Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 08:50

Shock Absorber heeft veel verschillende modellen hoor! Ik heb 70D en heb 1 SA in wit die niet voorgevormd is en 1 zwarte met raceback die wél voorgevormd is. Die laatste vind ik het prettigst omdat ik het liefst van die sneldrogende dunne shirtjes draag met rijden en ja.....daar kijken toch wel snel van die priemende knopjes (pindasmokkelaars :D ) doorheen .... :o

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:37

inderdaad! je kan zonder sportbh ook een weefselbreuk oplopen hoorde ik laatst van iemand.

96_Danie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:38

~ groot gelijk ;p

lonnie

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:40

ik heb nou echt geen zin om continu van bh te moeten wisselen hoor, dus voor mij geen sport-bh

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:41

lonnie schreef:
ik heb nou echt geen zin om continu van bh te moeten wisselen hoor, dus voor mij geen sport-bh

Continu?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:46

Je kunt overdag ook een sportBH aan doen :P.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:51

lonnie schreef:

Hoevaak paar dag kleed jij je om van normale kleren naar rijkleding dan?

Ik heb overdag bijna altijd een sportbh aan, ook als ik niet rijd. Ik ben dagelijks veel bezig op stal en loop met de hond, dan vind ik een sportbh wel zo prettig om de boel op zn plek te houden (en het verkleint ze optisch een beetje, ook niet onbelangrijk in mijn geval :Y) )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:52

_Arwen_ schreef:
Je kunt overdag ook een sportBH aan doen :P.

Ach, en als je dan toch je rijbroek moet aantrekken, waarom dan ook niet een andere bh? Als het om een halve minuut moet overgaan... Kijk, voor mannen zal dat lastiger zijn, die bh-sluitingen ook altijd... :+

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:03

nou ja, ik trek mn rijbroek aan en dat was het dan, overdag een sportbh is helemaal niks, want ik krijg geen lucht met die dingen...ach ja, zoalng ik er geen last van heb moet ik dat zelf weten toch?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:06

lonnie schreef:
nou ja, ik trek mn rijbroek aan en dat was het dan, overdag een sportbh is helemaal niks, want ik krijg geen lucht met die dingen...ach ja, zoalng ik er geen last van heb moet ik dat zelf weten toch?

Nee joh hoe kom je erbij, dat mag je helemaal niet zelf weten! _O-

Ik wissel ook eigenlijk nooit mijn BH, ik vind dat doorgaans veel te koud :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:10

Koukleum :P
Ben je de afgelopen dagen wel buiten geweest? _O-

Ik rij zelf meestal 's avonds, of 's ochtends.
Dus dat is omkleden en na het rijden meteen douchen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:23

Ik rijd wel regelmatig met sport BH maar moet eerlijk toegeven dat ik ook regelmatig te lui ben om hem te gaan zoeken als hij in de was zit O:) .

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:59

_Arwen_ schreef:
lonnie schreef:

Nee joh hoe kom je erbij, dat mag je helemaal niet zelf weten! _O-

Ik wissel ook eigenlijk nooit mijn BH, ik vind dat doorgaans veel te koud :')
ik ook :')
swinters wil ik ze niet eens uitrekken, maar slapen met bh aan is niet fijn :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 06:03

grappig topic :D

ik draag altijd een sportBH tijdens het rijden,die heb ik helaas echt wel nodig.......... 75E :o

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 07:44

Mijn sport bh's liggen gewoon bij mijn paardrijkleding op een aparte plank, net als mijn speciale paardrij-ondergoed zonder naden.
Alles netjes bij elkaar dus en als ik me toch omkleed, dan dus ook meteen ander ondergoed! Dat kost misschien 1 minuut extra maar is wel zo comfortabel. (toch minder prettig als je de boel van onderen open rijdt :o )

Twitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:35

hahah kijk wat ik net lees: http://www.horses.nl/bit185 er staat een heel artikel in de Bit die vrijdag in de winkel ligt over sport BH's :-D

