) doorheen ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) doorheen ....
. lonnie schreef:ik heb nou echt geen zin om continu van bh te moeten wisselen hoor, dus voor mij geen sport-bh
) lonnie schreef:nou ja, ik trek mn rijbroek aan en dat was het dan, overdag een sportbh is helemaal niks, want ik krijg geen lucht met die dingen...ach ja, zoalng ik er geen last van heb moet ik dat zelf weten toch?

_Arwen_ schreef:ik ooklonnie schreef:nou ja, ik trek mn rijbroek aan en dat was het dan, overdag een sportbh is helemaal niks, want ik krijg geen lucht met die dingen...ach ja, zoalng ik er geen last van heb moet ik dat zelf weten toch?
Nee joh hoe kom je erbij, dat mag je helemaal niet zelf weten!
Ik wissel ook eigenlijk nooit mijn BH, ik vind dat doorgaans veel te koud

) Twitchy schreef:hahah kijk wat ik net lees: http://www.horses.nl/bit185 er staat een heel artikel in de Bit die vrijdag in de winkel ligt over sport BH's :-D
HalloDan schreef:Mijn sport bh's liggen gewoon bij mijn paardrijkleding op een aparte plank, net als mijn speciale paardrij-ondergoed zonder naden.
Alles netjes bij elkaar dus en als ik me toch omkleed, dan dus ook meteen ander ondergoed! Dat kost misschien 1 minuut extra maar is wel zo comfortabel. (toch minder prettig als je de boel van onderen open rijdt)
Janine1990 schreef:HalloDan schreef:Mijn sport bh's liggen gewoon bij mijn paardrijkleding op een aparte plank, net als mijn speciale paardrij-ondergoed zonder naden.
Alles netjes bij elkaar dus en als ik me toch omkleed, dan dus ook meteen ander ondergoed! Dat kost misschien 1 minuut extra maar is wel zo comfortabel. (toch minder prettig als je de boel van onderen open rijdt)
Dat heb ik dan nog nooit gehad, maar een boxer zit vaak niet prettig. Wat voor ondergoed heb je daarvoor? En in hoeverre verschilt het in comfort van ander ondergoed als het gaat om gewoon dragen.
Want ik heb nog steeds niet het perfecte ondergoed gevonden.

HalloDan schreef:Nee, die kruipen niet tussen je billlen. Tenminste bij mij niet en ik heb bést billen hoor haha....Die van Divoza is multifunctioneel trouwens, daar zou je ook in kunnen camperen, dus mocht je een keer ipv 'hoofdpijn' voorwenden gewoon willen zorgen dat je wederhelft alle lust ontgaat...trek deze aan en geheid dat hij direct wilt slapen!![]()