Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iedereen met korte pootjes vindt hem vreselijk, maar voor mij zit ie als een huis 
poes schreef:Bandos: ik heb in verhouding nog best lange benen ook, geloof binnenbeenlengte van 93 tot aan de enkel of zo, dus dat scheelt ook.
Carlijn: ja zit echt gegoten e die wrongen?
. Mijn laarzen kostten mij een rib uit mijn lijf. Extra lang, maat 43 (dus net buiten confectiemaat) een smalle enkel, maar mijn kuit is op de 1 of andere manier wel weer breed. Mijn laarzenmaker kon weer lekker uit eten, toen mijn laarzen, op maat gemaakt, betaald waren.
ach.... anders kon ik toch niet kiezen.
NatasjavE schreef:Ik heb de closecontact chaps van Ariat en die passen perfect(extra small tall)
Ik heb ook een Hulsebos zadel gehad maar mijn WoW past me beter. Ik heb van die wrongen waar mijn knie onderdoorvalt en waarvan het zweetblad wat naar voren geplaatst is.
. Die wrongen van mijn Hulzebos kon ook wel iets beter.. Maar ik dacht dat je ze nu wel hebt. Had laatst een andere Hulsebos erop en daar zaten mijn benen beter maar qua zit viel die iets achterover
Heb niet eens de allerlangste zweetbladen die er waren trouwens.
Spille-onderbeentjes (kuitmaat ook krap 36), laarzen en broeken vinden is een RAMP. Helaas binnenkort weer aan de laarzenzoektocht 
Terwijl het in centimeters echt niet zoveel scheelt.