Kleding voor de beter gevulde ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:39

Citaat:
O en ik heb de Horka Rider Bodywarmer van amazoneXL. Hij is echt geweldig! Lang en wijd genoeg en maakt je niet dik!!!

:j :j :j Helemaal mee eens! Ik heb hem ook in t donker blauw, En wil er nog een in het zwart. Maar eerst ff sparen en nog wat afvallen.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:46

Marall schreef:
Citaat:
O en ik heb de Horka Rider Bodywarmer van amazoneXL. Hij is echt geweldig! Lang en wijd genoeg en maakt je niet dik!!!

:j :j :j Helemaal mee eens! Ik heb hem ook in t donker blauw, En wil er nog een in het zwart. Maar eerst ff sparen en nog wat afvallen.

O Dat klinkt goed zal eens gaan google'en
zoek nog steeds een beetje flatteuse bodywarmer

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:44

devine schreef:
Gevonden had geen melding meer gehad van bokt..?

Wie weet er leuke shirt's voor het mooie weer...dat wel afkleed haha!
Het is giga mooi weer en gisteren zit ik dan ook weer met het probleem wat zal ik aan doen??

Tips graag!! :D

mannen polo's, dan de slim fit en die vallen (bij mij met maat 46) heel mooi en lang genoeg!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:48

kreeg afgelopen vrijdag een nieuwe Boutique Plus van Neckermann (maat 42 t/m 60) in de bus en ook de Men's Plus (hele grote vlotte mannenkleding ook van Neckermann). Zag dit polootje, gaat t/m 54 dacht ik. Vond ik wel leuk voor het paardrijden! :D

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... welt=dames

realmagic

Re: Kleding voor de beter gevulde ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:51

ik heb ook alle kleuren heren polo's van de C&A
zitten super zijn er tot maat XXXL

kosten 9 euro en 2 voor 15.00 ofzo iets
en ook nog goede kwaliteit

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:19

Vindt polo's wel altijd wat kort vallen?

Die van de link zijn zeker leuk!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:33

Dat vind ik ook.
Groter = vaak langer = vaak te wijd.

Ik heb ze ook graag ietsje langer.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:45

Misterylady schreef:
Dat vind ik ook.
Groter = vaak langer = vaak te wijd.

Ik heb ze ook graag ietsje langer.

Klopt helemaal zoals je het beschrijft vaak wanneer je ze groter koopt zijn het van die keukendoeken en weinig model erin pfff moeilijk..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:47

Daarom heb ik die hemdjes van de didi :) die kunnen daar leuk onder :) voor de lengte :)

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:48

Ja maar dan blijft het zo dat dan het model te wijd is en lijkt het zo slobberig.. :o

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:56

Ik snap wel wat Evelli bedoelt. Doordat je er een langer hemdje onder draagt, is het niet zo erg dat het shirtje wat korter is.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 16:57

Dan kan je idd een gewoon passende maat kopen ipv een veel grotere maat omdat het shirt anders te kort is ;)

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:11

Oh zo ja dat zou wel kunnen }>

Chann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:27

die tips van de polo's zijn zeker fijn, ik ga wel even kijken!
ik heb zelf veel van mondoni, maar dat is al genoemd :j

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:34

Ik heb echt hulp nodig bij het vinden van een goed paar passende (rij)laarzen

Mijn kuiten zijn echt enorm ... zelfs de grootste maat chaps ritsen niet dicht. Ik heb vroeger wel eens laarzen laten vermaken, maar nu is daar geen hoop meer op ?? De standaard maten pas ik echt niet, en dan verbouwen ... dat redden we niet meer. Mijn schoenmaat is 38, omvang van de kuit heb ik nooit gemeten maar is maatje extra erg meer.

