Het leed dat korte benen heet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 09:27

marijkiiii schreef:
Jaa, groei idd nog wel wat, misschien heb ik wel geluk en komt het er vooral aan de bovenkant bij!

Ik denk dat ik toch liever dit heb als korte benen en een lang bovenlichaam, dan lijk je denk ik wat sneller stevig terwijl dat helemaal niet zo is..

Heb ik, niet echt fijn.

Yipee

Re: Het leed dat korte benen heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 11:27

Echt vervelend korte beentjes! Vooral broeken die dan te lang zijn, en laarzen die dan ook te hoog zitten. xD. Ik heb zelf best brede kuiten, en dat is ook vervelend om daar laarzen voor te vinden.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:26

Ik kan me ook nog wel even melden toch :')
ik vind dat ik ook redelijke korte benen heb, maar vind mezelf ook wel erg klein. ik ben 1.64 en mijn paard is dat ook. Dat vind ik dan wel weer lollig.
Heb ook wel aardige brede kuiten, lees ik ook toevallig hierboven. Daarom rijd ik met chaps :')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:28

Zonnetje81 schreef:
marijkiiii schreef:
Jaa, groei idd nog wel wat, misschien heb ik wel geluk en komt het er vooral aan de bovenkant bij!

Ik denk dat ik toch liever dit heb als korte benen en een lang bovenlichaam, dan lijk je denk ik wat sneller stevig terwijl dat helemaal niet zo is..

Heb ik, niet echt fijn.

Same here. Rugklachten all over the place.

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:37

iLOVEVIDO schreef:
Ik voel me op me paard net een propje mens :')

Daar heb ik ook last van.. Behalve op de ijsco van mn vriendin :+

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:40

_chico_ schreef:
iLOVEVIDO schreef:
Ik voel me op me paard net een propje mens :')

Daar heb ik ook last van.. Behalve op de ijsco van mn vriendin :+

LANG LEVE DE PONY'S!!!! 

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:41

LANG LEVE DE PONY'S!!!! [/quote]

*\o/* *\o/*
Toch zit ik stiekem op marktplaats naar grotere paarden te kijken :') Toch een beetje tegenstrijdig..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:44

Ik ken het :').
Mijn kuiten zijn kort maar dik, dus met broeken/laarzen/chaps heb ik altijd ruzie :').
En ik ben een beetje breed gebouwd(niet dik), dus op een paard voel ik me altijd zo'n ukke puk.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:00

_chico_ schreef:
*\o/* *\o/*
Toch zit ik stiekem op marktplaats naar grotere paarden te kijken :') Toch een beetje tegenstrijdig..

hmm, ik heb dat andersom, zit stiekem te kijken naar fjordjes haha. :')

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:25

_chico_ schreef:
Champie_Me schreef:
LANG LEVE DE PONY'S!!!! 

*\o/* *\o/*

maar je hebt altijd vreemde eenden in de bijt he :+ haha

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:36

*\o/* *\o/*
Toch zit ik stiekem op marktplaats naar grotere paarden te kijken :') Toch een beetje tegenstrijdig..[/quote]

maar je hebt altijd vreemde eenden in de bijt he :+ haha[/quote]

Pff, noem jij mij nou een rare eend? ;( haha, hoe raad je het? :+ En je kent me nieteens in RL :Y) haha
Zo zie je maar, opmerkingen zeggen genoeg :+

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:39

Ik ben liever klein dan groot ik ben 1,85 cm en heb schoenmaat 44. ik ben liever 1.70 met schoenmaat 38 dan had ik een helekast vol met leuke schoenen gehad ! :(

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:41

@sannerebbel: schoenen wel, laarzen: no-no.....

Bij mij is het niet echt extreem (een beetje kort en een beetje een rond (boven-)been), maar ik merk soms wel dat ik net wat minder stabiel "om" mijn paard kan zitten dan iemand met langere benen kan doen.

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:45

Ik denk dat een boel mensen graag wat aan hun lengte en bouw zouden willen veranderen. :(:)

Ikzelf ben ook klein, 1,65.
Ik ben niet breed gebouwd, maar sinds ik elke dag 50 km fiets heb ik wel erg veel spierontwikkeling in vooral mijn bovenbenen en kuiten.
Dat vind ik zelf ook totaal niet tonen op het paard, het ziet er gewoon uit alsof je dikke benen hebt.
Voor mijn gevoel maakt het voor mij niet uit qua balans in het zadel, ik heb een hele stevige en flexibele houding en zit.

