Sommige mensen hebben echt veel rijbroeken, jeetje. Je kunt ze toch niet allemaal tegelijk aan of wel?
xCathy
Geplaatst: 31-01-11 09:34
Ik heb er 4 en ik rijd maar 1x per week, maar voor ponykamp is het altijd wel fijn als je niet de hele week in dezelfde broek hoeft te lopen Thuis draag ik er eigenlijk maar eentje, omdat ik die het mooist vind En de rest zijn allemaal een beetje oude tweedehandsjes, dus die zijn goed voor ponykamp!
ik heb er 5, waarvan ik 1 niet meer draag en 1 te klein is. (hoog tijd om die dus weg te geven) 1 zomerrijbroekleggingding (gewoon z`n dunne zonder rits) 2 met kunstleren zitvlak voor in de winter. ik rijd meestal 2x per week op mn eigen paard.
ik heb er momenteel 8 1 zwarte, 4 bruine, 1 grijze, 1 blauwe en 1 witte ik rij door de week meestal 2x en in het weekend heb ik ze bijna de hele dag aan zowel om te rijden of gewoon m'n stal te doen of thuis het huishouden te doen, omdat ze zo makkelijk zitten...
xxxvaleriee
Geplaatst: 31-01-11 18:24
Ik heb er 3 en ik ga ongeveer 2 keer per week naar mijn verzorg knollie.
Jeetje, wat hebben sommige mensen veel broeken! Ik heb er zelf 4 waarvan 1 witte rijbroek en daar red ik het prima mee, ik rij 6x per week! Hoevaak wassen jullie je rijbroek?
Een grijze, m'n favoriet, een zwarte die eigenlijk van m'n vader was die ik alleen aantrek als m'n grijze in de was zit (pijpen veel te lang), een hele dunne beige die ik alleen aantrek als het bloedje heet is, en een witte die ik heb voor de wedstrijden. Rijd alleen al 4 jaar geen wedstrijden meer, en wit is zo besmettelijk.
1 bruine met beige 1 bruine geruit met lichter bruin 1 zwarte 1 blauwe 1 blauwe met lichter blauw zitvlak 1 witte wedstrijdbroek en 1 nepperd van de action om te kijken of het lekker zat in de winter onder de echte rijbroek 7 dus