Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zeeuwtje68 schreef:Ach is niet alleen om mee te rijden hoor. Dat durf ik echt niet haha
Huertecilla schreef:Net even gepolst wat zoonlief van het jasje vindt. Je weet nooit tenslotte.
Bandida schreef:Hij zal zijn Zorro-cape ontgroeid zijn dan
Citaat:Hier een portret van Marie Antoinette (1783, koningin van Frankrijk aan de zijde van Lodewijk XVI, en gepassioneerd amazone) in haar Oostenrijks jachtkostuum. In tegenstelling tot de Franse dames reden de Oostenrijkse 'als een man' mee in de jacht, en hadden ze daar specifieke kleding voor. Een vervrouwelijkte versie van wat de mannen droegen. Historisch gezien kunnen wij vrouwen dus ook helemaal correct op z'n HC's te paard
Malenka schreef:Huertecilla,
Leuk dat je zoontje zo enthausiast was. De verf heeft ook best een leuk effect. Al past het niet erg bij jullie kledingstijl het blijft leuk.
Malenka schreef:Dat past stukken beter ja!
Huertecilla schreef:Práchtig. Compleet met de pistoolholsters.
Huertecilla schreef:MarieAntoinette staat met stip op één bij mij inderdaad.
In stijl vaardig a-la-brida.
Peelie schreef:Als ik in een bepaalde stij zou gaan zou ik helemaal in victoriaanse stijl gaan. Met een cape enzoEn mannen met hoge hoede en cape
Geweldig mooi.
Ik was laatste mooie juirken tegen gekomen voor op het paard. Ik zal even zoeken..
Malenka schreef:hafjegek,
Voor jou moet er toch ook wel iets te vinden zijn? Meer dan een zwart shirt en broek in ieder geval...
Welke maat heb je dan?
Zoiets als dit jasje zou ik wel in de dressuurring willen zien.![]()
http://link.marktplaats.nl/275169758