Zullen we ze allemaal in watjes inpakken en vooral niet meer aanraken?Als jij het zou riskeren om mij te schoppen als ik mijn paard een schop geef die jij niet terecht vind... Echt dan zou je nog niet klaar zijn met me....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zullen we ze allemaal in watjes inpakken en vooral niet meer aanraken?Ayasha schreef:En als peerd op zijn bakkes gaat kan ie net zo goed die ader overvallen of alstie ergens tegen aan knalt met zijn idiote gedrag kan ie dat ook.Zullen we ze allemaal in watjes inpakken en vooral niet meer aanraken?

Snap niet dat paarden onderling wel mogen schoppen maar dat mensen het moeten doen met "foei paardje, aai paardje aai". Da's toch nie logisch?
Ayasha schreef:Zet ze dan vooral niet meer samen op weide ikdoemaarwat want daar schoppen ze veel harder dan jij en ik samen kunnen schoppen.
Een schop is vermoedelijk de meest duidelijke taal die je maar kan spreken met een paard. Dat doen ze onderling ook en dat komt heel goed door.Snap niet dat paarden onderling wel mogen schoppen maar dat mensen het moeten doen met "foei paardje, aai paardje aai". Da's toch nie logisch?
Dat je schoppen niet vind kunnen is trouwens jouw zaak, maar dat je dat enkel kan onderbouwen met zo'n loos argument van een ader overschoppen waarvan de kans eigenlijk net zo groot is als wanneer je ze samen op weide gooit of als ze vallen op stal of eender wat doen... Sja...
Stop dan maar met alles, want met rijden geef je ze ook extra risico op blessures, zeker als je springt. In het bos stel je ze ook bloot aan grotere risico's.... Op de baan al helemaal...

Eigenlijk zelfs helemaal niet buiten zodat ie vooral niet kan vallen?
Peerd weet ook wanneer ie trapt hoor. Die weten heel goed waar ze hun lieftallige hoefjes laten. 
Heb wel wat beters te doen
Ayasha schreef:Jouw paard komt dus niet buiten met vriendjes?Eigenlijk zelfs helemaal niet buiten zodat ie vooral niet kan vallen?
Peerd weet ook wanneer ie trapt hoor. Die weten heel goed waar ze hun lieftallige hoefjes laten.
Lekker oordeel dat ik trap als het niet terecht komt, wat denk je, dat ik binnen kom "Goedemorgen jonges!" en dan alledrie de stallen af ga om ze al vast allemaal een schop onder hun gat te geven?Heb wel wat beters te doen
Sanne_gm schreef:Ik schop ook terug hoor, als mijn paard slaat. Veel mag, maar slaan, bijten e.d daar ben ik niet van gediend
Ayasha schreef:Zet ze dan vooral niet meer samen op weide ikdoemaarwat want daar schoppen ze veel harder dan jij en ik samen kunnen schoppen.
Een schop is vermoedelijk de meest duidelijke taal die je maar kan spreken met een paard. Dat doen ze onderling ook en dat komt heel goed door.Snap niet dat paarden onderling wel mogen schoppen maar dat mensen het moeten doen met "foei paardje, aai paardje aai". Da's toch nie logisch?
Dat je schoppen niet vind kunnen is trouwens jouw zaak, maar dat je dat enkel kan onderbouwen met zo'n loos argument van een ader overschoppen waarvan de kans eigenlijk net zo groot is als wanneer je ze samen op weide gooit of als ze vallen op stal of eender wat doen... Sja...
Stop dan maar met alles, want met rijden geef je ze ook extra risico op blessures, zeker als je springt. In het bos stel je ze ook bloot aan grotere risico's.... Op de baan al helemaal...
ikdoemaarwat schreef:en geen van alle doe ik
maar beetje loos om mijn argument een loos argument te noemen
ik vind het om meerdere redenen not done, en die redenen heb ik al aangegeven in het topic
stel dat er wel iets fout gaat dan wil ik niet in zak en as zitten omdat ik die schop heb gegeven en ik dan de schuldige ben en getroost kan worden door mensjes die dan gaan roepen: ja meis je kan er niks aan doen was maar een ongeluk
nee een trap geef je bewust als mens zijnde, met dieren werkt dat net even anders
maargoed, trap jij lekker je paard hoor ook al is het niet terecht
ik doe het iig niet

Jij maakte daar van dat ik trap als het niet terecht is.
Dus jawel, mijn aanwijzing is geheel terecht.

Dat zou ik dan weer niet doen...
Zie mezelf echt niet in mijn paard haar lip bijten
Moet een raar zicht geweest zijn

) schrok hier van, en schoot naar voren. 
san0123 schreef:Sanne_gm schreef:Ik schop ook terug hoor, als mijn paard slaat. Veel mag, maar slaan, bijten e.d daar ben ik niet van gediend
Mee eens, van mij kunnen ze ook een lel terug verwachten!
Ken ook iemand die werd gebeten door een paard (2jarige), die heeft teruggebeten in de lip van het paard, en paard deed het nóóit weer
. Een paard bijten? Hou effe op, zeg...... Oh, en ik heb een prima opgevoed paard, hoor, heb hem vanaf zijn tweede en ik heb echt wel eens wat met hem te stellen gehad, dus ik weet dondersgoed waar ik het over heb. Mocht iemand daar weer over twijfelen.
.