( grapje hoor ) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( grapje hoor ) 
Manon94 schreef:siskeh schreef:Zelf zou ik zeker een cap dragen, maar ik heb ondertussen ook geleerd dat het zo belangrijk is om voldoende water te drinken.
Daarnaast maakten we op ponykamp onze haren en kleding vaak ook nog nat om het een beetje koel te krijgen..
mmmm, goede tip
marjolein_el schreef:Goed dat je met cap gaat rijden, volgens mij had ik al gereageerd op dit topic maargoed. Ik rij zoieso altijd met cap, omdat mijn pony niet altijd de makkelijkste is. Maar afgelopen zaterdag ben ik heel stom geweest, en heb ik vergeten aan te singelen. Ik zat samen met een vriendin in gallop(in de berm). We waren aan het afremmen, en me pony vind iets eng, en gaat vervolgens opzij. En drie keer raden wat er gebeurd, ik glij zo met zadel en al eraf. met me hoofd op straat. Dus ik zit nu met lichte hersenschudding thuis. Gelukkig dus maar dat ik een cap op had, anders had het nog heel anders kunnen aflopen!
balen voor je...