten met hoepen tot deze weg is.                                                         

)
 )