Urielle omschreef op pag. 1 al relatief goed hoe ik het ook veelal ervaar. Maar veelal is het ook gewoon respect hebben naar anderen, we zijn tenslotte allemaal op B niveau begonnen .
het is zeker een vorm van respect voor anderen,maar ik blijf erbij dat een anders paard simpel noemen niet onder de noemer respect valt (maar ok ik weet wel dat het anders bedoeld was,toch vind ik het niet erg aardig overkomen,dat is dus meer mijn eigen gevoel en niet rot bedoeld)
vorame
Geplaatst: 18-08-09 10:05
Ik denk dat het meer een uitspraak is die ook op sportstallen gebruikt wordt. Je hebt slechte paarden, je hebt super bewegende cracks Maar je hebt ook simpel bewegende paarden. dat zijn zeker geen slechte, maar een gewoon doorsnee paard. Wat je dan ook zeker niet negatief moet op pakken.
Snoevie
Geplaatst: 18-08-09 10:06
nee dat weet ik wel,het was ook niet negatief bedoeld,maar het kwam op mij gewoon niet zo aardig over. *edit: urielle sprak ook over ponyachtige paardjes,koudbloeden enz.
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 18-08-09 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt
vorame
Geplaatst: 18-08-09 10:08
Snoevie schreef:
nee dat weet ik wel,het was ook niet negatief bedoeld,maar het kwam op mij gewoon niet zo aardig over.
Dat kan ik me wel voorstellen hoor.
wannadance03
Geplaatst: 18-08-09 10:13
Had er ook last van bij de almelose ruiterdagen. Vooral bij dat kleine veldje was inderdaad lastig. Je hebt dan al zo weinig ruimte en dan word je ook nog de hele tijd de pas afgesneden. Ze gaan gewoon vlak voor je neus langs terwijl je net lekker aan het rijden bent:P Niet alle Z mensen doen dit, maar heel veel wel.
ik denk dat dat niet specifiek aan het niveau Z ligt hoor! er zullen vast net zo goed B,L,M ruiters je de pas afsnijden. en het zal ook heus niet expres gaan in de meeste gevallen
Volgens mij weet vrijwel iedereen dat paardenvolk niet het makkelijkste volk is en dat er een behoorlijke hoeveelheid arrogantie rondloopt in ons wereldje. Desalniettemin geloof ik niet dat iedereen dit is en al helemaal niet alleen Z ruiters. Ben ook vaak genoeg B ruiters tegen gekomen die lichtelijk omhoog waren gevallen en met een snobistische blik op gezicht de los rij ring door banjeren alsof die van hun is.
Fries94
Geplaatst: 21-08-09 16:43
Je heb gelijk ik word hier zo ziek van: ik geef eerlijk toe ik ben zo bezig dat ik ook wel eens verkeerd ben ( lijkt me dat iedereen dat wel eens heeft ) dan zeg ik gewoon sorry en da krijg ik zo'n bitchie gezicht terug , nou ja die mensen die sporen niet . iedereen moet gewoon op elkaar letten. maakt geen reed uit of je z of b ruiter ben iedereen wil graag goed losrijden.