Ach ik zal het ermee moeten doen, want met mijn 21 jaar zal er niet veel lengte meer bijkomen..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:06

sannerebbel schreef:
Ik ben liever klein dan groot ik ben 1,85 cm en heb schoenmaat 44. ik ben liever 1.70 met schoenmaat 38 dan had ik een helekast vol met leuke schoenen gehad ! :(

Dat red je ook niet met schoenmaat 36 hoor... :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 16:33

ik had eerst altijd maat 39 en tegenwoordig altijd 38 (39 echt te groot) en ook best vaak 37, of het aan mijn voeten ligt of aan de soort schoenen die ik koop weet ik niet :+

dit ben ik trouwens op mijn paard van 1,70, vandaag voor het eerst opgezeten
Afbeelding
ik vind het er niet verkeerd uitzien voor mijn 1,64/1,65 :)

dandir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 16:49

maar lieve kind, ben net gaan spieken op je profiel : jij hebt toch h-e-l-e-m-a-a-l geen dikke korte beentjes ; je bent niet erg groot misschien, maar je bent in proportie !!!
ziet er goed uit, echt waar !

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 16:51

heb je het over mij? :P
ik heb denk ik misschien iets te slecht zelfbeeld haha :P
vind op mijn pony dat mijn benen wel heel dik lijken, maar vandaag keek ik eens goed in de spiegel en vond het toen wel meevallen. Achja het is allemaal wat :P

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:47

suikermeisje schreef:
ik had eerst altijd maat 39 en tegenwoordig altijd 38 (39 echt te groot) en ook best vaak 37, of het aan mijn voeten ligt of aan de soort schoenen die ik koop weet ik niet :+

dit ben ik trouwens op mijn paard van 1,70, vandaag voor het eerst opgezeten
Afbeelding
ik vind het er niet verkeerd uitzien voor mijn 1,64/1,65 :)

Ziet er zeker niet verkeerd uit! Ik ben ook van plan ooit zo'n verhouding te zoeken!! Mooi hoor! haha
Heb nu een b pony :+ (waar ik btw niet op rij :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:15

Afbeelding

Ach. [***] ziet er gelijk heel wat groter uit als ik er op zit _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:24

Mirrrriii schreef:
Ik denk dat een boel mensen graag wat aan hun lengte en bouw zouden willen veranderen. :(:)

Ik ben niet breed gebouwd, maar sinds ik elke dag 50 km fiets heb ik wel erg veel spierontwikkeling in vooral mijn bovenbenen en kuiten.
Dat vind ik zelf ook totaal niet tonen op het paard, het ziet er gewoon uit alsof je dikke benen hebt.
Voor mijn gevoel maakt het voor mij niet uit qua balans in het zadel, ik heb een hele stevige en flexibele houding en zit.

Ach ik zal het ermee moeten doen, want met mijn 21 jaar zal er niet veel lengte meer bijkomen..

1.65 is niet klein, anders zou ik een smurf zijn. 1.70 is ook niet klein maar ideaal. :=
En ik wil niks veranderen :') Ben prima zoals ik ben. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:53

Vind 1.65 idd vrij normaal :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 23:57

Irma_Maandag schreef:
@sannerebbel: schoenen wel, laarzen: no-no.....

Bij mij is het niet echt extreem (een beetje kort en een beetje een rond (boven-)been), maar ik merk soms wel dat ik net wat minder stabiel "om" mijn paard kan zitten dan iemand met langere benen kan doen.

Ben ik het niet mee eens, hoewel ik moeite heb om een paard bij te houden, (in gangen) krijg je me toch echt niet uit het zadel :D

Ook ik vind dat mensen zich altijd maar klein vinden als ze 1.65 zijn, groot is het niet nee maar klein ook zeker niet.. :n

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 00:01

Ayasha schreef:
Mirrrriii schreef:

1.65 is niet klein, anders zou ik een smurf zijn. 1.70 is ook niet klein maar ideaal. :=
En ik wil niks veranderen :') Ben prima zoals ik ben. :D

Ik ervaar het wel degelijk als klein eigenlijk :o (zo ervaart iedereen het op zn eigen manier)
Vooral omdat ik in mijn omgeving ook altijd overal de kleinste ben en dat scheelt vaak nog wel aardig in cm.

Maar blijkbaar moet ik gewoon niet zeuren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 00:15

Schat, ik ben 1.55 :))