Tamadine schreef:Je zegt nu dus al zelf dat je het niet meer weet, dus ga je nu prof hulp inschakelen???
iK heb niet gezegt dat ik het niet meer weet, maar dat ik al veel heb geprobeerd om de pony rustig uit te stal te laten lopen,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Mondy_ schreef:Maar waarom wil je er dan geen profecionele hulp bij halen ? Ik neem aan dat je bezorgd bent om je pony ? Want als hij overal zo onrustig is gaat het een keer fout. Ook voor je eigen veiligheid toch ?
Tamadine schreef:Is het niet mogelijk dat jepaardje met een vriendje buiten blijft staan?
Als een paard zichzelf kan verwonden in de stal en in de paddock met draad incl stroom om zijn benen staat, is er of iets mis met de omgeving, of met het paard. jazzgps schreef:En die tip vam Storm op pagina acht,
Wat vinden jullie daar van. ?
Dat je hem voor de stal gaat vast zetten ,en daarna de stal in gaat doen, zo dat hij leert dat hij niet zijn stal mag gaan in stormen.
jazzgps schreef:Tamadine schreef:Je zegt nu dus al zelf dat je het niet meer weet, dus ga je nu prof hulp inschakelen???
iK heb niet gezegt dat ik het niet meer weet, maar dat ik al veel heb geprobeerd om de pony rustig uit te stal te laten lopen,