Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
No_No schreef:Waratje schreef:Neuh, maar als wielrenners maar rondjes moeten gaan rijden op de baan, dan kun je dat ook zeggen van ruiters.
Je kiest er zelf voor om met je paard het verkeer in te gaan, zorg dan dat je niet zo afhankelijk bent van andermans fatsoen om het veilig te houden.
ALs ik op de fiets rij wordt ik ook wel eens met een bloedgang ingehaald op een smalle weg. Nu heb ik het geluk dat mijn fiets niet zo schrikkerig is.. De regel is dat je met voldoende ruimte fietsers inhaalt met een gepaste snelheid want een fietser kan vallen of schrikken!!
Laatst reed ik met m`n paardje over een smalle weg. Ze is super braaf in het verkeer! Stuift er in eens met een volle vaart een golf voorbij! Geloof me, ik heb hem nooit horen aankomen zo hard reed hij! Mijn paard bleef gelukkig lekker rustig doorstappen, ik had niet willen weten wat er gebeurd was als we een paar stappen opzij hadden gezet om een laag hangende tak te ontwijken.. Ik vind dit gedrag onverantwoord!
ALs we gewoon rekening houden met elkaar komt het vast wel goed, en dat is niet alleen voor automobilisten maar voor iedere weggebruiker:o