Lederen laarzen op maat laten maken heb ik in het verleden ook wel eens gedaan, maar ik vind dat maar niks hoor. Heb nog nooit een paar laarzen gehad waar ik echt happy mee was. Liefst heb ik een laars a la mountain horse ... lekker soepel leer en een ritsje

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:55

Misschien toch eens handig je kuitmaat op te meten. Dan kunnen mensen makkelijker advies geven.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:09

@ Asjemenauw: wat is enorm? ;) Je kan bij Lipica laarzen op maat laten maken voor vanaf 200 euro per stuk. Die zijn met rits, en naast die rits kan je evt. elastiek krijgen, zodat ze niet te strak zitten. Heel mooi model met vetertje voor.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:18

devine schreef:
Ja maar dan blijft het zo dat dan het model te wijd is en lijkt het zo slobberig.. :o

een klein beetje slobber kan soms juist wat afkleden, zeker bij polootjes. kun je beter een beetje slobber dan een strak truitje waarbij je alles ziet ;)

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:40

Asjemenauw schreef:

Mijn kuiten zijn echt enorm ... zelfs de grootste maat chaps ritsen niet dicht. Ik heb vroeger wel eens laarzen laten vermaken, maar nu is daar geen hoop meer op ?? De standaard maten pas ik echt niet, en dan verbouwen ... dat redden we niet meer. Mijn schoenmaat is 38, omvang van de kuit heb ik nooit gemeten maar is maatje extra erg meer.

Lederen laarzen op maat laten maken heb ik in het verleden ook wel eens gedaan, maar ik vind dat maar niks hoor. Heb nog nooit een paar laarzen gehad waar ik echt happy mee was. Liefst heb ik een laars a la mountain horse ... lekker soepel leer en een ritsje

heb je ook de gaithers van harry's horse geprobeerd?
die pasten nl zelfs om mijn dikke pootjes...
ruitjessokken van de action vind ik btw veel te strak, terwijl ik wel in de stapp horse sokken pas :?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 20:25

Asjemenauw schreef:

Amazonexl al geprobeerd?

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:36

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 11:59

Asjemenauw schreef:

Is dit misschien iets voor je?
http://www.horseshopinternational.nl/pr ... cts_id=985

Of misschien deze?
http://www.horze.nl/Horze-%27Zip-Up%27- ... d=footwear
Succes!

zorro2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 16:59

Ik heb ook de rijlaarzen van fuller fillies. Had ze vandaag naar mijn werk aan om in te lopen. Er waren al twee collega's die ze graag ook wilden hebben! Maar wel als gewone laars.
Lopen erg lekker en passen goed!

Net mijn zak met spullen van Bonprix uit de brievenbus gehaald. Sweatvest en poloshirts.
En alles past! Ik ook weer blij :D

Chann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 19:46

zorro2004 schreef:
Ik heb ook de rijlaarzen van fuller fillies. Had ze vandaag naar mijn werk aan om in te lopen. Er waren al twee collega's die ze graag ook wilden hebben! Maar wel als gewone laars.
Lopen erg lekker en passen goed!

Net mijn zak met spullen van Bonprix uit de brievenbus gehaald. Sweatvest en poloshirts.
En alles past! Ik ook weer blij :D

Die vind ik ook erg mooi, zit alleen nog te twijfelen, ik had heel mooie chaps en net nieuwe jodpuhrs gekocht, ( chaps waren dus al ouder) maar de chaps zijn nu dus stuk, nu zit ik te twijfelen of nieuwe chaps of die laarzen en dan wat goedkopere chaps (die van mondoni ofzo).
dat word even sparen dus :Y)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 20:10

Ik ben blij.... kreeg gisteren de bestelling van Wehkamp binnen en alles was te groot :D Blijkbaar ben ik dan toch iets kwijt. Ik weeg me nu even niet meer, volgens mijn acupuncturist/voedingsadviseur werkt dat alleen maar demotiverend omdat je in het begin niet zo snel naar beneden gaat. Volgens hem zou ik het vanzelf wel merken... En dat is dus zo :D
Jasje van Miss Etam vond ik het in het echt trouwens beetje tegenvallen. Stond me niet zo leuk vond ik. Gelukkig had ik zaterdag in Breda al een super leren jasje gescoord :D Groenig, beetje bolero-achtig. Kort in elk geval en heel leuk.

Ik heb rijlaarzen van Divoza, de Mondoni Bath:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 29,r:1,s:0
In het echt zijn ze niet zo vaal, meer rood-bruinig :)