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:48

was gister ook weer blij dat ik dr een aanhad(shockabsorber level 4)! buitenrit gehad met les en veel heel veel gegalloppeerd(ook de rengalop). heerlijk op zon lompe tuiger.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:06

Nou ik heb er 1 besteld (toch maar niet via die anita na alle verhalen hier). Ben benieuwd. En als het niks is stuur ik hem gewoon terug.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:25

Twitchy schreef:
hahah kijk wat ik net lees: http://www.horses.nl/bit185 er staat een heel artikel in de Bit die vrijdag in de winkel ligt over sport BH's :-D

Die ga ik even scoren denk ik.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:26

HalloDan schreef:
Mijn sport bh's liggen gewoon bij mijn paardrijkleding op een aparte plank, net als mijn speciale paardrij-ondergoed zonder naden.
Alles netjes bij elkaar dus en als ik me toch omkleed, dan dus ook meteen ander ondergoed! Dat kost misschien 1 minuut extra maar is wel zo comfortabel. (toch minder prettig als je de boel van onderen open rijdt :o )

Dat heb ik dan nog nooit gehad, maar een boxer zit vaak niet prettig. Wat voor ondergoed heb je daarvoor? En in hoeverre verschilt het in comfort van ander ondergoed als het gaat om gewoon dragen.
Want ik heb nog steeds niet het perfecte ondergoed gevonden.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:47

Janine1990 schreef:
HalloDan schreef:

Dat heb ik dan nog nooit gehad, maar een boxer zit vaak niet prettig. Wat voor ondergoed heb je daarvoor? En in hoeverre verschilt het in comfort van ander ondergoed als het gaat om gewoon dragen.
Want ik heb nog steeds niet het perfecte ondergoed gevonden.

Haha..erg grappig om hier te bespreken wat voor cupmaat, bh's en ondergoed wij dragen hoor! :D
Ik heb 1 shortje van Divoza en 4 shortjes van Ten Cate. Deze zijn allemaal naadloos en van microfibre.

Ik draag dat alleen met rijden en echt altijd, het hoort gewoon bij mijn omkleden naar paardrij-outfit eigenlijk.
Voor gewoon dagelijks gebruik ben ik trouwens van de mooie lingeriesetjes van Aubade, dan zal je mij nooit met een sportief shortje of sport BH aantreffen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 12:06

En die shortjes kruipen niet tussen je billen? Want daar heb ik last van. Maargoed, dat zijn van die action shortjes...
Die ook gewoon niet heel lekker zitten.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 14:16

Nee, die kruipen niet tussen je billlen. Tenminste bij mij niet en ik heb bést billen hoor haha....Die van Divoza is multifunctioneel trouwens, daar zou je ook in kunnen camperen, dus mocht je een keer ipv 'hoofdpijn' voorwenden gewoon willen zorgen dat je wederhelft alle lust ontgaat...trek deze aan en geheid dat hij direct wilt slapen! :D ;)

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 14:33

Ik zou niet zonder sport BH kunnen, mijn cupmaat is er niet voor gemaakt om zonder te rijden het doet dan echt zeer... Af en toe vergeet is het wel eens, maar dat is absoluut geen pretje ;)
Ik zweer bij de short van Sloggi vooral de naadloze die kuipen niet omhoog en krijg er geen schuurplekken van bij lange buitenritten. Wel eens een ander soort aangehad, maar dat was niet voor herhaling vatbaar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:56

HalloDan schreef:
Nee, die kruipen niet tussen je billlen. Tenminste bij mij niet en ik heb bést billen hoor haha....Die van Divoza is multifunctioneel trouwens, daar zou je ook in kunnen camperen, dus mocht je een keer ipv 'hoofdpijn' voorwenden gewoon willen zorgen dat je wederhelft alle lust ontgaat...trek deze aan en geheid dat hij direct wilt slapen! :D ;)

_O-
Schraap me van de vloer!!!

Goed, ik zal binnenkort eens even kijken bij Divoza, want dat gewone ondergoed ben ik wel een beetje flauw van, zit toch niet zo lekker, beïnvloed het rijden nogal een beetje.