Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vientje schreef:In de juiste vorm zou hij ook wel wat voor mij zijn met mijn witte paard
Sleeper schreef:Ik moest wel even heel hard lachen om 'plijten' Zal je leraar Nederlands blij mee zijn![]()
Leuke teksten komen er voorbij, die goed geschreven zijn tenminste
edit: zie net dat je juf bent
Vientje schreef:Vientje schreef:In de juiste vorm zou hij ook wel wat voor mij zijn met mijn witte paard
On second thought: misschien niet zo handig om hem zo ook te gaan maken, ik zie net dat ankie_boris in mijn oude dorp woont waar ik komende zomer ook waarschijnlijk weer een paar weekjes met mijn witte door het bos zal vliegen. Stel we komen elkaar tegen, heb je hetzelfde op je zo creatief gemaakte shirt staan![]()
Vientje schreef:Vientje schreef:In de juiste vorm zou hij ook wel wat voor mij zijn met mijn witte paard
On second thought: misschien niet zo handig om hem zo ook te gaan maken, ik zie net dat ankie_boris in mijn oude dorp woont waar ik komende zomer ook waarschijnlijk weer een paar weekjes met mijn witte door het bos zal vliegen. Stel we komen elkaar tegen, heb je hetzelfde op je zo creatief gemaakte shirt staan![]()
coiboi schreef:Ankie_Boris schreef:En juffen mogen geen foutjes maken?
Is nou niet bepaald een woord wat je dagelijks gebruikt, althans ik niet...
Nee! Juffen mogen geen fouten maken!![]()
Ga je diploma inleveren bij InHolland!![]()
(Dit is een grapje!! )
Susyb schreef:blond x belg = dom2 (en dan 2 als in kwadraat) tja voor de rest weet ik het niet
Ik heb een zeer moderne fries,. met enkele witte haren op het voorhoofd (een kol mag je het niet noemen zo groot is het niet).. weet iemand daar nog wat voor
Nicole_tal schreef:Never mind the horse, beware of the owner!
Motje11 schreef:"De Belg helpt de blonde" ?
Net zoals "De lamme helpt de blinde".
Of
"Een Belg en een blondje zien in de verte een bananenschil liggen: Oh oh, daar gaan we weer!"
En voor je bijrijdster:"I'm with stupid." en dan een pijl omlaag.
Asjemenauw schreef:Ik heb een jong belgisch trekpaard (merrie) en zelf ben ik blond (uit een potje)
Ik ben dus zoekende naar een leuke tekst/mop. Iets als een blondje en een belg ...
Moet ik (met hulp van jullie ??) ook nog iets bedenken voor de bijrijdster (brunette dus tekst mag volledig over het trekpaard gaan)
Foto's van het paard staan bij mijn profiel. Is een gemiddeld groot, wel lekker breed, zwart/bruine merrie.