Ik heb hem altijd links, omdat je met de proef ook met rechts moet groeten vind ik dat makkelijker. Alleen soms met de linkergalop in de rechterhand om hem even bij te tikken wil die daar weglopen.
ik rij meestal zonder zweep, maar als het echt moet, heb ik m in mn binnehand. op buitenrit ligt het eraan meestal links geloof ik
Dropsleutel
Geplaatst: 14-09-10 11:44
Ik houd mijn zweepje rechts dat komt waarschijnlijk omdat ik rechtshanding ben. Ik wissel niet echt vaak. soms wel
lolixpop
Geplaatst: 15-09-10 08:27
mijn zweepje zit altijd aan de binnenhand .
xBlondie
Geplaatst: 19-09-10 12:54
Ik heb 'm altijd in de binnenhand, aangezien ze 't geluid van het zweepje dat tegen het hek klettert niet leuk vindt. En 't is sowieso handiger, naar mijn mening. (:
Ik heb hem altijd aan de binnenkant. Maar ik kan hem beter vasthouden in rechts want als ik hem links heb valt ie soms wel is haha Maar ik wissel dus mee
eigenlijk altijd links, maar met oefenen met wijken rechts/ schouder binnenwaarts rechtsom heeft het meestal meer zin om hem in de rechterhand te houden, voor het geval hij bedenkt dat z'n lijf rechthouden veel makkelijker is... :p met wedstrijden wissel ik sowieso nooit.
Anoniem
Geplaatst: 22-09-10 15:12
Petite schreef:
Eigenlijk altijd links, omdat je in de proef moet groeten met je rechterhand en ik vind het in de proef slordig staan om steeds je zweep te wisselen van kant.